Bedømmelse af truppen mod Wolfsburg

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Wolfsburg

Dios skrev:

Brylle skrev:

henrikcomn skrev: Hvordan nogen kan give Bale mere end max 3, er dybt latterligt. Han satte jo på ingen måde sit præg på kampen

Vel på grund af sin indsats uden bold. For det første har han en masse gode løb for sine medspillere og for det andet, så var han rigtig god at have i presspillet, da Wolfsburg blev trykket fuldkommen i bund indtil 2-0. Jeg gav ham selv 3 for denne arbejdsindsats og vilje til at kæmpe for holdet, for det var virkelig nødvendigt i dag. Derfor mener jeg, at han på mange punkter lykkedes med sin opgave, selvom der manglede lidt offensivt.

Vi taler om en spiller som for få år siden blev regnet som en af verdens bedste spillere. En spiller som strålede og tog alle med storm. Skal han have 3 for at være god i presspillet? Hvad er argumentet så for at holde Lucas på bænken, når han gør det 3 gange så godt som Bale? Bale skuffede fælt! Han bidrager med minimalt, og der findes jo mindst 8-10 spillere som kan det samme, men tilgengæld koster det halve og får 1/3 del af hvad han får i løn.

Lad nu vær med at brug den der med, at jeg ikke kan lide Bale. For jeg har intet imod ham. Han er seriøst bare ikke bedre. Der mangler så meget fantasi, bevægelse og boldkontrol så det gør helt ondt.

Helt enig. Men derfor mener jeg stadig, at det, jeg roste ham for, er nok til et 3-tal, når det var ting som disse, vi havde hårdt brug for mod tyskerne. Men jeg forventer da også meget mere, når man tænker på prisen, han blev købt for.

Og så skriver du det jo bare, fordi du ikke kan lide Bale :(
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #26 af Pelle
Hvis vi ikke var gået videre, var Bales karakter kun til 1? Enig - ligesom alle de andre spilleres garanteret. Slet og ret et lorteargument.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn

10 år 3 måneder siden #27 af Sebberg
Jeg synes faktisk, at Bale spillede en god kamp i går. Han var klart den bedste i presspillet - og jo - det er jo sindsyg væsentligt i en kamp som i går. Han mistede ikke bolden i særlig mange situationer, men jo - naturligvis passer det ikke til hans spillertype at skulle bryde igennem et hold, der står med alle mand bag bolden. Til gengæld havde han et par situationer, hvor han pludselig accelererede og satte et par mand, og så lagde han også et par lækre lange bolde, hvor modtagerne desværre stod i offside et par gange.

Tværtimod synes jeg, at Benzema spillede en skodkamp. Dårligere end Bale. Manden er 9'er på vores hold. Det duer simpelthen ikke, at han afslutter så absurd ringe. Én ting er at afslutte, hvor målmanden hiver en flot redning op, men Benzemas afslutninger kræver efterhånden sjældent, at målmanden skal på arbejde. I går havde han først den store chance i slutningen af første halvleg, og så havde han også en chance i anden halvleg, hvor bolden pludselig havner foran ham i feltet, hvor han trykker den op over stadion.

Jeg husker det som om, at det var den samme historie mod Barcelona og Wolfsburg. I clasico havde han et par situationer, hvor han fik bolden på kanten af feltet, hvor den igen røg langt over målrammen, og mod Wolfsburg ved vi jo, at han brændte i hvert fald en kæmpe chance. Han bliver simpelthen nødt til at arbejde på at blive mere koldblodig foran mål. Vi har ikke råd til, at vores frontangriber brænder så mange chancer.

Ellers var han fin i går, men ovenstående trækker bare usædvanligt meget ned i en kamp som i går.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Real HWL, BBB, andreashn

10 år 3 måneder siden #28 af Dios

Pelle skrev: Hvis vi ikke var gået videre, var Bales karakter kun til 1? Enig - ligesom alle de andre spilleres garanteret. Slet og ret et lorteargument.

Carvajal, Ramos, Casemiro (omend han ikke spillede fremragende), Ronaldo og Benzema ville med deres præstationer uden assist og mål få en god karakter af mig, hvis vi var blevet slået ud. De spillede rigtig godt, og skabte liv og bevægelse i kampen. Det var en solid holdpræstation igår, hvor få virkelig skinnede igennem. Kun Ramos, Carvajal og Ronaldo var decideret fremragende IMO.

Nu er det sjældent jeg får en nedsmeltning ift. andre, så derfor går jeg ikke i selvsving og giver alle 1, fordi vi er røget ud. Fordi man er i lorte humør, så behøver man jo ikke at være usaglig, og det gælder jo også den anden vej. Marcelo skal jo ikke ligepludselig roses og fremhæves som den bedste brasilianer i verden, fordi vi gik videre, selvom hans præstation faktisk var kedelig.
Jeg var også utrolig glad for Bale's presspil, men det var jeg også for alle andres, og skal jeg være ærlig, så havde jeg heller ikke forventet mindre i en sådan kamp. Derfor synes jeg stadig Bale var hamrende elendig. Det er jo helt fint man kan fremhæve 2-3 gode ting i løbet af en kamp, men når man så er usynlig i de resteren 90 min. så har jeg bare svært ved og sætte pris på en utrolig middelmådig præstation, og her var jeg rigtig sød synes jeg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, MMM

Leveret af Kunena Forum