Bale spares sandsynligvis mod Villarreal
Dios skrev:
BBB skrev:
Zyconith skrev: Men altså... 800.000.000 Kr. kunne i bagklogskabens lys være spenderet langt bedre, manden har jo knapt spillet, og der r langt imellem nævneværdige mål eller præstationer fra hans side.
Ud af de fire sidste finaler vi har spillet, så har han lavet det afgørende mål i to af dem. Derudover scorede han det andet af to mål i finalen for VM for klubhold. Det er 2½ ud af 4 finaler, som han har haft direkte indflydelse på med hans mål.
Det ligger hhv. 2 år, 2 år, 1 3/4 år og 1½ år tilbage. Vi har dog heller ikke været i finaler siden, så jeg ved ikke helt, hvad du brokker dig over.
Og Ronaldo har afgjort en enkelt, så udfra din argumentation så har Bale været en større succes i Real Madrid trøjen end Ronaldo. Jeg tør godt og sige nu, at alle brugere som læser dette indlæg vil sige arrh ikk rigtig. På nær dig selfølgelig :D
Jeg ved du elsker de statistikker, men læg dem nu til side når tingene skal tages seriøst :) Og nej Higuain er stadig ikke en bedre angriber end Benzema, fordi han scorede få mål flere end Benzema :D
Der blev skrevet nævneværdige mål. Det pointerede jeg blot, at Bale havde lavet. Ronaldo har vist scoret i alle de finaler vi har spillet, pånær VM for klubhold. :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Eneste danske kanal er 3 sport, som viser den forskudt fra klokken 23.Doc.juego skrev: På hvilken kanal vises kampen ?
Har du viaplay, så er det en mulighed og ellers må du lede på nettet.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
BBB skrev:
Zyconith skrev: Men altså... 800.000.000 Kr. kunne i bagklogskabens lys være spenderet langt bedre, manden har jo knapt spillet, og der r langt imellem nævneværdige mål eller præstationer fra hans side.
Der blev skrevet nævneværdige mål. Det pointerede jeg blot, at Bale havde lavet. Ronaldo har vist scoret i alle de finaler vi har spillet, pånær VM for klubhold. :-)
Ja, nævneværdige mål eller præstationer, hvilket også kan indebære mål, er jeg helt enig i dig med at han har leveret. Det er bare ikke så tit at det sker. Men okay, statistisk set har han vist lavet 16 mål og 10 assists i omkring 20 kampe eller hvad det nu er, det er jo ret så imponerende, afhængigt af modstander, etc., men personligt sidder jeg sjældent med en oplevelse af, at Bale har leveret en imponerende indsats når jeg ser ham spille. Det kunne jo også have noget at gøre med Ronaldos evne til at claime sin autoritet og "forlange" at angrebsspillet udføres på hans præmisser.
Lige noget helt andet og sikkert meget forbudt at bringe på banen, men hvad med at bruge Bale på venstrebacken hvis Marcelo bliver skadet? Har vi ikke rigtig set siden hans skifte. Det kunne være en mulighed. Men er han for profileret og dyr en spiller til sådan et move? Egner han sig ikke længere til at spille den position? Ville Bale og hans agent ikke finde sig hvis han blev brugt på backen? Skulle uheldet være ude, er Nachos, Arbeloa og hvem vi ellers har som reserver bedre alternativer og at Bale forbliver i angrebet? Tja, ved ik'. Har bare tænkt lidt på det når snakken er gået på manglende alternativer til Marcelo.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Bindslev
- Gæst
-
at du ikke kan lide Bale er en ting, men at det slører din dømmekraft i så voldsom grad er jeg næsten latterligt
Jese og lucas er bedre til at bryde igennem, laver bedre indlæg??? og de er i det hele taget bedre end ham???? stop med at lade dine følelser styre dig. Bale er MARKANT bedre end dem begge. Jeg syntes Lucas og Jese beggge udvikler sig rigtig positivt men at sammenligne dem med Bale kan man simpelthen ikke.
Bale skal altså tage en snak med Cristiano for at finde ud af hvordan han bygger sin krop op til at blive en maskine!