Truppen mod Wolfsburg - returkamp

10 år 3 måneder siden #13 af asp3200

Fondo_Sur skrev:

asp3200 skrev: Er det ikke lidt ligemeget om nogle få tosser får adgang på den ene eller anden måde. De gør nok ikke den store forskel og er nok bare en and. Man må da håbe at overvågningen og karantænen bliver holdt af et forhåbentlig moderne it/kamera system på stadionet.

"Fans gør ikke den store forskel"

...

Ultras gør ihvertfald ikke en positiv forskel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #14 af nono
Jeg forstår slet ikke den tiltagende optimisme. Kampen er definitivt lukket hvis Wolfsburg scorer ét mål. De vil spille defensivt og langt tilbage på banen med ideen om kontraangreb så snart Real Madrid levner dem muligheden for dette.

Et af problemerne i det første opgør var den eklatante undervurdering af modparten og når man læser spiller-interviews samt tråde herinde lader det ikke til at hverken klub, spillere eller fans er blevet en døjt klogere. Real Madrids spillere ser frem til en "smuk aften på Bernabeu", mens Wolfsburg taler om at "løbe til de dør". Der skal ikke være tvivl om hvem der overbeviser mig mest. Lad dette sive ind: Real Madrid er ude på en nærmest umulig mission.

Ser man på Wolfsburgs offensive kort har de jo nærmest det perfekte materiale til aftenens slagplan - en stærk defensiv (Naldo, Gustavo, Dante) og nogle hurtige offensive, arbejdssomme spillere (Schürrle, Draxler, Henrique, Vieirinha) til at eksekvere kontrastødende i den anden ende af banen. Real Madrid vil være tvunget til, at spille offensivt fra første fløjt og det vil Wolfsburg naturligvis forsøge at udnytte.

Det er store eksamensdag for en række af spillerne inkl. Zidane. Jeg er meget spændt på hans taktiske dispositioner og frygter at det bliver for naivt, for offensivt. Mit håb er, at Real Madrid hurtigt kommer på 2-0 - hvad han gør derfra vil det sige ALT om Zidane som træner og give svar på, hvorvidt han virkelig er fremtidens mand eller ej.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 3 måneder siden #15 af Pelle

asp3200 skrev:

Fondo_Sur skrev:

asp3200 skrev: Er det ikke lidt ligemeget om nogle få tosser får adgang på den ene eller anden måde. De gør nok ikke den store forskel og er nok bare en and. Man må da håbe at overvågningen og karantænen bliver holdt af et forhåbentlig moderne it/kamera system på stadionet.

...

Ultras kan da om nogen få en stemning op at køre på Bernabeu. Det bliver der behov for i aften.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 3 måneder siden #16 af Siempre Madrid

Pelle skrev:

asp3200 skrev:

Fondo_Sur skrev:

...

Ultras kan da om nogen få en stemning op at køre på Bernabeu. Det bliver der behov for i aften.

Ultras kan i hvert fald hurtigt vende sig mod sine egne, hvis ikke det lige kører. Så at det ubetinget er en fordel at have dem siddende på stadion, vil jeg godt sætte spørgsmålstegn ved.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• jonaskamper
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #17 af jonaskamper
Besvaret af jonaskamper på emne Truppen mod Wolfsburg - returkamp
Jeg forestiller mig en kamp, hvor real sætter Wolfsburg på plads.
Kampen kommer nok til at fungerer på samme måde som sidst i det store hele.
Denne gang skal der dog lukkes af for kontrastød, som bliver Wolfsburg eneste våben, så længe de ikke har Bas Dost eller Lord i front :-)

10 år 3 måneder siden #18 af Siempre Madrid

nono skrev: Jeg forstår slet ikke den tiltagende optimisme. Kampen er definitivt lukket hvis Wolfsburg scorer ét mål. De vil spille defensivt og langt tilbage på banen med ideen om kontraangreb så snart Real Madrid levner dem muligheden for dette.

Et af problemerne i det første opgør var den eklatante undervurdering af modparten og når man læser spiller-interviews samt tråde herinde lader det ikke til at hverken klub, spillere eller fans er blevet en døjt klogere. Real Madrids spillere ser frem til en "smuk aften på Bernabeu", mens Wolfsburg taler om at "løbe til de dør". Der skal ikke være tvivl om hvem der overbeviser mig mest. Lad dette sive ind: Real Madrid er ude på en nærmest umulig mission.

Ser man på Wolfsburgs offensive kort har de jo nærmest det perfekte materiale til aftenens slagplan - en stærk defensiv (Naldo, Gustavo, Dante) og nogle hurtige offensive, arbejdssomme spillere (Schürrle, Draxler, Henrique, Vieirinha) til at eksekvere kontrastødende i den anden ende af banen. Real Madrid vil være tvunget til, at spille offensivt fra første fløjt og det vil Wolfsburg naturligvis forsøge at udnytte.

Det er store eksamensdag for en række af spillerne inkl. Zidane. Jeg er meget spændt på hans taktiske dispositioner og frygter at det bliver for naivt, for offensivt. Mit håb er, at Real Madrid hurtigt kommer på 2-0 - hvad han gør derfra vil det sige ALT om Zidane som træner og give svar på, hvorvidt han virkelig er fremtidens mand eller ej.

Selvfølgelig er det muligt at score fire mål mod Wolfsburg, så de kan godt score i kampen.

MEN det vil være ekstremt vigtigt, at vi får scoret først og gerne hurtigt, så der ikke når at komme mishagsytringer fra publikum, for deres tålmodighed balancerer også på en knivsæg.

10 år 3 måneder siden #19 af Siempre Madrid

M_linding skrev:

Chamartin skrev: Viasat har i vanlig stil lagt en "artikel" op i går på Facebook omhandlende et tilsyneladende oprør i spillertruppen mod Zidane, fordi han skulle have kritiseret spillerne efter Wolfsburg kampen. Alle der har fulgt nogenlunde med ved selvfølgelig godt, at Zidane gik ud og gjorde præcis det modsatte - tog alt skraldet selv - men alligevel lykkedes det en eller anden obskur Viasat ansat at påstå det modsatte, endda på baggrund af en artikel fra den ret så seriøse El Pais. Jeg har ikke selv fundet noget på El Pais, der giver grundlag for at skrive som Viasat har gjort, og nu til formiddag har de så søreme måttet skrive i Facebook tråden, at de alligevel ikke kan stå inde for den og at den ikke har været igennem tilstrækkelig kvalitetskontrol. No shit Sherlock?
Anyway, det passer fint ind i mit billede af Viasat, der uden undtagelse hver gang kun kan lave optakter, der omtaler ballade og negative billeder af Madrid.

Jeg gik igang med præcis den samme undersøgelse som dig, da jeg så deres artikel.:) Det var åbenlys en løgn! (de svin)

Viasat Sport 3 henviser til denne artikel:

deportes.elpais.com/deportes/2016/04/10/...60314626_397143.html

Men hvis det er rigtigt, så bør spillerne (herefter blot benævnt som grædekoner) være i gang med deres absolut sidste sæson.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at grædekonerne ikke kan tåle at høre, at det kræver intensitet i hele kampen at skabe gode resultater. Farvel til grædekonerne og goddag til mandfolk, som kan tåle mosten.

Det ændrer dog ikke på, at det er en ret stor tilsnigelse at kalde det et oprør i spillertruppen.

Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 3 måneder siden #20 af M_linding

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev:

Chamartin skrev: Viasat har i vanlig stil lagt en "artikel" op i går på Facebook omhandlende et tilsyneladende oprør i spillertruppen mod Zidane, fordi han skulle have kritiseret spillerne efter Wolfsburg kampen. Alle der har fulgt nogenlunde med ved selvfølgelig godt, at Zidane gik ud og gjorde præcis det modsatte - tog alt skraldet selv - men alligevel lykkedes det en eller anden obskur Viasat ansat at påstå det modsatte, endda på baggrund af en artikel fra den ret så seriøse El Pais. Jeg har ikke selv fundet noget på El Pais, der giver grundlag for at skrive som Viasat har gjort, og nu til formiddag har de så søreme måttet skrive i Facebook tråden, at de alligevel ikke kan stå inde for den og at den ikke har været igennem tilstrækkelig kvalitetskontrol. No shit Sherlock?
Anyway, det passer fint ind i mit billede af Viasat, der uden undtagelse hver gang kun kan lave optakter, der omtaler ballade og negative billeder af Madrid.

Jeg gik igang med præcis den samme undersøgelse som dig, da jeg så deres artikel.:) Det var åbenlys en løgn! (de svin)

Men hvis det er rigtigt, så bør spillerne (herefter blot benævnt som grædekoner) være i gang med deres absolut sidste sæson.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at grædekonerne ikke kan tåle at høre, at det kræver intensitet i hele kampen at skabe gode resultater. Farvel til grædekonerne og goddag til mandfolk, som kan tåle mosten.

Det ændrer dog ikke på, at det er en ret stor tilsnigelse at kalde det et oprør i spillertruppen.

"Hvis det er rigtigt.."

Men er det da det? Hopper du bare på vognen, fordi det står i en avis?:)

10 år 3 måneder siden #21 af Siempre Madrid

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev:

"Hvis det er rigtigt.."

Men er det da det? Hopper du bare på vognen, fordi det står i en avis?:)

Jeg har før set Real Madrid-spillere få deres træner fyret, men her vil jeg godt komme spillerne i forkøbet og betone, at "hvis" skal skrives med stort.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 3 måneder siden #22 af Pelle

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev:

asp3200 skrev:

Fondo_Sur skrev:

...

Ultras kan i hvert fald hurtigt vende sig mod sine egne, hvis ikke det lige kører. Så at det ubetinget er en fordel at have dem siddende på stadion, vil jeg godt sætte spørgsmålstegn ved.

Helt enig. Men spanske tilskuere er jo desværre kendte for at være usædvanligt stille på lægterne - jeg håber, at Ultras Sur kan være med til at sætte lidt gang i løjerne og skabe en stemning. Der er dog ingen tvivl om, at det er et sats at lukke dem ind.

Synes faktisk jeg læste forleden, at det her med, at de har karantæne, er en skrøne. Nogle der kan uddybe med fakta? :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 3 måneder siden #23 af Zyconith

Pelle skrev:

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev:

asp3200 skrev:

Fondo_Sur skrev:

...

Helt enig. Men spanske tilskuere er jo desværre kendte for at være usædvanligt stille på lægterne - jeg håber, at Ultras Sur kan være med til at sætte lidt gang i løjerne og skabe en stemning. Der er dog ingen tvivl om, at det er et sats at lukke dem ind.

Synes faktisk jeg læste forleden, at det her med, at de har karantæne, er en skrøne. Nogle der kan uddybe med fakta? :-)

Forstod det som at Ultra Sur var en torn i øjet på Fiorentino Perez, både i forhold til deres kritik af hans indsats, såvel som "stemningsmæssigt", altså at den højre-orienterede og aggressive opførsel skulle være mindre familie/asiatisk turist venligt. Men om det bare er en reformulering af en tidligere nyhed Madridista.dk skal jeg ikke kunne sige.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 3 måneder siden #24 af Zyconith
Men altså... For deres højreorienterede bullshit og alt det der følger med af racisme, diskrimination, etc. kan de passende stå udenfor station. Hvis det indebærer en kedeligere stemning so be it. Så må man lære at adskille de to ting selvom historien viser at det lidt mere kompliceret end som så.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum