Optakt Wolfsburg – Real Madrid:

10 år 3 måneder siden #37 af Real HWL
Nu havde man lige fået troen tilbage på holdet efter den flotte sejr i lørdags. Og så sker det her???!!!! Jeg er dybt rystet. Men jeg ved ikke hvad der er mest tragisk- Resultatet, eller Benzemas skade?!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #38 af mohbar
3 ting der afgør kampen iaften:

1) DaNULLO spiller istedet for Carvajal!!??? Hvornår finder ledelsen ud af at han skal afskrives -igår!
2) Vi bliver ved med at spille lange bolde frem -mod et tysk VOLKSLUFTWAFFE hold!
3) Dommeren -det svin!

10 år 3 måneder siden #39 af Hansen
Det sjove er, at Hele Reddit er fornøjet over hvordan i alverden Carvajal (en af verdens bedste højreback) kan spille mod Barca i en fuldstændig ligegyldig kamp og så bliv sat af i en så vigtig kamp af selve Danilo. ****!!!!

Zidane du er en taktisk geni..
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

10 år 3 måneder siden #40 af Vinícius

Hansen skrev: Det sjove er, at Hele Reddit er fornøjet over hvordan i alverden Carvajal (en af verdens bedste højreback) kan spille mod Barca i en fuldstændig ligegyldig kamp og så bliv sat af i en så vigtig kamp af selve Danilo. ****!!!!

Gad vide om form og kondi spiller en rolle? Resten af holdet var trykket af kampen i weekenden, og det er jo reelt den eneste plads, hvor man kunne forvente en næsten lige så god erstatning. Det er jo så skudt til jorden nu, men ideen var der.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #41 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt Wolfsburg – Real Madrid:
Stadig folk der er fortalere for Ramos? Hvor er han når det gælder? Det er vel ham som anfører, spanier og klubmand gennem 10 år der skal hanke op i folk og råbe dem op?

Mht. Danilo - don't even get me started.

10 år 3 måneder siden #42 af Doc.juego

Hansen skrev: Vel den største nederlag i flere år? Det her er helt utroligt. Så mange spiller tjener millioner af penge og så spiller de på den måde og med den indstilling. Så nonchelant at tro at vi kan vinde den her uden problemer. Intet respekt!

Sikke en rædselsfuld kamp. James og Isco er fuldstændig opgivende når de kommer ind. Ingen interesse... så irreterende at se på!

Jese prøver og prøver og han kan ikke... så frustrerende at se på!! '

Jeg ved ikke mere med det her hold.. det er som dag og nat. Den ene dag spiller vi godt og den anden dag så kaster vi det væk når det gælder. Jeg kan ikke se os komme tilbage efter det her. Hvor er det også syndt for Zidane at have sådan nogle spiller at spille med.. så hamrende syndt!

Ja jeg er en pivskid lige nu, men mit hjerte brænder for klubben og logoet og den stopper ikke med at brænde indtil det her hold finder den energi og lyst de havde for år tilbage.. Jeg håber vi ryger ud!

Katastrofe! Intet mindre ...
PS: Arbeloa havde været bedre end Danilo både offensivt og defensivt.

Selv hvis man ser bort for de joke der kører herinde med grande Arbeloa, så ja, er overbevist om at have havde været bedre end Danilo i dag.

Hold kæft en joke af en kamp, på alle punkter, madrids niveau, dommerens kvalitet. Det hele. Benzema var sygt ringe og nu skadet. Det irritere mig så meget at madrid står så dårligt nu, og at det er måske 80 % dommerens skyld. Hele kampe vendte jo efter det straffe, derefter var real rystede. En totalt fadæse. Jeg er irriteret over at brokke mig så meget over dommeren, både denne kamp, kampen mod Barca og Barca's kamp i går. Men det har været gennemført elendige dommer præstationer, og det fustrerer mig enormt.
Misforstå mig ikke, real bærer også selv skylden, en meget ringe og uengageret kamp de præstere. Men at det nu er så svært at komme videre er nok mest dommerens skyld.
En 1-0 havde været til at leve med. Men altså, kampen ændre sig jo også med det straffe.

Fuck hvor er det ringe og irriterende. Holdet skal virkelig være klar hvis vi skal gå videre. Men det er svært mod sådan et kompakt hold.

Isco og James bringer desværre intet til holdet - øv
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, Mølbat

10 år 3 måneder siden #43 af Real HWL

Hansen skrev: Det sjove er, at Hele Reddit er fornøjet over hvordan i alverden Carvajal (en af verdens bedste højreback) kan spille mod Barca i en fuldstændig ligegyldig kamp og så bliv sat af i en så vigtig kamp af selve Danilo. ****!!!!

Hvis der er noget her i livet der ikke er ligegyldigt, så er det el clasico!
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 3 måneder siden #44 af madrid2000
Danilo er værre end Illaramendi og det siger en del.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Vinícius, Hansen

10 år 3 måneder siden #45 af firkant
Om benzema er skadet eller spiller er så uendeligt ligegyldigt hvis man ikke kan score på sådan nogle chancer. Det er røv og nøgler og forskellen på en top angriber og benzema
igen øvøvøv
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved firkant.

10 år 3 måneder siden #46 af ChrillRM14

madrid2000 skrev:

ChrillRM14 skrev: Skrev et indlæg for nogle dage siden om forskellen på en pessimist og en realist... I dag smelter de to grader af perspektiv sammen...
Jeg har ikke set RM spille dårlige i min tid som fan...

4 døgn er der gået siden vi vandt en mega-sejr over Barca med vilje, mod, mere vilje og faktisk godt spil...

Det her er en engangsforestilling... jeg nægter at tro andet.

Forskellen mellem Real og Barca er netop, at Barcelona viser respekt overfor deres modstander. Det gør Real ikke. Og så er den anden forskel at Real Madrid bliver alt for hurtig selvtilfredse og selvfede. Man har lige vundet over Barcelona, så tror man man er verdens bedste etc. etc. og så kan sådan et hold som Wolsburg ikke stille op. Havde man derimod tabt mod Barcelona, så havde man vundet idag. Så havde man ikke været ligeså selvfed,

Helt enig!
Man må formode, at dette alt andet bevirker, at man mander sig op i returen og giver det samme opgør noget spænding - det bliver en helt anden kamp, som vi jo selvfølgelig skal vinde.

Dog ændrer det ikke ved, at vi i så fald stadig ikke har lært noget... Vi har spillet uhyggeligt tæt med Las Palmas, uafgjort med Betis og Malaga... Selv i Champions League undervurderer vi de mindre hold...

Vores kommende pre-season behøves ikke indeholde køb og salg, men bare en hel måned med psykolog og mentaltræning... Det er det eneste der adskiller os fra at være verdens bedste hold i øjeblikket.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #47 af Hansen

Kratmus skrev:

Gad vide om form og kondi spiller en rolle? Resten af holdet var trykket af kampen i weekenden, og det er jo reelt den eneste plads, hvor man kunne forvente en næsten lige så god erstatning. Det er jo så skudt til jorden nu, men ideen var der.

Af alt hvad jeg har set den her sæson. Så kan jeg roligt og trygt sige, at en 50% Carvajal havde spillet en bedre kamp end Danilo. Det var vel den eneste plads man ikke kunne forvente en "lige så god" erstatning. Tværtimod.

Men hvad man vel forvente af de to mest opgivende hoveder i Real's trup lige nu: James og Isco. Med et brækkede ben kunne jeg formå at præstere lige så godt og jeg får ikke noget i nærheden af hvad de tjener. Føj en skam!

10 år 3 måneder siden #48 af asp3200
#udmedprimadonnaerne

Leveret af Kunena Forum