Officielt: Jesé solgt
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Så er det kraftedme nu, at vi slår til og henter Nasri og Sissoko, så vi kan vise at vi er Real Madrid og at vi suger det bedste ud af den engelske liga!!!
Eller noget......
Haha, ja så håber jeg vi slet ik henter nogen. Altså med et muligt salg af Isco, så ligner det unægteligt at vi risikerer at komme svækket ud af et transfervindue der om noget sku polstre og forbedre truppen til to år uden forstærkninger.
Mange herinde har jo fuld tiltro til at Zizou ved hva han gør - samtidig var mange imod at vi hentede pogba - desværre ville Zizou ha pogba, så det er sådan lidt selvmodsigende :-) indtil videre har han fået et par canteranos tilbage til klubben og ellers en bar røv at trutte i. Vi ska da glæde os over at Sevilla har mistet mere end vi har og så må vi håbe vores reserver ka klare den imorgen - men et mere uspændende transfervindue og illusionsforladt optakt til en ny sæson ska man godt nok lede længe efter. Men ok, det ka heldigvis blive endnu værre endnu, vi ka hente Nasri og Sissoko!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- eksperten
- Gæst
-
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev: Så er det kraftedme nu, at vi slår til og henter Nasri og Sissoko, så vi kan vise at vi er Real Madrid og at vi suger det bedste ud af den engelske liga!!!
Eller noget......
Haha, ja så håber jeg vi slet ik henter nogen. Altså med et muligt salg af Isco, så ligner det unægteligt at vi risikerer at komme svækket ud af et transfervindue der om noget sku polstre og forbedre truppen til to år uden forstærkninger.
Mange herinde har jo fuld tiltro til at Zizou ved hva han gør - samtidig var mange imod at vi hentede pogba - desværre ville Zizou ha pogba, så det er sådan lidt selvmodsigende :-) indtil videre har han fået et par canteranos tilbage til klubben og ellers en bar røv at trutte i. Vi ska da glæde os over at Sevilla har mistet mere end vi har og så må vi håbe vores reserver ka klare den imorgen - men et mere uspændende transfervindue og illusionsforladt optakt til en ny sæson ska man godt nok lede længe efter. Men ok, det ka heldigvis blive endnu værre endnu, vi ka hente Nasri og Sissoko!!
Holdet er forstærket over de seneste 2 år med Benítez og Zidane. Det har jo længe kun været et must at få forstærket bænken. Er det ikke gjort også?, det synes jeg!
Jeg håbede da også på Alaba eller Pogba dette transfer vindue, men det er svært at se, hvor vi har plads til top indkøb uden at skulle sælge nogen. Der er flere spillere som nu er rykket afsted og om to år kan hentes tilbage med bedre niveau.
Det du i virkeligheden forlanger, er jo et top indkøb og ikke indkøb til hvad der skal ske om to år, for vi har rigeligt med spillere til om 2 år. De spillere der bliver lejet ud, de spillere der kan hentes tilbage som Jesé, og de spillere der kommer fra Castilla. Bliver det nødvendigt at købe efter transfer karantænens udløb, tror du så ikke også, at det bliver en meget let mulighed, når vi faktisk ikke har punget 120 millioner euro efter Pogba eller 80-90 efter Alaba ?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
eksperten skrev: Det du i virkeligheden forlanger, er jo et top indkøb og ikke indkøb til hvad der skal ske om to år, for vi har rigeligt med spillere til om 2 år. De spillere der bliver lejet ud, de spillere der kan hentes tilbage som Jesé, og de spillere der kommer fra Castilla. Bliver det nødvendigt at købe efter transfer karantænens udløb, tror du så ikke også, at det bliver en meget let mulighed, når vi faktisk ikke har punget 120 millioner euro efter Pogba eller 80-90 efter Alaba ?
Øh, må jeg købe en vokal? :-D seriøst, har du mulighed for at arbejde lidt med tegnsætningen eller sørge for at der både er en start og en slutning på hver sætning for jeg er helt stået af :-P
Spøg til side, vil prøve at svare, men ka altså ik rigtigt forstå dit indlæg rent sprogligt, så bær over med mig hvis jeg ik svarer på det du måske spørger om. Men kort - JA, jeg argumenterer da self for at forstærke holdet nu, i 2016, og ik i 2018. To år er længe i fodbold, hvem faen aner hvor vi står om to år - det har jeg ik engang fantasi til at begynde at spå om.
Og jeg er da helt på det rene med at hvis man henter gode spillere ind der ka forstærke holdet, så må man nødvendigvis skille sig af med andre, og det risikerer naturligvis at blive andre gode spillere, sådan er gamet.
