Truppen mod Wolfsburg - returkamp

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens særdeles vigtige CL-kamp mod Wolfsburg.

Her er den glædelige nyhed, at Varane og Benzema er tilbage i en trup helt uden skader og karantæner og alle mand er da også udtaget til kampen.

Truppen mod Wolfsburg:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Danilo, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Marcelo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco, James, Bale.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Lucas Vázquez, Jesé.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #2 af Vinícius
Jeg hører rygter om, at Ultras Sur skulle være blevet tilladt adgang til stadion i morgen? Er det rigtigt, og gælder det kun imorgen? Nogle spanskkyndige, der har hørt noget?? Det virker da lidt usandsynligt, men måske kan det være noget, som kan gøre en forskel.

I øvrigt er det facebook-rygter på diverse internationale fangrupper, bl.a. andre folk der slår noget op på Ultras Sur på facebook - det kan være en and, for selve Ultras Sur har ikke selv skrevet noget.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 3 måneder siden #3 af asp3200
Er det ikke lidt ligemeget om nogle få tosser får adgang på den ene eller anden måde. De gør nok ikke den store forskel og er nok bare en and. Man må da håbe at overvågningen og karantænen bliver holdt af et forhåbentlig moderne it/kamera system på stadionet.

10 år 3 måneder siden #4 af Vinícius

asp3200 skrev: Er det ikke lidt ligemeget om nogle få tosser får adgang på den ene eller anden måde. De gør nok ikke den store forskel og er nok bare en and. Man må da håbe at overvågningen og karantænen bliver holdt af et forhåbentlig moderne it/kamera system på stadionet.

Hvis de kan holde sig inden for rammerne, ser jeg det som fremskridt.. Men det er jo nok bare en and - det finder vi måske ud af i aften.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Vinícius.

10 år 3 måneder siden #5 af Numeredoce
Puha... jeg begyndte at følge Real Madrid dengang Van Nistlerooy skiftede (havde et lille fodbold-crush på ham). Det jeg husker bedst fra de første år jeg fulgte klubben, var den utrolige tro på at alle resultater kan vendes til sejre, mesterskaber, pokaler.

Jeg tror bestemt vi kan tæve Wolfsburg, jeg tror bestemt også på vi kan gå samlet videre, men må indrømme at troen er en flig mindre end dengang vi leverede remontadas jævnligt.

Tålmodighed, kynisme, et forsvar som FORSVARER og et BBC der viser hvorfor de har kostet omtrent 1,5 milliarder. Så tror jeg på det!

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

10 år 3 måneder siden #6 af Kimbo
Jeg kan ikke helt se den samlede sejr komme i fare, hvor mange gange har vi ikke hevet den hjem med storsejre på hjemmebane.
Vi napper den 3-0
Begynder faktisk så småt at blive jubeloptimist, jeg tror vi har en fair chance for både liga og CL :)

10 år 3 måneder siden #7 af Real HWL
Alle skal ramme dagen idag hvis vi skal vriste en 2-0 føring fra et velorganiseret tysk mandskab. Selv dommeren skal have en god dag. REMONTADA, alt kan ske :)

10 år 3 måneder siden #8 af Roesen7

Kimbo skrev: Jeg kan ikke helt se den samlede sejr komme i fare, hvor mange gange har vi ikke hevet den hjem med storsejre på hjemmebane.
Vi napper den 3-0
Begynder faktisk så småt at blive jubeloptimist, jeg tror vi har en fair chance for både liga og CL :)

Nøj, hvor jeg frygter du er en meget skuffet mand om 11 timer :-(

Jeg har godt svært ved at se os holde clean sheets i aften. 11 gange er det sket i ligaen, ca 1/3-del af kampene. I CL er det noget bedre, hvor vi faktisk har gjort det 5 af 7 kampe. 16 kampe ud af 39 alt i alt.

Ikke at det er super dårligt, men vi er ikke Fort Knox nede bagved og jeg frygter at vi vil indkassere et mål også er det slut i mine øjne. 4 mål i en kvartfinale er immervæk mange mål at skulle score.
Jeg tror et kampforløb kunne være, at vi kom foran med en enkelt eller to, men Wolfsburg får scoret også er der langt hjem igen.

Modric har at tålmodighed er vigtigt og han har så evigt ret. Vi skal sætte pres på Wolfsburg fra start, men det skal være kontrolleret. 90 minutter med et solidt og kontrolleret pres er chancen - ikke 15 minutters vanvittigt powerplay fra start, hvor gassen så går af ballonen, hvis scoringen ikke falder.

Jeg frygter exit, men håber det bedste - uanset hvad så glæder jeg mig til at en kamp som denne, hvor man forhåbentlig kan drømme om La Remontada hele vejen - om det så lykkes eller ej.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 3 måneder siden #9 af Fondo_Sur

asp3200 skrev: Er det ikke lidt ligemeget om nogle få tosser får adgang på den ene eller anden måde. De gør nok ikke den store forskel og er nok bare en and. Man må da håbe at overvågningen og karantænen bliver holdt af et forhåbentlig moderne it/kamera system på stadionet.

"Fans gør ikke den store forskel"

...

10 år 3 måneder siden #10 af Chamartin
Viasat har i vanlig stil lagt en "artikel" op i går på Facebook omhandlende et tilsyneladende oprør i spillertruppen mod Zidane, fordi han skulle have kritiseret spillerne efter Wolfsburg kampen. Alle der har fulgt nogenlunde med ved selvfølgelig godt, at Zidane gik ud og gjorde præcis det modsatte - tog alt skraldet selv - men alligevel lykkedes det en eller anden obskur Viasat ansat at påstå det modsatte, endda på baggrund af en artikel fra den ret så seriøse El Pais. Jeg har ikke selv fundet noget på El Pais, der giver grundlag for at skrive som Viasat har gjort, og nu til formiddag har de så søreme måttet skrive i Facebook tråden, at de alligevel ikke kan stå inde for den og at den ikke har været igennem tilstrækkelig kvalitetskontrol. No shit Sherlock?
Anyway, det passer fint ind i mit billede af Viasat, der uden undtagelse hver gang kun kan lave optakter, der omtaler ballade og negative billeder af Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Daniel, Real HWL, Roesen7, Pelle

10 år 3 måneder siden #11 af Pelle

Chamartin skrev: Viasat har i vanlig stil lagt en "artikel" op i går på Facebook omhandlende et tilsyneladende oprør i spillertruppen mod Zidane, fordi han skulle have kritiseret spillerne efter Wolfsburg kampen. Alle der har fulgt nogenlunde med ved selvfølgelig godt, at Zidane gik ud og gjorde præcis det modsatte - tog alt skraldet selv - men alligevel lykkedes det en eller anden obskur Viasat ansat at påstå det modsatte, endda på baggrund af en artikel fra den ret så seriøse El Pais. Jeg har ikke selv fundet noget på El Pais, der giver grundlag for at skrive som Viasat har gjort, og nu til formiddag har de så søreme måttet skrive i Facebook tråden, at de alligevel ikke kan stå inde for den og at den ikke har været igennem tilstrækkelig kvalitetskontrol. No shit Sherlock?
Anyway, det passer fint ind i mit billede af Viasat, der uden undtagelse hver gang kun kan lave optakter, der omtaler ballade og negative billeder af Madrid.

Haha jeg læste den godt nok! Men har man fulgt lidt med på denne Viasat facebook-side, fremgår det tydeligt, at den er meget Pro-Barca og har været det længe. Problemet er, at administratoren/journalisten ikke skjuler det særlig godt, hvilket har kostet mange sure kommentarer i forskellige tråde.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 3 måneder siden #12 af M_linding

Chamartin skrev: Viasat har i vanlig stil lagt en "artikel" op i går på Facebook omhandlende et tilsyneladende oprør i spillertruppen mod Zidane, fordi han skulle have kritiseret spillerne efter Wolfsburg kampen. Alle der har fulgt nogenlunde med ved selvfølgelig godt, at Zidane gik ud og gjorde præcis det modsatte - tog alt skraldet selv - men alligevel lykkedes det en eller anden obskur Viasat ansat at påstå det modsatte, endda på baggrund af en artikel fra den ret så seriøse El Pais. Jeg har ikke selv fundet noget på El Pais, der giver grundlag for at skrive som Viasat har gjort, og nu til formiddag har de så søreme måttet skrive i Facebook tråden, at de alligevel ikke kan stå inde for den og at den ikke har været igennem tilstrækkelig kvalitetskontrol. No shit Sherlock?

Jeg gik igang med præcis den samme undersøgelse som dig, da jeg så deres artikel.:) Det var åbenlys en løgn! (de svin)

Leveret af Kunena Forum