Officielt: Jesé solgt

9 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Hvis man for fremtiden vil se Jesé i en Real Madrid-trøje, skal man kigge i historiebøgerne. Spanieren er nemlig solgt.

Helt som ventet har Real Madrid solgt den kanariske kantspiller Jesé Rodríguez til fransk Paris Saint-Germain. Det bekræfter begge klubber på deres respektive hjemmesider.

Der meldes ikke umiddelbart noget ud om overgangssum eller tilbagekøbsklausul, men Real Madrid takker på sin side Jesé for sine dedikation og store indsats i sine år hos Real Madrid, hvor han aldrig blev den store succes som talentet utvivlsomt gav lovninger om.

Jesé nåede i sin tid hos Real Madrid at score 13 mål i 63 førsteholdskampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Officielt: Jesé solgt
Så er det kraftedme nu, at vi slår til og henter Nasri og Sissoko, så vi kan vise at vi er Real Madrid og at vi suger det bedste ud af den engelske liga!!!

Eller noget......

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

9 år 11 måneder siden #3 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Officielt: Jesé solgt
Går fra bænkevarmer til endnu en gang bænkevarmer...
Forstår ikke skiftet.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 11 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Officielt: Jesé solgt
Hvad sker der for billedet? Det er meget lidt flatterende :-D

Raul7-2880 skrev: Går fra bænkevarmer til endnu en gang bænkevarmer...
Forstår ikke skiftet.

Som jeg forstår det overtager Cavani Zlatan's rolle, og Jesé overtager Cavani's rolle.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved BBB.

9 år 11 måneder siden #5 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Officielt: Jesé solgt
Håber virkelig Jesé får selvtilliden tilbage og viser noget af det talent vi så før hans grimme skade, det fortjener han virkelig, han slår mig som en hårdtarbejdende spiller med hjertet på det rette sted.

Jeg kan desuden næsten ikke forestille mig at han er solgt uden tilbagekøbsklausul.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Zyconith

9 år 11 måneder siden #6 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Officielt: Jesé solgt
God beslutning. Med Morata retur er der endnu mindre spilletid til Jese!

Hvis klubben henter en defensiv midt der kan det samme som Casemiro, er truppen faktisk nydelig med 2 spillere til hver position.

9 år 11 måneder siden #7 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Officielt: Jesé solgt

Elkrimi skrev: God beslutning. Med Morata retur er der endnu mindre spilletid til Jese!

Hvis klubben henter en defensiv midt der kan det samme som Casemiro, er truppen faktisk nydelig med 2 spillere til hver position.

Bliver spændende med Lucas Silva om han bliver i stand til at vende tilbage og om han nogensinde kommer til at opfylde profetien.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #8 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Officielt: Jesé solgt
En af de bedste talenter vi har haft og ham er der særdeles ikke plads til.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #9 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Officielt: Jesé solgt
Jeg håber Lucas Vasquez seneste sæson ikke var et tilfælde. Han har godt nok ikke imponeret mig i opstarten indtil videre, og med Jesé væk er det vigtigt at han finder niveauet igen. Morata har ligeledes ikke vist meget i USA :/

Indtil videre er alle tre BBC skadet og fortsætter dermed tendenserne fra sidste sæson, så der bliver hårdt brug for Vasquez og Morata i løbet af sæsonen.

9 år 11 måneder siden #10 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Officielt: Jesé solgt

Raúl 7 skrev: Jeg håber Lucas Vasquez seneste sæson ikke var et tilfælde. Han har godt nok ikke imponeret mig i opstarten indtil videre, og med Jesé væk er det vigtigt at han finder niveauet igen. Morata har ligeledes ikke vist meget i USA :/

Indtil videre er alle tre BBC skadet og fortsætter dermed tendenserne fra sidste sæson, så der bliver hårdt brug for Vasquez og Morata i løbet af sæsonen.

Bale er ikke skadet?

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #11 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Officielt: Jesé solgt

Daniel skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg håber Lucas Vasquez seneste sæson ikke var et tilfælde. Han har godt nok ikke imponeret mig i opstarten indtil videre, og med Jesé væk er det vigtigt at han finder niveauet igen. Morata har ligeledes ikke vist meget i USA :/

Bale er ikke skadet?

Men heller ikke spilleklar.

Bottom line er at Bale har haft glasben siden sine Tottenham dage, vi kan kun håbe det er forbi. Benzema missede 15 kampe sidste sæson og Ronaldo bliver altid overbelastet hen mod slutningen af sæsonerne. Det er ikke optimalt.

9 år 11 måneder siden #12 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Officielt: Jesé solgt

Raúl 7 skrev:

Daniel skrev:

Bale er ikke skadet?

Men heller ikke spilleklar.

Bottom line er at Bale har haft glasben siden sine Tottenham dage, vi kan kun håbe det er forbi. Benzema missede 15 kampe sidste sæson og Ronaldo bliver altid overbelastet hen mod slutningen af sæsonerne. Det er ikke optimalt.

Bale er ude, fordi han først lige er vendt tilbage fra ferie. Nøjagtig det samme som med Toni Kroos.

Gareth Bale har fået ros for at være kommet tilbage fra træning i rigtig god fysisk form, men Zidane vil ikke tage nogen chancer med dem og samtidig må han også have et ønske om at se nogle af de mere marginale spillere i aktion, som for eksempel Isco og James.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum