Truppen mod Wolfsburg - returkamp
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Fondo_Sur skrev:
asp3200 skrev: Er det ikke lidt ligemeget om nogle få tosser får adgang på den ene eller anden måde. De gør nok ikke den store forskel og er nok bare en and. Man må da håbe at overvågningen og karantænen bliver holdt af et forhåbentlig moderne it/kamera system på stadionet.
"Fans gør ikke den store forskel"
...
Ultras gør ihvertfald ikke en positiv forskel
Ultras kan da om nogen få en stemning op at køre på Bernabeu. Det bliver der behov for i aften.
Ultras kan i hvert fald hurtigt vende sig mod sine egne, hvis ikke det lige kører. Så at det ubetinget er en fordel at have dem siddende på stadion, vil jeg godt sætte spørgsmålstegn ved.
Helt enig. Men spanske tilskuere er jo desværre kendte for at være usædvanligt stille på lægterne - jeg håber, at Ultras Sur kan være med til at sætte lidt gang i løjerne og skabe en stemning. Der er dog ingen tvivl om, at det er et sats at lukke dem ind.
Synes faktisk jeg læste forleden, at det her med, at de har karantæne, er en skrøne. Nogle der kan uddybe med fakta? :-)
En stor del af det gamle Ultra Sur har hele tiden været at finde i la grada de animación under navnet Peña Veteranos. Ochaíta, den ene af de to historiske ledere af US, har godt nok karantæne lige nu pga at et overfald på en Atleti fan, men han er tilbage til sommer. Og indtil dag kan det være han har tid til at give flere interviews til El Mundo om hvor reformeret han er: www.elmundo.es/cronica/2014/12/07/5482e377268e3e1c2b8b4571.html
El Niño og det meste af hans fraktion sidder pt. i fængsel for narkokriminalitet så de er ude af billedet og magtkampene er sat til side, men de der pt bruger navnet Ultra Sur er kunne en mindre del af den tidligere forening.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes ordet kommer op hver gang vi har lavet noget lort, men synes aldrig det er lykkedes os, i hvert fald ikke de seneste 10 år. ret mig endelig hvis jeg tager fejl
- Bindslev
- Gæst
-
Gareth Bale har jeg kæmpe forventninger til i aften!
God kamp til alle og KOM SÅ REAL!!!!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
BBB skrev: Så har Ronaldo 3 kampe og 73 minutter til at score mindst tre mål mere, så han kan udbygge rekorden. Den var på 17, ikke?
Jo, 17 mål fra 13/14 sæsonen. Han er også den eneste spiller som har scoret 15+ mål 2 gange :)
mohbar skrev: Puha! Det bliver en nervepirrende 2. Halvleg. Bale synes jeg skuffer og Benzema viser igen hvor vigtig han er på trods af en del fejl. Måske James ind istedet for Bale...?
ehhm nej? Bale skuffer ikke på nogen måder efter min mening. Ikke endnu i hvert fald ;)