Det umulige gjort muligt

10 år 3 måneder siden #25 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Det umulige gjort muligt

Siempre Madrid skrev:

Kratmus skrev:

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Benfica og Manchester City er den direkte vej i finalen og der kan vi passende ordne Lillesøster igen.

Jeg troede også Juventus var den direkte vej i fjor. Men ak nej!

Selv Bayern var ved at slå sig på dem i år, selvom de må siges at være blevet svækket siden sidste år(Tevez). Juventus(måske delt med PSG) er det hold i verden, der kommer nærmest Real, Barca og Bayern, som bare er en klasse for sig.

Ronaldo kunne godt tænke sig Benfica, fordi de er portugisiske - det kunne også være interessant.

Med tre indsatser som den i går, får vi La Undécima.

Med to indsatser som for en uge siden, bliver den tredje og sidste kamp slet ikke et emne.

Jeg tror og håber du har ret. Det må give blod på tanden at vide, at med den indsats, kan alt lade sig gøre! Det så vi i 1-2 mod Barca og i går mod Wolfsburg.. Det må være et wake-up call.. Alle spillerne må simpelthen indse, at med den rette intensitet, så kan de vinde enhver kamp(der er dog altid lige de satans marginaler). Jeg husker ikke en kamp inden for, i hvert fald 5-10 år eller mere, hvor holdet har kæmpet med sådan en intensitet og vilje...

Jeg ser måske Isco bidrage på lige fod, men James kan jeg simpelthen ikke se yde så meget... Benzema manglede også lidt.. Bale skal lige steppe et lille gear op, men han er bare så overlegen på andre punkter. Men Lucas tror jeg på, men han mangler lige at vise det på den helt store scene. Hvis resten af fronttrioen får skarpheden igen, og ellers resten af holdet fortsætter takterne, vil jeg mene, at med sådan en intensitet, så vil Atletico ikke længere være den torn i øjet, som de har været gennem længere tid.. Måske er intensiteten løsningen, men det vil også kræve mere rotation, og i hvert fald 1 breddespiller til alle positioner, og gerne nogle, som kan spille flere positioner(Nacho fx). Vi mangler i hvert fald en back (måske i begge sider), og en erstatning for James - gerne en spiller, der både kan spille defensiv og offensiv midt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #26 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Det umulige gjort muligt
Trofæet skal vindes som vi plejer at vinde den. Med respekt for modstanderens kvaliteter, effektivitet og sammenhold.

Det plejer bare at gå dårligt, når vi er tvunget til at styre kampene i denne fase af turneringen. Ligesom mod Juve.

Er i øvrigt positivt overrasket over Zidanes kynisme. Isco og James er lige nu bedst placeret på bænken og sådan er det! Det giver i hvert fald mig en vis tro på en triumf i sidste ende.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 3 måneder siden #27 af FanOfMagicalTeams
Jeg kan virkelig godt forstå glæden omend jeg finder den enorme selvtillid en smule malplaceret. Man slog Wolfsburg 3-2 over 2 kampe. Man havde 1 forfærdelig kamp og 1 kamp med Ronaldo i BDO humør! Ronaldo VIL altid, det er noget ex. Messi kunne lære meget af. Men han har altså flere gange i denne sæson måtte sande at hans evner ikke har matchet viljen (Messi har så flere gange manglet begge).

Hvis Ronaldo ikke havde ramt peak form + lidt held med muren osv. osv. igår havde man nok tabt til Wolfsburg over 2 kampe. Wolfsburg - nummer 8/9 i den tyske liga. Jeg kan ikke se hvordan man kan mene på baggrund af de 2 kampe at man kan slå Bayern eller Barca over 2 kampe. Jo hvis Barca er i den krise som man kan se antydningen af?

Som jeg ser det er der ikke meget der har ændret sig. Real spiller momentvis den fantastiske fodbold som 3-sport studiet også siger. Men de falder stadig momentvis fuldstændig sammen. Fortsætter det mønster med 2 kampe mod Bayern, Barca eller Atletico taber de. I finalen kan alt ske.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

10 år 3 måneder siden #28 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Det umulige gjort muligt
Lidt om Ronaldo's tal i CHL:

Ronaldo has now scored 34 goals in 36 Champions League knock-out matches for Real Madrid.

He's scored 15 goals just in Champions League quarter-final ties.

No other player has ever scored 15 Champions League goals in a single season - Ronaldo has now done it twice.

Med tanke på hans vigtige mål igår og forleden mod Bacelona, så tæver jeg dem, der fremover skriver at han ikke scorer vigtige mål ( i vigtige kampe) :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, R7CR7GB11, ChrillRM14

10 år 3 måneder siden #29 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Det umulige gjort muligt

FanOfMagicalTeams skrev: Jeg kan virkelig godt forstå glæden omend jeg finder den enorme selvtillid en smule malplaceret. Man slog Wolfsburg 3-2 over 2 kampe. Man havde 1 forfærdelig kamp og 1 kamp med Ronaldo i BDO humør! Ronaldo VIL altid, det er noget ex. Messi kunne lære meget af. Men han har altså flere gange i denne sæson måtte sande at hans evner ikke har matchet viljen (Messi har så flere gange manglet begge).

