Jesé til Paris SG for 25 millioner €

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid og Paris SG er tæt på at kunne offentliggøre en aftale om Jesé Rodríguez, som forlader den spanske hovedstad for at blive en del af Unai Emerys Paris SG.

Endnu mangler et par detaljer i kontrakten, men ifølge franske L´Equipe er man enige om en overgangssum på 25 millioner €, mens man fortsat diskuterer en eventuel tilbagekøbsklausul for den hurtige spanske offensiv-spiller.

I Paris får Jesé en kontrakt af fire års varighed med option på yderligere et år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af ChrillRM14
Godt! Ikke, at jeg mener, at Jesé er ubrugelig, men jeg tror, at han har brug for at komme lidt væk fra Kongeklubben for at udvikle sig... det virkede som om, at han sad lidt fast i det - et lille skub, nogle nye muligheder, og så henter vi ham hjem om to-tre år!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real HWL

9 år 11 måneder siden #3 af Steen
25 millioner € og ingen tilbagekøbsklausul ifølge et par franske medier.. Men man afviste til gengæld 73 millioner € for boldmongolen Morata. Imponerende.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith

9 år 11 måneder siden #4 af Siempre fiel
Endnu en gang dårligt nyt i dette elendige transfervindue - han passer jo reelt perfekt i vores system som gardering for de to kanter. Jeg er med på at han har været et stykke fra topformen igennem længere tid og en udlejning nok ku være en idé - men at sælge ham og så altså ik ku hente ham hjem før om to år er imo ik optimalt!

9 år 11 måneder siden #5 af Il Duce
Jeg er simpelthen ikke tilfreds med, at man sælger en ung cantanero! Hvem skal man nu have til at være gardering for VW eller CF?
(jeg er klar over, at det kan booste hans udvikling, og han har set lidt sløj ud i foråret med sine indhops, men.. nu skal man i hverfald hente en wing til bredden).

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

9 år 11 måneder siden #6 af madrid2000
25 mio euro er jo ingenting for en spiller med Jese's potentiale! Specielt hvis der ikke er nogen tilbagekøbsklausul.

Idealt skulle han være udlejet til Schalke eller Liverkusen og vende tilbage som en forbedret spiller.

9 år 11 måneder siden #7 af SR4
Jeg ville foretrække Jese fremfor Morata.. både pga. gevinsten, spillestilen og fremtiden.

9 år 11 måneder siden #8 af Mølbat
Hvis der ikke er en tilbagekøbsklausul, så synes jeg godt nok, at det er en tåbelig handel. Jesé har en stor fremtid foran sig.

Jeg tror desuden, at det bliver Asensio, der kommer til at erstatte ham, selvom de ikke er samme spillertype.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Jesé til Paris SG for 25 millioner €
Fint for Jesé at komme til en anden klub, for spilletiden forhåbentlig er lettere at få. Så må vi vente på detaljerne og håbe på en tilbagekøbsklausul. Jeg var mega vild med Jesé i sit første halve år på førsteholdet, indtil en skade stoppede ham. Han havde så meget at byde på. Et lyn på kanten, fantastisk teknik og en fin målnæse. Desværre har jeg ikke set det store lys i ham siden han kom tilbage fra skaden. Ganske vist har han haft nogle fine kampe og indhop, men den Jesé, der eksploderer forbi modstanderen, deltager aktivt i spillet og dukker op for at lave mål, har jeg ikke set siden i andet end meget korte glimt. Det vil gavne ham at komme ud og spille hele tiden.

Ligesom Mølbat, så tror jeg også, at erstatningen findes i Asensio, og det glæder mig egentlig. Det er en lidt anden type, men også en, som er let på fødderne og har god teknik. Jeg tror dog, at hans intelligens samt evne til at vandre ind i banen kan gøre mere gavn end Jesé har gjort det sidste stykke tid. Jeg håber, at Jesé i løbet af de næste 1-2 sæsoner imponerer så meget, at han vender hjem til et hold, som passer bedre sammen, har en klar måde at spille på og fungerer bedre som et hold. Så kommer Jesé også til at blomstre.

9 år 11 måneder siden #10 af Fondo_Sur

Il Duce skrev: Jeg er simpelthen ikke tilfreds med, at man sælger en ung cantanero! Hvem skal man nu have til at være gardering for VW eller CF?
(jeg er klar over, at det kan booste hans udvikling, og han har set lidt sløj ud i foråret med sine indhops, men.. nu skal man i hverfald hente en wing til bredden).

Asensio.

9 år 11 måneder siden #11 af Fondo_Sur

Mølbat skrev: Hvis der ikke er en tilbagekøbsklausul, så synes jeg godt nok, at det er en tåbelig handel. Jesé har en stor fremtid foran sig.

Jeg tror desuden, at det bliver Asensio, der kommer til at erstatte ham, selvom de ikke er samme spillertype.

Hvor ens skal de lige være? De er begge primært kantspillere, så jeg vil i hvert fald mene, at pladsen er helt fint dækket ind.

Vil egenligt gå så langt at sige, at Asensio er en forstærkning at have, da han trods alt har flair og kan sætte folk af, hvilket Jesé, siden hans knæskade, ikke på samme måde kan. Jeg er sikker på at Asensio har imponeret Zidane meget, så tror bare vi skal være helt rolige omkring dette :-)

9 år 11 måneder siden #12 af Mølbat

Fondo_Sur skrev:

Mølbat skrev: Hvis der ikke er en tilbagekøbsklausul, så synes jeg godt nok, at det er en tåbelig handel. Jesé har en stor fremtid foran sig.

Hvor ens skal de lige være? De er begge primært kantspillere, så jeg vil i hvert fald mene, at pladsen er helt fint dækket ind.

Vil egenligt gå så langt at sige, at Asensio er en forstærkning at have, da han trods alt har flair og kan sætte folk af, hvilket Jesé, siden hans knæskade, ikke på samme måde kan. Jeg er sikker på at Asensio har imponeret Zidane meget, så tror bare vi skal være helt rolige omkring dette :-)

Jeg siger bestemt heller ikke, at det vil være skidt at få Asensio i truppen til den kommende sæson. Jeg har sågar tidligere givet udtryk for, at det ville være godt at få ham tilbage til denne sæson, hvilket andre herinde på forummet på daværende tidspunkt slet ikke var enige i, da de mente, at han bare skulle udlejes igen.

Dog vil jeg lige tillade mig at sætte spørgsmålstegn ved Asensio som værende kantspiller. Jeg har ganske vist ikke set mange kampe med Espanyol i sidste sæson, så det kan sagtens være, at jeg tager fejl, men umiddelbart vil jeg da mene, at hans forcer mere lå inde centralt i banen. Som en central offensiv midtbanespiller. Det jeg har set til ham i kampene i USA, har i hvert fald overbevist mig om, at han er rigtig dygtig i kombinationsspillet. Men det kan man selvfølgelig også være, selvom man er kantspiller, så det kan som sagt godt være, at jeg tager fejl.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Mølbat.

Leveret af Kunena Forum