AS: Isco sat til salg
Jeg er enig i, at Isco ikke rigtigt har udviklet sig godt nok. Han fylder for lidt til at spille CM. Han er for langsom til at spille kant. Og han er stadig ikke god til at slippe bolden hurtigt nok.
Hvis Isco skal få succes på et top-top-hold (potentiel CL-vinder), så kræver det nok at dette hold spiller med en klassisk 10'er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Il Duce skrev: Det er mig uforstående, at ledelsen og klubben har et tvetydigt love/hate- forhold til vores kreatør! Giv nu Isco en reel chance. Jeg ser hellere Isco end James i klubben sammen med Asensio. For mig er Isco en potentielt bærende kræft i klubben - han er ung, spanier, kreativ og har så meget talent. Ja, han har ikke formået at løfte sit niveau siden sin ankomst, men han indebærer så meget talent, at det vil være hul i hovedet at sælge ham - men det vil være klassisk Real Madrid: Mata, Javi garcia, Negredo, Carvajal *, Morata* - en række spillere, der ikke har fået chancen i Madrid, som har vist, at de sagtens kan spille på højeste niveau.
Carvajal fik chancen og greb den. Morata fik chancen men greb den ikke og ser stadig ikke ud til at gribe den. Resten var bare ikke go' nok.
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg må være helt ærlig og sige at jeg ikke kommer til at savne Isco, men jeg kommer til at savne det Isco burde være blevet til. Men når han efter tre år stadig ikke har vist det topniveau vi forventer af ham, så må det være sådan det er. Vi spiller uden 10'er, det er der Isco er bedst, han er ikke dygtig nok på kanten eller centralt til at have sin berettigelse i start 11'eren.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Il Duce skrev: Det er mig uforstående, at ledelsen og klubben har et tvetydigt love/hate- forhold til vores kreatør! Giv nu Isco en reel chance. Jeg ser hellere Isco end James i klubben sammen med Asensio. For mig er Isco en potentielt bærende kræft i klubben - han er ung, spanier, kreativ og har så meget talent. Ja, han har ikke formået at løfte sit niveau siden sin ankomst, men han indebærer så meget talent, at det vil være hul i hovedet at sælge ham - men det vil være klassisk Real Madrid: Mata, Javi garcia, Negredo, Carvajal *, Morata* - en række spillere, der ikke har fået chancen i Madrid, som har vist, at de sagtens kan spille på højeste niveau.
Synes simpelthen det er nogle uholdbare argumenter. Det er som om spilleren naturligt tillægges større værdi, blot fordi han er spanier. Ved du hvad jeg husker Isco bedst fra sidste sæson? En af de allersidste kampe i CL - måske det var finalen - hvor han kommer ind efter 60 min., taber bolden højt på banen, og lader Marcelo - som vel at mærke har spillet fra start og er fuldstændig færdig - tage det lange tilbageløb på egen banehalvdel. Iscos fremragende 6 måneder er tydeligvis steget ham til hovedet, for han ofrer sig hvert fald ikke for klubben eller trøjen. Jeg har virkelig mistet meget for ham, for chancerne har han fået. Det kan der ikke være to meninger om. Jeg er med på, at han er 10'er - men det spiller vi desværre ikke med. Bare ærgerligt. Isco burde uden problemer kunne begå sig som 8'er, men han falder fuldstændig igennem.
James har ikke været bedre, men han har trods alt haft en sæson mindre i klubben, hvoraf den ene var fænomenal. Skal man tro på historierne om, at James er mødt op i år i særdeles god form, så viser det mig, at han vil det her. Derfor hælder jeg helt klart til at beholde ham.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Lad ham nu være den offensive på den centrale midtbane!
James er ikke god nok centralt, da han ligesom alle andre i offensiven skal bruge 2-3 sekunder i vendetid.
Men lad os få en masse flere spillere som har 3 kluntede berøringer, og så banker den ind i kassen. Vi kender allerede navnet på ham og det er Pogba. Det er bare en så kedelig udvikling klubben går i. Vi kan ikke dominere, og vi kommer heller aldrig til det, når spillerne ikke mestre det mest simple i boldspil, og det er jo netop at have bolden. Ufatteligt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det er altså lidt omsonst at rose Isco for den slags, når det faktisk er netop dét, han er allermest elendig til!
Pelle skrev: Come on Dios. Det, du fremhæver som værende Iscos styrker, er jo hans største akilleshæl?? For mange berøringer. Isco er da netop spilleren, der varmer bolden i 2-3 sekunder, før den bliver sluppet. Altså når den engang imellem bliver sluppet.
Det er altså lidt omsonst at rose Isco for den slags, når det faktisk er netop dét, han er allermest elendig til!
Hvor læser du jeg roser Isco for at varme bolden?
Isco har aldrig domineret en midt-midt, ligesom James heller ikke har.
Dios skrev:
Pelle skrev: Come on Dios. Det, du fremhæver som værende Iscos styrker, er jo hans største akilleshæl?? For mange berøringer. Isco er da netop spilleren, der varmer bolden i 2-3 sekunder, før den bliver sluppet. Altså når den engang imellem bliver sluppet.
Du fremhæver andre spillere for at varme bolden for meget og bruge for mange berøringer. Ergo må du jo mene, at Isco kun bruger få berøringer - hvilket absolut ingen mening giver, hvis du har fulgt bare en lille smule med de seneste 3 sæsoner.
Pelle skrev:
Dios skrev:
Du fremhæver andre spillere for at varme bolden for meget og bruge for mange berøringer. Ergo må du jo mene, at Isco kun bruger få berøringer - hvilket absolut ingen mening giver, hvis du har fulgt bare en lille smule med de seneste 3 sæsoner.
Nej det gjorde jeg ikke. Den misforstod du en del :D De 2-3 sekunder er sekunder det tager for Bale og James at få kontrol over bolden. De modtager den, har oftest en dårlig førsteberøring og måske bliver den ikke mistet, og gør den ikke det, så tager det dem 2-3 sekunder at få vendt rundt.
Jeg kan godt lide når Isco tager sine ture. Oftest bliver de for lange, og bolden skal slippes hurtigere, men systemet og spillerne omkring ham er bare ikke til det. Der er ingen løb omkring ham, og derfor kommer det til at se så tosset og dumt ud. Jeg har aldrig rost Isco for at varme bolden for meget. Jeg kan bare godt se hvorfor han gør det. Det betyder jo bare ikke, at det er godt nok.
BBB skrev: Var det ikke centralt i banen (ikke midt på banen), at James dominerede forrige sæson?
Isco har aldrig domineret en midt-midt, ligesom James heller ikke har.
Jeg synes James var bedst når han spillede Bale's position. Hvor han kunne modtage bolden med plads omkring sig, og så trække ind i banen.
Vi er meget uenige, men jeg synes helt sikkert, at Isco har gjort det fremragende på den venstre side af vores 3-mandsmidtbane. Isco i de første kampe under Zidane, der var han jo også fremragende. Han blev rykket længere frem på banen, og skulle lægge et højt pres.