Diego López: Jeg er klar til at spille
Storken skrev: @M_linding
Jeg siger ikke, at Ronaldo er en dårlig repræsentant for Real Madrid. Jeg har bare svært ved at se, hvad han gør bedre end Higuian, Benzema, Xabi Alonso, Khedira og Arbeloa.
Jeg kan sagtens forstå hvorfor i elsker Ronaldo - han scorer rigtig mange mål. Det gør ham dog ikke til nogen klubmand, men derimod en rigtig god fodboldspiller.
Higuain & Benzema = Udstråler slet ikke samme tro på sejr i modgang, og den der særlige fighter-attitude.
Xabi Alonso = Er bestemt også en god repræsentant, men jeg skal ikke vide mig helt sikker på hans kærlighed til klubben. Jeg ved tilgengæld at han har kærlighed til Liverpool (for det har han sagt).
Khedira = Bliver bedre og bedre på dette punkt.
Arbeloa = En spiller som jeg godt kan li', men som også laver for mange usportsligheder til, at man kan kalde ham en ideel repræsentant for madridismoen.
Du behøver ikke være enig med mig, Storken - det er jo fair nok. Jeg siger bare, at vi ikke behøver at hænge os så meget i formaliteter.
Og så må jeg bede dig pænt om, ikke at fortælle mig hvad jeg mener og hvorfor. Jeg har rundet de 12 år for et godt stykke tid siden.
;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Storken skrev: Jeg omformulerer det lige:
"Ronaldo gør vel intet udover at score mål."
Men det kan være du definerer graden af madridismo efter antallet af scorede mål... ;-)
Nu virker han også som en jævnt cool fyr, når det drejer sig om velgørenhed. Det er for mig en stor del af madridismoen.
Er man en rigtig Madridista, så ville man ikke tøve et sekund med og offentliggøre det.
Ellers rammer M_linding utrolig præcist i hans sidste indlæg. Alonso er en gentleman, men ikke en Madridista.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Ronaldo mangler og love evig troskab til klubben. Har sagt det et par gange før, men siger det gerne igen. Jeg bliver som minimum min kontrakt ud, er bare langtfra godt nok.
Er man en rigtig Madridista, så ville man ikke tøve et sekund med og offentliggøre det.
Ellers rammer M_linding utrolig præcist i hans sidste indlæg. Alonso er en gentleman, men ikke en Madridista.
Til Ronaldos forsvar skal det vel siges, at han minimum fire gange har sagt:
"Jeg har det fantastisk i Real Madrid og jeg siger det gerne igen: Hvis Real Madrid tilbyder mig en livstidskontrakt, vil jeg ikke tøve med at skrive under!"
Så Ronaldo har vel forsøgt at presse på, for at forblive Real Madrid-spiller...?
Jeg tror du lægger for meget i, når Ronaldo siger: "Man kan aldrig vide hvad der sker i fremtiden..." For man kan jo aldrig vide det. Han ville sige det samme, hvis du spurgte ham, om han ville blive sammen med Irina Shayk resten af sit liv...;)
Dette har han bl.a. sagt:
“Jeg overvejer på ingen måde at forlade Real Madrid. Jeg er utroligt glad her. Jeg kan muligvis fordoble min løn andre steder, men det vigtigste for mig er, at jeg er lykkelig,” forklarer Ronaldo til Marca, og uddyber:
“Hvis præsidenten (Florentino Perez, red.) kommer med et udspil på en tiårig kontraktforlængelse i dag, ville jeg skrive under. Ja, hvorfor ikke signere en livstidskontrakt? Jeg skal ikke til City. Det kan jeg forsikre jer om.”