Hvis Ronaldo ikke havde ramt peak form + lidt held med muren osv. osv. igår havde man nok tabt til Wolfsburg over 2 kampe. Wolfsburg - nummer 8/9 i den tyske liga. Jeg kan ikke se hvordan man kan mene på baggrund af de 2 kampe at man kan slå Bayern eller Barca over 2 kampe. Jo hvis Barca er i den krise som man kan se antydningen af?

Som jeg ser det er der ikke meget der har ændret sig. Real spiller momentvis den fantastiske fodbold som 3-sport studiet også siger. Men de falder stadig momentvis fuldstændig sammen. Fortsætter det mønster med 2 kampe mod Bayern, Barca eller Atletico taber de. I finalen kan alt ske.

Det er sjældent det sker, men jeg er faktisk fuldstændig enig med dig. Sejren i går var fantastisk, men den kommer på en noget billig baggrund. Efter 2-0 var spillet alt andet end prangende. Man lukker Wolfsburg ind i kampen igen, og den balance, som vi altid fabler om, var der faktisk ikke på samme måde i går. Det havde kostet point mod en stærkere modstander.

Vi slog også Barca, hvilket var fuldt fortjent. Men skal man være en smule objektiv, så er det et Barca-hold på deroute i øjeblikket. De spiller ikke tilnærmelsesvis den samme omgang fodbold som for 6 måneder siden. Havde de gjort det, ville vi endnu engang have fået ørerne i maskinen.
Jeg forstår dog optimismen. For der, hvor vi er i CL lige nu, kan alt ske. Jeg ser det stadig som en rigtig svær opgave at slå eksempelvis Barca eller Bayern over to kampe, selv om jeg håber, at vi møder dem eller Atletico Madrid. Holdet har brug for at vise resten af verden, at man med Zidane ved roret stadig kan bide skeer med de allerbedste - også når de rammer topformen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

10 år 3 måneder siden #30 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Det umulige gjort muligt

FanOfMagicalTeams skrev: Jeg kan virkelig godt forstå glæden omend jeg finder den enorme selvtillid en smule malplaceret. Man slog Wolfsburg 3-2 over 2 kampe. Man havde 1 forfærdelig kamp og 1 kamp med Ronaldo i BDO humør! Ronaldo VIL altid, det er noget ex. Messi kunne lære meget af. Men han har altså flere gange i denne sæson måtte sande at hans evner ikke har matchet viljen (Messi har så flere gange manglet begge).

Jeg vil nu gerne postulere, at RM i 2016 har fungeret bedre end tilfaldet var i første halvdel af sæsonen - af flere grunde!

For det første har Zidane taget nogle fornuftige valg: Isco og James spiller ringe, og derfor henvises de til bænken, selvom de har et højt priskilt. Det er et signal om, at man ikke kan drive den af her, men at der skal arbejdes!
For det andet, så har formkurven været opadgående, og nu hvor vi træder ind i den vigtigste del af sæsonen, er vi blandt andet kommet skadeshelvedet kvit, hvilket er en monster-faktor til, at man faktisk kan spille kontinuerligt godt og ramme momentum.
Desuden har vi en Ronaldo i storform (ikke kun igår, men faktisk hele 2016), en Bale, der er væsentligt mere essentiel for holdet end i sidste sæson, en Casemiro, der med spilletiden naturligvis bliver en indoktrineret spiller nok til at, midtbanen for første gang i lang tid har balance osv.
Sidst men ikke mindst, så skaber vi resultater. Jo, vi taber til Wolfsburg, men jeg er tilbøjelig til at kalde det en engangsforestilling i holdets nuværende tilstand og et wake-up call - vi har slået Barca, og vi har fundet et utrolig vigtigt momentum, som vi sagtens kan formode holder lidt længere endnu.

Det ligner, at spillerne rent faktisk tror på projektet, og at der faktisk ER et projekt... Jeg siger ikke, at vi vinder trofæer i år, jeg regner stadig med 0 - men der er faktisk noget at glæde sig over som RM-fan i øjeblikket :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 3 måneder siden #31 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Det umulige gjort muligt

Mølbat skrev:

SR4 skrev: Husker jeg forkert når jeg siger at Ronaldo har scoret to tidligere frisspark denne sæson?
Den ene var i hvertfald mod Malmø.

Så kan ikke helt forstå at begge idioter igennem hele kampen skulle nævne at han ikke havde scoret et eneste.

Du husker helt korrekt.

Her er frisparksmålet mod Malmø:

Og her er det andet frisparksmål, som er fra kampen mod Celta Vigo:

Pinligt af kommentatorerne
Man har selvfølgelig lov til at begå fejl men de gentog det jo flere gange. Var der virkelig ingen af de 2 der bare gad sætte sig lidt mere ind i det?

10 år 3 måneder siden #32 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Det umulige gjort muligt

Pelle skrev: Jeg håber inderligt, at vi trækker Bayern eller Atletico. Er så træt af at høre på, hvordan vores vej til finalerne altid er gennem de dårligste og nemmeste hold.
Lad os vise omverdenen, at vi har peaket på det rigtige tidspunkt.

Jeg elsker det. Ligesom jeg elsker at folk kritiserer Ronaldo for kun at score "lette" mål mens han bare slår rekord efter rekord. Så må folk sige hvad de vil. ;)

Leveret af Kunena Forum