Bedømmelse af truppen mod Wolfsburg
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (67 brugere)
Hele holdet 3.8
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du har vist nok kritiseret Mourinho af flere omgange for at blive for defensiv, når vi fører. Hvordan havde du det med Zidane's indskiftning af Varane?
BBB skrev: @Dios
Du har vist nok kritiseret Mourinho af flere omgange for at blive for defensiv, når vi fører. Hvordan havde du det med Zidane's indskiftning af Varane?
Du skal nok hellere spørge mig om spillet efter 2-0 målet. Varane indskiftningen var fuld forståelig. Tilgengæld fatter jeg ikke Zidane giver spillerne lov til at træde så meget på bremsen og overlade al initiativ til Wolfsburg. Forståeligt der bliver taget en pause, men hvad skete der med Zidane's ord om, at forsvare sig med bolden?
Defensiv fodbold er ganske fint for mig, hvis det er som idag. Vi kæmpede, spillede vores eget spil og fik så det resultat vi ville have, og forstærker os defensivt de sidste 10 min. af kampen. Fint fint :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Du skal nok hellere spørge mig om spillet efter 2-0 målet. Varane indskiftningen var fuld forståelig. Tilgengæld fatter jeg ikke Zidane giver spillerne lov til at træde så meget på bremsen og overlade al initiativ til Wolfsburg. Forståeligt der bliver taget en pause, men hvad skete der med Zidane's ord om, at forsvare sig med bolden?
Defensiv fodbold er ganske fint for mig, hvis det er som idag. Vi kæmpede, spillede vores eget spil og fik så det resultat vi ville have, og forstærker os defensivt de sidste 10 min. af kampen. Fint fint :)
Tak. Så forstår jeg forskellen lidt bedre. Jeg studsede bare over det, da jeg så indskiftningen. Du er jo en vigtig del af mit liv, så jeg overvejer ofte "hvad mener Dios om det her?" :-D
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Jeg er allerede ved at pisse i bukserne, og glæder mig til sommerpausen (hvor vi slipper for alle disse farlige kampe).
Jeg ved at jeg ikke er den eneste herinde, som har det på denne måde;-)
BBB skrev:
Dios skrev:
Tak. Så forstår jeg forskellen lidt bedre. Jeg studsede bare over det, da jeg så indskiftningen. Du er jo en vigtig del af mit liv, så jeg overvejer ofte "hvad mener Dios om det her?" :-D
Du så sød :)
Du må vel også snart være der hvor Benzema må proppe narko i røven på dig, for derefter at voldtage dig, og alligevel stadig være angriber for Real Madrid ikke? :D Du skylder efterhånden! :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Benzema er lige præcis så vigtig, som jeg havde håbet på. Han skaber en dynamisk bevægelse oppe foran, selv om det sidste touch virkelig manglede i aften. Det samme gør sig gældende for Bale, der dog ikke havde ligeså meget indflydelse på spillet, men som til gengæld kæmpede en vis legemsdel ud af bukserne.
Marcelo var kampens badebold for mig - udelukkende pga. Hans defensive præstation, som var lettere mangelfuld. Det må simpelthen ikke være så nemt at runde ham, og når/hvis vi møder en hurtig Bayern-kant, får vi alvorlige problemer.
Og så til Ronaldo. Jeg mindes ikke at have set en så god kamp fra hans fødder i mange år. Ikke kun pga. Målene - pga. Intensiteten, løbevilligheden, gejsten, hans opråb mod publikum, m.v. Fantastisk præstation!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Problemet er bare, at nu skal vi spille flere CL-kampe, og så risikerer vi at tabe!
Jeg er allerede ved at pisse i bukserne, og glæder mig til sommerpausen (hvor vi slipper for alle disse farlige kampe).
Det bedste OG værste som dedikeret fan er, at man skal overvære de her nervepirrende kampe... Jeg sad med svedige håndflader i 80 minutter og måtte i halvlegen ringe til min kæreste for at få tankerne væk... Jeg har det værre end hvis jeg sad i venteværelset til en eksamen, og forældrene har flere gange brokket sig over, at jeg råber og skriger for meget en tirsdag aften...
Men hold nu kæft hvor er det det hele værd, når det så går godt, når man fuldender et come-back, slår ærkerivalerne og lignende - Det er de her kampe, hvor man virkelig er fan - ikke på grund af resultatet, men på grund af den, ja, emotionelle tiltrækning til holdet, der bliver sat på prøve :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Ramos var også helt forvandlet. Han havde gemt det hele tiden til den her kamp ;). Hans vel nok klart bedste kamp i sæson. Pepe har også en fin kamp selvfølgelig, men han virkede en anelse sløset til tider. Specielt i hovedstød spillet.
Navas er vel bare Navas. I dag havde han intet at gør dog.
Carvajal er verdens bedste højre back!
Marcelo var egentlig den eneste som skuffede mig i dag. Jeg var så nervøs, hver gang bolden kom mod ham fra Henrique.
Kroos og Modric var virkelig rolig og spillede sig selv igennem med en høj IQ. 2 vanvittig intelligente spiller!
Bale og Benzema var også dem selv i dag. Jeg synes ikke de var vanvittig gode, men de gør en stor forskel, da det giver en hel del plads til Ronaldo. Specielt betydningen af Benzema er vel helt tydeligt at se i dag!
Alt i alt, virkelig en god kamp! Jeg håber virkelig vi har ramt formen lige nu, det vil være så fantastisk. Jeg skylder at tro på både CHL titlen og Liga titlen som tingene er forløbet hidtig.
Pelle skrev: Og så til Ronaldo. Jeg mindes ikke at have set en så god kamp fra hans fødder i mange år. Ikke kun pga. Målene - pga. Intensiteten, løbevilligheden, gejsten, hans opråb mod publikum, m.v. Fantastisk præstation!
Som jeg også skrev i chatten, er det vel grænsende til hans bedste kamp nogensinde, hvis ikke DEN bedste? Den slår/runder endda hans kamp for Portugal, hvor de slår svenskerne, og han lige viser, at Zlatan godt kan pakke sammen - en kamp som står som den bedste kamp, jeg har set ham spille. Det første mål er lettere tilfældigt, men han det er Ronaldo står der er ikke tilfældigt - det er hans spidskompetence at stå det rigtige sted. Det andet mål er så hans anden spidskompetence - hovedspillet. Og så er det tredje mål jo en af hans svagheder, hvor han selv der anses som en af de bedste i verden - frispark.
Det er utroligt at vinde 3-0 når angrebet, udover Ronaldo, var så middelmådigt. Jeg var påvirket af euforien, da karaktererne blev givet, men Benz og Bale var faktisk ikke nær verdensklasse.
Pepe laver en lidt for arrogant "lad bolden løbe gennem benene" til Navas på et tidspunkt, hvor jeg nærmest bed negleroden af samtlige fingre, men heldigvis var Wolfsburgspilleren ikke hurtig nok.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
ChrillRM14 skrev:
M_linding skrev: Problemet er bare, at nu skal vi spille flere CL-kampe, og så risikerer vi at tabe!
Det bedste OG værste som dedikeret fan er, at man skal overvære de her nervepirrende kampe... Jeg sad med svedige håndflader i 80 minutter og måtte i halvlegen ringe til min kæreste for at få tankerne væk... Jeg har det værre end hvis jeg sad i venteværelset til en eksamen, og forældrene har flere gange brokket sig over, at jeg råber og skriger for meget en tirsdag aften...
Men hold nu kæft hvor er det det hele værd, når det så går godt, når man fuldender et come-back, slår ærkerivalerne og lignende - Det er de her kampe, hvor man virkelig er fan - ikke på grund af resultatet, men på grund af den, ja, emotionelle tiltrækning til holdet, der bliver sat på prøve :D
Har du prøvet øl?
Jeg har selv alkoholfri uge, så jeg måtte klare mig uden. Men normalt gør det kampene langt mere behagelige;)