Engelsk rygte: Real Madrid lurer fortsat på Mourinho
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge engelsk presse lurer José Mourinho fortsat i kulissen som ny træner til den kommende sæson.
Real Madrids ledelse skal således have portugiseren i tankerne, såfremt man helt uventet ryger ud af Champions League allerede i kvartfinalerne på tirsdag.
José Mourinho skulle allerede have været i klubbens tanker i januar måned, da Rafa Benítez blev fyret, men dengang blev en aftale som bekendt ikke til noget.
The Special One har længe været meldt på vej til Manchester United, men der spekuleres i at Louis Van Gaal kan fortsætte i klubben, hvis man opnår CL-kvalifikation og dermed kan vejen være banet for José Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Det kæmpe stort nej tak til Mourinho. Han bringer alt for meget pis og lort med sig.
Og vil Real Madrid virkelig hyre en træner, som lå nær nedrykning med Chelsea da han blev fyret??
Jeg er ikke i tvivl om at Mou har modet til at identificere dem der ikke vil spille for holdet og smide dem ud. Derudover vil jeg også gerne se hvad han kan udrette med en trup uden backstabbere. Hans historik viser vel meget godt at han kan vinde med hvad end han har, så længe han bare ikke bliver undermineret af utilfredse stjernespillere.
Kom med ham!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jonas skrev: Jeg tror han vil være den helt rette til at lave en udrensning i truppen. Mou har altid prioriteret spillere med en god arbejdsmoral og som vil indordne sig under taktikken (Gud ved det er dét vi mangler i Real). De gange Mou har fejlet har det været fordi primadonnaerne er blevet pige-fornærmede over hvad han krævede af dem på banen og efterfølgende har stukket ham i ryggen - det skete både i Real og hans anden periode i Chelsea.
Jeg er ikke i tvivl om at Mou har modet til at identificere dem der ikke vil spille for holdet og smide dem ud. Derudover vil jeg også gerne se hvad han kan udrette med en trup uden backstabbere. Hans historik viser vel meget godt at han kan vinde med hvad end han har, så længe han bare ikke bliver undermineret af utilfredse stjernespillere.
Kom med ham!
Jeg ved ikke med dig, men for mig er det også en fejl, at stikke fingeren i modstandernes træners øje og bagefter kalde ham nedladende ting, som du kan finde børnehavebørn, som synes er barnligt.
Derudover tvivler jeg på det er løsningen på vores problemer at bringe en mand ind, som allerede på forhånd har et anstrengt forhold til flere af klubbens profiler. Ligeledes tror jeg helt basalt heller ikke det hjælper på en klub med en mand som deler vandene blandt fansene. Netop her har Zizou jo været fantastisk, fordi han samler os alle. Mourinho vil have den modsatte effekt.
Hvis Rafa Benitez til tider var presset fra mediernes side, så tør jeg i øvrigt ikke tænke på, hvad Mourinho vil være. Det var ikke just fordi det var kønt sidst.
Jeg har ofte efterspurgt en klar strategi fra klubbens side. Jeg tror i virkeligheden det er vores største problem. Mourinho har godt nok en klar strategi og sin måde at gøre tingene på, men det gør det ikke nødvendigvis til den rette måde for Real Madrid.
Jeg tror alle vil være bedste tjent med at Mourinho fortsætter i Manchester. Mens Zizou enten får en sæson mere, eller vi får ansat en kompetent sportslig ledelse, der kan udtænke en strategi og hente en dygtig træner ind, som passer til at udføre den.
Men de indledende øvelser er da gjort, ved at smide Isco og James på bænken, mens man spiller med Kroos.
Jeg kan ikke se, hvorfor det lige skal være Mourinho, der skal lave udrensningen? Jeg kan så heller ikke se, at det scenarie kan få et lykkeligt udfald, men det er en helt anden problemstilling.
EDIT: Med Kroos mener jeg selvfølgelig Casemiro, my bad :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Der kan ikke være mange af forummets brugere tilbage, der ikke ser en udrensning i spillertruppen som en absolut nødvendighed.
Det afhænger, for mit vedkommende, af hvad en udrensning reelt indebærer når folk gentagende gange bringer det ord op.
Jeg mener fortsat at der er tilstrækkelig kvalitet i truppen til at bygge et stærkt hold op. Jeg efterspørger blot mindre ændringer i truppen og større ændringer i tilgang og metode.
Ellers enig med dig mht. både Zidane (tvivlen skal i hvert fald komme ham til gode), Mourinho og Casemiro.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Men de indledende øvelser er da gjort, ved at smide Isco og James på bænken, mens man spiller med Kroos.
Har Zidane ikke været utrolig heldig i den situation? Det er utrolig sjældent vi alle herinde er enige om noget, men vi alle er jo enige om at Isco og James skal på bænken. Vi alle er enige om, at Casemiro skal starte inde for balancens skyld. Zidane er også utrolig heldig med at have navnet med sig, for da Benitez benyttede Casemiro blev han kaldt en defensiv orienteret træner, men Zidane bliver hyldet for sin taktiske snilde ved at bruge selv samme spiller. Zidane har stadig ikke skulle ofre den hellige ko i Real Madrid. Vi har derimod set Zidane frede BBC, og det er alarmerende i mine øjne.
Spørgsmålet er om Zidane ikke er for blød ligesom Ancelotti var det til at ofre de hellige køer i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev: Pelle skrev:
Har Zidane ikke været utrolig heldig i den situation? Det er utrolig sjældent vi alle herinde er enige om noget, men vi alle er jo enige om at Isco og James skal på bænken. Vi alle er enige om, at Casemiro skal starte inde for balancens skyld. Zidane er også utrolig heldig med at have navnet med sig, for da Benitez benyttede Casemiro blev han kaldt en defensiv orienteret træner, men Zidane bliver hyldet for sin taktiske snilde ved at bruge selv samme spiller. Zidane har stadig ikke skulle ofre den hellige ko i Real Madrid. Vi har derimod set Zidane frede BBC, og det er alarmerende i mine øjne.
Spørgsmålet er om Zidane ikke er for blød ligesom Ancelotti var det til at ofre de hellige køer i Real Madrid.
Helt enig. Der hvor vi ser Zizous forcer i den sag er nok nærmere, at han har formået at holde deres utilfredshed fortrinsvis internt. Godt nok har der været lidt med James i medierne, men det er temmelig begrænset i betragtning af en €80 mio. spiller er bænket. Ligeså har Isco altid været mediernes darling, men det er ligesom accepteret, når det er Zizou som står for det. Det skyldes selvfølgelig hans fortid, men det virker til at vi endelig har en træner med medie-tække, som skaber ro. Det er egentlig rart!
Jeg er meget uenig omkring det her med, at bare fordi Zidane spiller Casemiro, så er det ok, mens Rafa aldrig fik en reel chance. Rafa fik en chance - han formåede bare ikke at gribe den. Hvorfor jeg ikke er enig, har jeg argumentet for i en anden tråd, så det vil jeg ikke bruge mere tid på.
Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvordan Zidane har været heldig? Er det heldigt, at to store spillere underpræsterer på dem måde, for så bliver det ok at bænke dem? Forklar mig det lige :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Jeg er meget uenig omkring det her med, at bare fordi Zidane spiller Casemiro, så er det ok, mens Rafa aldrig fik en reel chance. Rafa fik en chance - han formåede bare ikke at gribe den. Hvorfor jeg ikke er enig, har jeg argumentet for i en anden tråd, så det vil jeg ikke bruge mere tid på.
Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvordan Zidane har været heldig? Er det heldigt, at to store spillere underpræsterer på dem måde, for så bliver det ok at bænke dem? Forklar mig det lige :-)
Rafa fik en kæmpe chance. Bare ikke af medierne og fansene, men af Perez. Rafa blev jo slagtet hverdag i alle aviserne for at være en defensiv orienteret træner for at bruge Casemiro. Vi var på daværende tidspunkt det mest scorende hold i Spanien, og vi havde en solid føring, men mange inkl. undertegnet vidste jo godt hvad det handlede om, da han stillede uden Casemiro i nedslagtningen i El Clasico. Det var på ingen måder kønt, men det er det godt nok heller ikke under Zidane pt..
Det er til Zidane's fordel, at der intet snak har været om trænerfyring, eller pres fra mediernes side af efter vores pinlige nederlag imod Wolfsburg. Det kan umuligt være Zidane's CV der har begejstret. På den måde er Zidane heldig!
Zidane er ikke heldig med, at 2 spillere underpræstere, men han er heldig med ikke at skulle sætte James eller Isco af holdet, fordi de begge præstere, og der skal være plads til Bale og Ronaldo.
Som kongen også nævner, så har Isco altid været mediernes darling, men alle kan jo se han ikke fortjener en plads i start opstillingen, og det har givet ham ro til at skabe en defensiv balance.
Benitez havde BBC som skal spille hvergang. En James som spillede fantastisk, og en Isco som spillede godt. Det betød et farvel til en offensiv stjerne som spillede godt, fordi Casemiro bare skaber mere balance på holdet end nogen af de offensive stjerner. Det burde du jo også kunne se helt uden problemer :)
Zidane lever godt af sit navn. For han er den træner som har fået mindst kritik, men haft de dårligste resultater siden 09. Den er jo rent faktisk ikke længere. Jeg er ikke Pro-Benitez og Anti-Zidane. Jeg er bare en mand som anerkender retfærdighed, og det er noget Benitez aldrig fik!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl 7
- Gæst
-
Og så til El Clasio tabte han fuldstændig sutten og smed en ellers fint spillende Casemiro på bænken for at starte med alle stjernerne, selvom mange af dem ingen kampe havde spilleti månedsvis og ikke var i kampform.