Bale spares sandsynligvis mod Villarreal

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid må sandsynligvis undvære Gareth Bale i morgendagens kamp mod Villarreal.

Som i Dani Carvajals tilfælde er der ikke tale om en egentlig skade, men derimod en bekymring i forhold til waliseren og man giver ham derfor en pause for at have ham klar til de kommende vitale opgør.

Det vides ikke, om Gareth Bale også holdes ude til weekendens kamp mod Rayo Vallecano.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #2 af ChrillRM14
Puha....to profiler ude allerede... Det er for mig at se den sværeste kamp af de resterende La Liga-kampe, og for moralen vil en sikker sejr være vigtigere end blot de tre point... Med spændingen tilbage i ligaen begynder nerverne så småt at indfinde sig hver gang nyheder som Carvajal og Bales "skader" kommer til overfladen :(

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #3 af M_linding

ChrillRM14 skrev: Puha....to profiler ude allerede... Det er for mig at se den sværeste kamp af de resterende La Liga-kampe, og for moralen vil en sikker sejr være vigtigere end blot de tre point... Med spændingen tilbage i ligaen begynder nerverne så småt at indfinde sig hver gang nyheder som Carvajal og Bales "skader" kommer til overfladen :(

Det er selvfølgelig af en vis betydning, at Danilo bringer sit top-niveau og ikke det spil vi så mod Wolfsburg.

Men at Jesé eller Lucas spiller i stedet for Bale, bør IMO på ingen måder være afgørende for om man vinder over Villareal på hjemmebane...

Faktisk har jeg så meget tiltro til de to, at det næsten ligner et luksusproblem, hvem af dem man skal vælge:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #4 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bale spares sandsynligvis mod Villarreal
Hvad er det Bale bringer til vores spil som Lucas eller Jesé ikke kan?

10 år 3 måneder siden #5 af Sebberg

Raúl 7 skrev: Hvad er det Bale bringer til vores spil som Lucas eller Jesé ikke kan?

Bedre overblik, bedre afleveringer, gennembrudsstyrke, trækker flere mand til sig, luftstyrke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Pelle

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #6 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bale spares sandsynligvis mod Villarreal

Sebberg skrev:

Raúl 7 skrev: Hvad er det Bale bringer til vores spil som Lucas eller Jesé ikke kan?

Bedre overblik, bedre afleveringer, gennembrudsstyrke, trækker flere mand til sig, luftstyrke.

Du laver pis ikk'? Ja han er god i luften, men hvornår er det lige sidst han har brudt igennem noget som helst? Jesé kan rent faktisk sætte en mand 1v1 og drible i små rum. Når jeg ser Bale spille så løber han ned i højre hjørne og lægger et dårligt indlæg. Eller skifter bolden over til modsatte side, bevares. Han er en god spilstation og boldflytter. Men jeg synes at Lucas og Jesé er langt bedre til at bryde igennem, lægger bedre indlæg og er mere naturlige fløjspillere. Af verdens tredje (?) dyreste fodboldspiller forventer jeg at han kan mere end at have et godt overblik.

10 år 3 måneder siden #7 af Daniel

Raúl 7 skrev:

Sebberg skrev:

Du laver pis ikk'? Ja han er god i luften, men hvornår er det lige sidst han har brudt igennem noget som helst? Jesé kan rent faktisk sætte en mand 1v1 og drible i små rum. Når jeg ser Bale spille så løber han ned i højre hjørne og lægger et dårligt indlæg. Eller skifter bolden over til modsatte side, bevares. Han er en god spilstation og boldflytter. Men jeg synes at Lucas og Jesé er langt bedre til at bryde igennem, lægger bedre indlæg og er mere naturlige fløjspillere. Af verdens tredje (?) dyreste fodboldspiller forventer jeg at han kan mere end at have et godt overblik.

Nu laver du pis, ikke?
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 år 3 måneder siden #8 af Sebberg

Raúl 7 skrev:

Sebberg skrev:

'Laver pis, ikk' - så har man også hørt det med. En hyldest til Arto efter den annoncerede lukkedato? :i

Du har naturligvis ret i, at Jesé - og i særdeleshed Lucas - er stærkere gennembrudsspillere 1v1, men lad mig så omformulere. Bale kan generelt true mere, herunder i det dybe rum, hvor man bestemt ikke må give ham noget plads, men også i kombinationerne, der kan åbne forsvaret.

Det er næsten tragikomisk, at du mener, at Jesé og Lucas leverer bedre indlæg. Ét er at Bale er uhyre præcis, når han skal slå en hård lav bold ind til Ronaldo, hvilket de to andre ofte fucker helt op. Men engang imellem hiver Bale også nogle helt ekstraordinære pasninger/indlæg op af lommen med sit venstreben, som de andre kun kan drømme om. Hvem husker ikke det chip, som han lavede for et par måneder siden, hvor Ronaldo ramte overliggeren? Husker ikke kampen - anyone?

Sidste ting. Det er kun folk, der ikke har spillet fodbold seriøst, der negligere sideskift. Der er absolut intet dårligt i dem - og heller ikke nemt. De åbner spillet, sideforskyder placeringerne og kan udnytte et ustabilt forsvar. Det kræver overblik og en meget præcis fod. Vi scorede blandt andet via et Bale sideskift, da vi uheldige tabte 4-3 til Barcelona sidste eller forrige sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Pelle

10 år 3 måneder siden #9 af Fondo_Sur
I forhold til dette er det jo det rene vanvid, at Ronaldo har spillet samtlige minutter i liga-sammenhæng.

Selvom Bale kan erstattes godt ser jeg dette som en ret ærgerlig nyhed. Bale fungerer mere og mere som en del af holdet, hvorfor en sådan tilbagegang er ærgerlig overfor de resterende - vitale - kampe.

Måske får James chancen?

10 år 3 måneder siden #10 af SR4

ChrillRM14 skrev: Puha....to profiler ude allerede... Det er for mig at se den sværeste kamp af de resterende La Liga-kampe, og for moralen vil en sikker sejr være vigtigere end blot de tre point... Med spændingen tilbage i ligaen begynder nerverne så småt at indfinde sig hver gang nyheder som Carvajal og Bales "skader" kommer til overfladen :(

Det er det stærkeste hold vi skal møde af de resterende liga-kampe, men vil ikke mene det er den sværeste. Vi er simpelthen for gode på hjembane. Her frygter jeg mere kampen mod Sociadad.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Zyconith, Chamartin

10 år 3 måneder siden #11 af ChrillRM14

Fondo_Sur skrev: I forhold til dette er det jo det rene vanvid, at Ronaldo har spillet samtlige minutter i liga-sammenhæng.

Fysisk er Ronaldo på en anden planet. Som 31-årig ligner han ikke en, hvor præstationen daler med de mange spilleminutter. Det kan være guld værd i det lange løb, når sæsonen slutter om en måneds tid... Man kunne godt ønske sig, at Bale måske lige snakkede med portugiseren for at få nogle råd til vedligeholdelse af kroppen :P

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 3 måneder siden #12 af Fondo_Sur

ChrillRM14 skrev:

Fondo_Sur skrev: I forhold til dette er det jo det rene vanvid, at Ronaldo har spillet samtlige minutter i liga-sammenhæng.

Fysisk er Ronaldo på en anden planet. Som 31-årig ligner han ikke en, hvor præstationen daler med de mange spilleminutter. Det kan være guld værd i det lange løb, når sæsonen slutter om en måneds tid... Man kunne godt ønske sig, at Bale måske lige snakkede med portugiseren for at få nogle råd til vedligeholdelse af kroppen :P

Lige præcis.

Deres fysik må vel også minde ret meget om hinanden. Er dog tilbøjelig til at mene, at Bale er endnu mere eksplosiv, hvilket meget vel gør det sværere for ham at holde sig skadesfri.

Leveret af Kunena Forum