Det umulige gjort muligt

10 år 3 måneder siden #13 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Det umulige gjort muligt

SR4 skrev: Husker jeg forkert når jeg siger at Ronaldo har scoret to tidligere frisspark denne sæson?
Den ene var i hvertfald mod Malmø.

Så kan ikke helt forstå at begge idioter igennem hele kampen skulle nævne at han ikke havde scoret et eneste.

Du husker helt korrekt.

Her er frisparksmålet mod Malmø:

Og her er det andet frisparksmål, som er fra kampen mod Celta Vigo:
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #14 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Det umulige gjort muligt

NadaMás skrev: I min bog er kampens detalje det tændte publikum. Lige fra spillernes modtagelse til samtlige 94 minutter på stadion. Man ser for sjældent Bernabeu sådan. Det føltes nærmest som om man var tilstede bag tv-skærmen.

En anden detalje var Ronaldos gejst. Han henvendte sig konstant til publikum og medspillerne. Lagde i mærke til hans fejring af først mål? Tog bolden med sig blot efter 16 minutter, og han bemandede til at holdet skulle holde hovedet koldt. Tilmed dækkede han jo praktisk talt hele modsatte banehalvdel. Han brænder virkelig for det. Jeg er stor fan af Elkjærs bemærkelse i goal show, noget i stil af "jeg mangler ord for den mand".

Det var madrismoen der sejrede, klichéagtigt som det nu end lyder. Ekstatisk aften.

Der var min Champions League debut på Bernabeu, og det blev heldigvis en mindeværdig en. Jeg var også til stede i lørdags mod Eibar og stadion var som nat og dag. I lørdags var det som en skovtur eller teaterforestilling, men i dag var stemningen magisk - helt på toppen. Madrid fans synger ikke konstant og uafbrudt...som på fx. Vicente Calderon, men de var sindssygt tændte og satte ofte i gang med sange og der var konstant buhen af udeholdet i deres boldbesiddelse. Jeg synes, det var fremragende.

Ronaldo overstrålede helt sikkert alle både på evner og gejst, men også hele midtbanen fungerede udmærket. Bale var lettere blind passager og kom først til bordet, da Wolfsburg blev nødt til at komme frem og der dermed blev mere plads.
Benzema var også lidt for uskarp, især på chancen i første halvlegs overtid og hans presspil var ikke til UG. Modric gav ham en kæmpesviner i anden halvleg, da han undlod at følge en modstander, der havde frit løb og var tæt på at skabe en farlig situation.
Marcelo var også lidt vel svag defensivt, men ellers synes jeg forsvaret var ret påpasseligt og ikke gav meget væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Fondo_Sur, NadaMás

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #15 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Det umulige gjort muligt
Hvem håber man så på at møde i semifinalen? :-) Benfica vil da næsten være for godt til at være sandt.

10 år 3 måneder siden #16 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Det umulige gjort muligt

FigoJensen skrev: Hvem håber man så på at møde i semifinalen? :-) Benfica vil da næsten være for godt til at være sandt.

Ikke for at være hovmodig, men Barcelona håber jeg. Kampene mod dem er altid gode. Jeg tror på, at vi med nuværende momentum kan slå dem ud, hvilket vil være så fedt! Ellers kunne jeg også godt tænke mig City. Bare ikke Atletico.. (de sv*n!)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #17 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Det umulige gjort muligt
Helt seriøst, vi kan slå alle ...

Alle hold har deres svagheder. Vi har et rigtig godt momentum kørende, og det lader til, at Bernabeu pt. er lig med sejr.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

10 år 3 måneder siden #18 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Det umulige gjort muligt
Nu må det snart være på tide, at vi trækker City i en knockout kamp!

Især nu hvor de tror at "de er noget", fordi de kan slå PSG (der havde Rabiot som eneste midtbanespiler..)
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved M_linding.

10 år 3 måneder siden #19 af Siempre Madrid
Benfica og Manchester City er den direkte vej i finalen og der kan vi passende ordne Lillesøster igen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 3 måneder siden #20 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Det umulige gjort muligt
Jeg håber inderligt, at vi trækker Bayern eller Atletico. Er så træt af at høre på, hvordan vores vej til finalerne altid er gennem de dårligste og nemmeste hold.
Lad os vise omverdenen, at vi har peaket på det rigtige tidspunkt.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 3 måneder siden #21 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Det umulige gjort muligt
Vi skal bare møde alle andre end Atletico.
Hader kampene mod dem, da de oftest bliver spillet på deres præmisser.

10 år 3 måneder siden #22 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Det umulige gjort muligt

Siempre Madrid skrev: Benfica og Manchester City er den direkte vej i finalen og der kan vi passende ordne Lillesøster igen.

Jeg troede også Juventus var den direkte vej i fjor. Men ak nej!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, ElMadrid, R7CR7GB11

10 år 3 måneder siden #23 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Det umulige gjort muligt

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Benfica og Manchester City er den direkte vej i finalen og der kan vi passende ordne Lillesøster igen.

Selv Bayern var ved at slå sig på dem i år, selvom de må siges at være blevet svækket siden sidste år(Tevez). Juventus(måske delt med PSG) er det hold i verden, der kommer nærmest Real, Barca og Bayern, som bare er en klasse for sig.

Ronaldo kunne godt tænke sig Benfica, fordi de er portugisiske - det kunne også være interessant.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #24 af Siempre Madrid

Kratmus skrev:

Daniel skrev:

Selv Bayern var ved at slå sig på dem i år, selvom de må siges at være blevet svækket siden sidste år(Tevez). Juventus(måske delt med PSG) er det hold i verden, der kommer nærmest Real, Barca og Bayern, som bare er en klasse for sig.

Ronaldo kunne godt tænke sig Benfica, fordi de er portugisiske - det kunne også være interessant.

Med tre indsatser som den i går, får vi La Undécima.

Med to indsatser som for en uge siden, bliver den tredje og sidste kamp slet ikke et emne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum