AS: Isco sat til salg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske AS er Isco udset til at blive den store taber i kampen om at sikre sig en plads i Real Madrid-truppen i den kommende sæson og midtbanespilleren er derfor til salg for den rigtige pris.
Real Madrid vil gerne afhænde spillere, inden man henter nye ind, men Isco er ikke til salg for ussel mammon og efter at have set Juventus kræve 120 millioner € for Pogba og set Manchester City hente Leroy Sané for 50 millioner €, vil man kræve et beløb mellem disse to spillere for at afhænde Isco.
Zinedine Zidane har udtalt sig særdeles positivt om både Marco Asensio og James Rodríguez og det kan gøre Isco til sorteper på den overbefolkede midtbane.
Real Madrids sportslige ledelse er heller ikke helt tilfredse med Iscos udvikling – eller mangel på samme. Siden ankomsten i sæsonen 2013/14 er den spanske midtbanespiller kun blevet dårligere og i sidste sæson formåede han hverken at imponere Rafa Benítez eller Zinedine Zidane, ligesom han også måtte høre pibekoncerter fra Estadio Santiago Bernabéus publikum, som ellers altid har beskyttet ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men jeg må også indrømme, at jeg ikke forstår et salg af Isco, hvis man i stedet vil ud og hente Sissoko eller Joao Mario som erstatning, for så er man efter min mening i bedste fald lige vidt.
Naturligvis skal man overveje et salg, hvis man kan få 70-80 millioner € for ham, men det er jeg slet ikke sikker på, at nogen klubber vil give for spanieren.
Men en byttehandel med Juventus (eller Bayern München) kan være fornuftigt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det er så vild en udvikling i forhold til, hvad Zidane tidligere har udtalt, at det næsten må være en aftale mellem RM og Isco, hvis det er sandt.
- eksperten
- Gæst
-
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
- eksperten
- Gæst
-
Numeredoce skrev: Enig, ingen af dem har over længere tid levet op til deres potentiale. Men James har imo klart det højestet topniveau, så kan godt se logikken i at sælge Isco og give James én chance mere.
Har Zidane ikke brugt en 4-4-2 opstilling i de fleste kampene i optakten ? Hvis han vender tilbage til 4-3-3 er der jo i princippet ikke plads til Asensio, Isco og James.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Spørgsmålet er, om man nu er på udgik efter en 1:1 erstatning eller ej. Jeg synes umiddelbart, at det er fint, at man får luget lidt ud i midtbanespillerne. Måske et tegn på, at Zidane endelig har fundet ud af, hvordan truppen skal formes frem mod sæsonstart?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Hvad der end sker, så sker det. Ja, så meget stoler jeg på Zidanes dømmekraft.
- Bindslev
- Gæst
-
Isco er sgu en nydelig spiller at følge, det kan man ikke komme udenom, men hans udvikling bliver hæmmet i real madrid! han er bare ikke god nok til start 11eren.
Jeg syntes et salg virker logisk nok. Sissoko er en anden type end Isco, et eller andet siger mig han kunne blive en publikums darling :0)
1) Pogba har endnu ikke skrevet under for united, selvom de er gået all in for ham og kastet alle de penge de magter efter ham.
2) Det virker som om at han venter på at Real kommer med et tilbud der matcher Juves krav.
3) Han har gode chancer for at vinde de rigtige titler med Real, hvorimod han nok skal vente 2-3 sæsoner for United.
4) Zidane har ikke lagt skjul på at han vil have Pogba
5) Mon Perez har sagt til Zidane: Pogba er for dyr og trøjesalg alene vil ikke kunne finansiere ham. derfor er du nød til at ofre nogle midbanespillere.
6) Isco kan måske indbringe os 65 mio euro og så businesscasen bedre ud.
7) Måske var denne "ofring" af Isco det der igangsætter et køb af Pogba. Så kan Perez efterfølgende i ro og mag vente på det bedste bud på Isco. For pengene til Pogba burde være der...?
De h
Når det er sagt vil det naturligvis smerte ved et salg af Isco. Ikke helt på Özil eller Di Maria-niveau, men det vil gøre ondt. Han er fantastisk at se på - når han spiller godt. Men det er James også.. Årh ha man forstår godt hvis Zidane har svært ved det :-P
Throwback: Tænk lige 1,5 år tilbage. Da streaken hed +20 sejre i streg. Dengang spillede Isco med udgangspunktet i venstre side på midtbanen i Carlo's 4-4-2'er, mens Bale var ude. Føj det var god fodbold.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu