AS: Isco sat til salg

9 år 11 måneder siden #25 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne AS: Isco sat til salg
Sorry, men det er simpelthen noget forbandet vrøvl det der.
Vi kan hurtigt blive enige om, at bolden klistrer mere til Iscos fødder end til Bales eller James'. Men når de så får den under kontrol, så bliver bolden trods alt sluppet hurtigt, og de løber i position igen.

Isco derimod. Han får lynhurtigt fat i bolden. Og så bruger han som oftest de næste 5-10 sekunder på at føre den sådan ca. ingen vegne. Han dribler rundt om sig selv, frem, tilbage, lidt til siden. Har som oftest masser af afleveringsmuligheder, men det er som om han søger det spektaulære hver gang.

At du forsøger at give 9 andre markspillere skylden for, at Isco holder for længe på bolden, tenderer jo blot til det absurde.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #26 af Dios
Besvaret af Dios på emne AS: Isco sat til salg

Pelle skrev: Sorry, men det er simpelthen noget forbandet vrøvl det der.
Vi kan hurtigt blive enige om, at bolden klistrer mere til Iscos fødder end til Bales eller James'. Men når de så får den under kontrol, så bliver bolden trods alt sluppet hurtigt, og de løber i position igen.

Isco derimod. Han får lynhurtigt fat i bolden. Og så bruger han som oftest de næste 5-10 sekunder på at føre den sådan ca. ingen vegne. Han dribler rundt om sig selv, frem, tilbage, lidt til siden. Har som oftest masser af afleveringsmuligheder, men det er som om han søger det spektaulære hver gang.

At du forsøger at give 9 andre markspillere skylden for, at Isco holder for længe på bolden, tenderer jo blot til det absurde.

Tekniske spillere fungere alle andre steder end i Real Madrid. Om det er de 10 andre spillere, ledelsen eller dig må du selv om. Men start med at læse mit første indlæg igen, for der forklarer jeg netop problemet. Det virker bare til du er for ivrig, og vil til tasterne hurtigere end hurtigt.

Jeg håber din søndag har været bedre end min :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 11 måneder siden #27 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne AS: Isco sat til salg

Dios skrev:

Tekniske spillere fungere alle andre steder end i Real Madrid. Om det er de 10 andre spillere, ledelsen eller dig må du selv om. Men start med at læse mit første indlæg igen, for der forklarer jeg netop problemet. Det virker bare til du er for ivrig, og vil til tasterne hurtigere end hurtigt.

Jeg har læst dit indlæg 5 gange, og det giver samme mening hver gang. Måske du bare skulle øve dine litterære evner så ;-)
Men jeg er indforstået med, at når snakken falder på Isco, så er du alt andet end objektiv, så vi bliver nok næppe enige her. Synes bare det giver sig selv, at det ikke kan være 10 spilleres skyld, at 1 spiller ikke fungerer.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 11 måneder siden #28 af Dios
Besvaret af Dios på emne AS: Isco sat til salg

Pelle skrev:

Dios skrev:

Jeg har læst dit indlæg 5 gange, og det giver samme mening hver gang. Måske du bare skulle øve dine litterære evner så ;-)
Men jeg er indforstået med, at når snakken falder på Isco, så er du alt andet end objektiv, så vi bliver nok næppe enige her. Synes bare det giver sig selv, at det ikke kan være 10 spilleres skyld, at 1 spiller ikke fungerer.

Du har ikke en bedre dag end mig kan jeg høre haha :D Faktisk synes jeg det er din skyld, og ikke Isco's?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 11 måneder siden #29 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne AS: Isco sat til salg
Jeg vil være noget så ked af, at miste Isco. Men kan til fulde forstå, hvis han selv vil væk. Han har ikke fået den kæmpe succes som potentialet eller rækker til i min verden. Jeg kunne i min egen lille ønske-verden håbe at han blev solgt til Milan, som ville bygge holdet op omkring ham, og så skulle der i den handel være en tilbagekøbsklausul der varede i hvertfald 3 år, således, at hvis han tog det næste skridt og blev en absolut verdensstjerne, eller hvem ved, at Real Madrid måske skiftede træneren ud ( Det er jo sket en gang eller to før), og fik en træner som rent faktisk spillede med en 10'er på banen, hvor Isco til den tid måske ville være den perfekte mand at have.

jeg synes han kan så fantastisk mange ting med en bold, og så synes jeg han kan noget som de andre spillere i truppen ikke kan. Jeg er helt på linje med manges kritik herinde om at han slipper boldene for lidt eller for langsomt, men jeg tror bare på, at det er en egenskab han kan lære. Han er trods alt kun 24 år, så der er en del år til at kunne udbygge sine færdigheder i. Jeg vil bare være så ked af at se, en Isco på toppen af verden som 28 årig i en anden klub en Real Madrid, fordi vi ikke troede på ham. For jeg mener virkelig ikke det er mange forskellige kompetencer han mangler for virkelig at være god! Og han kan netop noget som de andre ikke kan med bolden!

9 år 11 måneder siden #30 af BBB
Besvaret af BBB på emne AS: Isco sat til salg

Dios skrev: Jeg synes James var bedst når han spillede Bale's position. Hvor han kunne modtage bolden med plads omkring sig, og så trække ind i banen.

Så må jeg huske meget forkert, for jeg mener, at James fik voldsomt meget kritik, da han spillede kant. Men det mener du så ikke, at han gjorde?

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #31 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne AS: Isco sat til salg
James var god på højrekanten i en 4-4-2 i vores sejrs-periode under Ancelotti. Da vi bl.a. slog Barca 3-1 og Liverpool 3-0 osv. Men i en 4-3-3 som vi spiller nu fungerer han ikke som wing.

I en 4-4-2 kan en fløj trække lidt længere ned i banen og have tid på bolden fordi der ligger to mand på toppen der begge kan trække ud i siderne. Men i en 4-3-3 på den måde vi spiller nu, er det med deciderede wings - og der fungerer James ikke.

I en 4-4-2 er de yderste midtbanespillere ikke deciderede wings. Isco fungerede også fint på venstrekanten. Men Isco kan heller ikke spille Ronaldos position i en 4-3-3.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Raúl 7.

Leveret af Kunena Forum