Ny Madridista.dk mener
- Storken
- Gæst
-
OliverDenmark skrev: Argh, Callejon og Pedro er nu begge fra 1987......
Kunne det tænkes, at Realmadrid94 referede til aldersforskellen mellem Callejon og Tello?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Callejon er i mine øjne langt fra Pedro, selvom 33 mål i 65 kampe er imponerende, tror de fleste Madridistas var stensikker på en ny Pedro Leon, da han kom til klubben. Han har dog aldrig, og bliver med stor sandsynlighed ikke en afgørende spiller for holdet, hvilket man må sige Pedro trods alt har været for Barca, selvom hans niveau har været dvælende...
Derudover er det en smule chokerende, at Callejon bliver 26 år om små to uger... i mine øjne går han nemlig stadig under at være 'talent' ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Kash
- Gæst
-
Jeg hader/ elsker de dage hvor netop disse 2 hold mødes. Hader det da jeg er nok den eneste Real mand på jobbet ud af 120 medarbejder. Og bliver virkelig mobbet hvis vi taber. Elsker det da jeg virkelig ene mand for mobbe/ håneretten over alle de andre. I aften begynder vi på natarbejde og skal se kampen på jobbet. Så til alle barca/ madrid fans vil jeg sige rigtig god kamp. Og lige minde barca om.:
THIS IS REAL MADRID AND WELCOME TO OUR HOUSE. THIS IS GATES OF HEEL......
Kash skrev: THIS IS REAL MADRID AND WELCOME TO OUR HOUSE. THIS IS GATES OF HEEL......
Where the hell is heel?
- OliverDenmark
- Gæst
-
Real Madrid skrev: OliverDenmark, du er da helt på afveje ;)
Callejon er i mine øjne langt fra Pedro, selvom 33 mål i 65 kampe er imponerende, tror de fleste Madridistas var stensikker på en ny Pedro Leon, da han kom til klubben. Han har dog aldrig, og bliver med stor sandsynlighed ikke en afgørende spiller for holdet, hvilket man må sige Pedro trods alt har været for Barca, selvom hans niveau har været dvælende...
Derudover er det en smule chokerende, at Callejon bliver 26 år om små to uger... i mine øjne går han nemlig stadig under at være 'talent' ;)
Haha, ja.. Det får man ud af ikke at være grundig nok ;-)
God kamp!
- Storken
- Gæst
-
OliverDenmark skrev: Haha, ja.. Det får man ud af ikke at være grundig nok ;-)
God kamp!
Respekt for at du erkendte fejlen med et smil. Mange var blevet slået ud af, at deres første indlæg missede skiven.
Du skal nok klare dig herinde.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Er helt enig - godt at se du tager det med et smil ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- OliverDenmark
- Gæst
-
Selvfølgelig erkender jeg da, når det er mig selv, der har læst forkert ;-)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-