Krydr Modric, Kroos, Isco, Kovacic og Casemiro med en solid defensiv midt som kan agere backup for Casemiro. Kante var et godt bud, men jeg tvivler på han ville være bænkevarmer. Sissoko er ikke løsningen for det er jo ikke en dynamiske spiller vi mangler, men en som er ligeså snedig og kontrollerende som Case og kan tage trykket for Kroos/Kovacic og Modric/Isco
Og hvor kan man sætte en finger på forsvaret? Marcelo bedre end nogensinde. Pepe har spillet sig op. Varane - stadig et af de største talentet - lurer i kulissen. Ramos. Solide backups i form af Danilo, Coentrao og Nacho!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev:
eksperten skrev: Det du i virkeligheden forlanger, er jo et top indkøb og ikke indkøb til hvad der skal ske om to år, for vi har rigeligt med spillere til om 2 år. De spillere der bliver lejet ud, de spillere der kan hentes tilbage som Jesé, og de spillere der kommer fra Castilla. Bliver det nødvendigt at købe efter transfer karantænens udløb, tror du så ikke også, at det bliver en meget let mulighed, når vi faktisk ikke har punget 120 millioner euro efter Pogba eller 80-90 efter Alaba ?
Øh, må jeg købe en vokal? :-D seriøst, har du mulighed for at arbejde lidt med tegnsætningen eller sørge for at der både er en start og en slutning på hver sætning for jeg er helt stået af :-P
Spøg til side, vil prøve at svare, men ka altså ik rigtigt forstå dit indlæg rent sprogligt, så bær over med mig hvis jeg ik svarer på det du måske spørger om. Men kort - JA, jeg argumenterer da self for at forstærke holdet nu, i 2016, og ik i 2018. To år er længe i fodbold, hvem faen aner hvor vi står om to år - det har jeg ik engang fantasi til at begynde at spå om.
Og jeg er da helt på det rene med at hvis man henter gode spillere ind der ka forstærke holdet, så må man nødvendigvis skille sig af med andre, og det risikerer naturligvis at blive andre gode spillere, sådan er gamet.
Man kan godt vælge den betragtning, at vi sidste år vandt CL med en række spillere, som underpræsterede og så prøve at regne sig frem til, hvordan det vil gå hvis disse spillere kommer op i omdrejninger.
Det er en helt fair tanke, at Zinedine Zidane med en hel sommerpause, hvor der er ro på bagsmækken kan skabe resultater og løfte et par håndfulde spillere, for så har vi virkelig et hold, som vi på ingen måder behøver at være nervøse for.
Jeg synes bare, at det er en gigantisk chance at tage, især fordi vi først for alvor kan være tilbage på transfermarkedet i sommeren 2018. Enhver trup har brug for fornyelse og det kan meget vel være, at vi ikke skal hente Pogba, Alaba, Hazard og Lewandowski i dette vindue, men det er bestemt fortsat muligt at tilføre nye impulser til holdet på en måde, så holdet bliver forstærket.
Jeg forventer, at Florentino og José Ángel har noget i ærmet til os, men jeg frygter at de er blevet lige så blinde som os fans.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Elkrimi skrev: Hvis man ser helt objektivt på offensiven i truppen, så er den jo glimrende. Bale, Ronaldo, Benzema fra øverste hylde med hver deres spidskompetencer. Morata, det længe ventede alternativ til Benzema, og i kampe hvor der skal lægges tryk på. James, som har muligheden for at tage revanche. Vasquez som har vist sig som en solid reserve - bedre end Jese! Og nu også et af Spaniens største offensivtalenter, Asensio. Alt i alt, er der i offensiven en glimrende balance i alder/sult og kompetencer.
Krydr Modric, Kroos, Isco, Kovacic og Casemiro med en solid defensiv midt som kan agere backup for Casemiro. Kante var et godt bud, men jeg tvivler på han ville være bænkevarmer. Sissoko er ikke løsningen for det er jo ikke en dynamiske spiller vi mangler, men en som er ligeså snedig og kontrollerende som Case og kan tage trykket for Kroos/Kovacic og Modric/Isco
Og hvor kan man sætte en finger på forsvaret? Marcelo bedre end nogensinde. Pepe har spillet sig op. Varane - stadig et af de største talentet - lurer i kulissen. Ramos. Solide backups i form af Danilo, Coentrao og Nacho!
Hvad mærke lykkepiller anbefaler du?
;-)
Siempre Madrid skrev:
Elkrimi skrev: Hvis man ser helt objektivt på offensiven i truppen, så er den jo glimrende. Bale, Ronaldo, Benzema fra øverste hylde med hver deres spidskompetencer. Morata, det længe ventede alternativ til Benzema, og i kampe hvor der skal lægges tryk på. James, som har muligheden for at tage revanche. Vasquez som har vist sig som en solid reserve - bedre end Jese! Og nu også et af Spaniens største offensivtalenter, Asensio. Alt i alt, er der i offensiven en glimrende balance i alder/sult og kompetencer.
;-)
Hehe
Seriøst: På hvilken plads - udover den centrale defensive midt - skal truppen forstærkes?
Nye impulser? Asensio har overrasket alle og kommer ind med samme sult som Vasquez. Morata er kommet tilbage med hår på brystet og er en væsentlig forstærkning - der manglede en 9'er. Han er midt i en spændende udvikling. Iøvrigt helt sammenlignelig med det niveau vi så fra Benzema og Higuain i samme alder. Coentrao er også en mindre forstærkning ift Nacho på venstrebacken.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev:
Man kan godt vælge den betragtning, at vi sidste år vandt CL med en række spillere, som underpræsterede og så prøve at regne sig frem til, hvordan det vil gå hvis disse spillere kommer op i omdrejninger.
Det er en helt fair tanke, at Zinedine Zidane med en hel sommerpause, hvor der er ro på bagsmækken kan skabe resultater og løfte et par håndfulde spillere, for så har vi virkelig et hold, som vi på ingen måder behøver at være nervøse for.
Jeg synes bare, at det er en gigantisk chance at tage, især fordi vi først for alvor kan være tilbage på transfermarkedet i sommeren 2018. Enhver trup har brug for fornyelse og det kan meget vel være, at vi ikke skal hente Pogba, Alaba, Hazard og Lewandowski i dette vindue, men det er bestemt fortsat muligt at tilføre nye impulser til holdet på en måde, så holdet bliver forstærket.
Jeg forventer, at Florentino og José Ángel har noget i ærmet til os, men jeg frygter at de er blevet lige så blinde som os fans.
Synes det er en ret præcis beskrivelse. Jeg er da, nøjagtig som de fleste andre, af den overbevisning at vi har en trup med et væld af gode spillere. Og jeg håber bestemt også at Zizou ka få forbedret os - jeg er nok bare ik typen der tror at fordi spillerne har været en sommer på ferie så spiller de pludselig meget bedre allesammen - og jeg synes bare vi har set et hold fyldt med mangler de seneste mange år.
Men jeg har reelt opgivet håbet om at vi får forstærket holdet denne sommer. Og det betyder så at vi stadig har et godt hold, men jeg mener stadig det er et hold som mangler den rette sammensætning. For lidt kreativitet oppe foran og et kæmpe underskud af dynamik, fysik og målfarlighed på midtbanen - så personligt tror jeg det blir voldsomt svært med ligaen igen, men lad os håbe at nogle af spillerne forbedrer deres niveau betydeligt.
Og så er jeg da ik bleg for at indrømme at jeg også ser på det hele meget egoistisk - jeg ville gerne underholdes og se noget nyt - jeg synes bestemt holdet ku blive bedre, men jeg ku også godt tænke mig bare LIDT nyt og spændende - og det får man bare ik i Morata og Asensio - jeg frygter lidt at Asensio kommer til at varme bænken hele sæsonen og at al den hype man har oplevet fuser ud når han pludselig står bagerst i køen og man ser at der reelt ik er en position der passer ham i systemet - igen, håber jeg tager fejl. Men som udgangspunkt er der ik sket noget denne sommer der får mig til at glæde mig til den nye sæson eller gør mig spændt på nogen måde - og det kommer en Sissoko i hvert fald ik til at ændre på
- eksperten
- Gæst
-
Siempre fiel skrev:
Det er en del af gamet, men der er vel ingen grund til at skille sig af med Modric, Kroos, Varane, Marcelo og flere af de store navne, hvis du ønsker et stort navn yderligere. For det er vel det der skal ske ved indkøb af et stort navn nu. Så er vi jo lige vidt.
Derfor er de mange udlejet spillere, som også er unge, dem vi bør satse på om to år, hvis udviklingen og niveauet følger med. Eller de salg vi har gjort os hvor tilbagekøb er muligt.
Siempre fiel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev:
Synes det er en ret præcis beskrivelse. Jeg er da, nøjagtig som de fleste andre, af den overbevisning at vi har en trup med et væld af gode spillere. Og jeg håber bestemt også at Zizou ka få forbedret os - jeg er nok bare ik typen der tror at fordi spillerne har været en sommer på ferie så spiller de pludselig meget bedre allesammen - og jeg synes bare vi har set et hold fyldt med mangler de seneste mange år.
Men jeg har reelt opgivet håbet om at vi får forstærket holdet denne sommer. Og det betyder så at vi stadig har et godt hold, men jeg mener stadig det er et hold som mangler den rette sammensætning. For lidt kreativitet oppe foran og et kæmpe underskud af dynamik, fysik og målfarlighed på midtbanen - så personligt tror jeg det blir voldsomt svært med ligaen igen, men lad os håbe at nogle af spillerne forbedrer deres niveau betydeligt.
Og så er jeg da ik bleg for at indrømme at jeg også ser på det hele meget egoistisk - jeg ville gerne underholdes og se noget nyt - jeg synes bestemt holdet ku blive bedre, men jeg ku også godt tænke mig bare LIDT nyt og spændende - og det får man bare ik i Morata og Asensio - jeg frygter lidt at Asensio kommer til at varme bænken hele sæsonen og at al den hype man har oplevet fuser ud når han pludselig står bagerst i køen og man ser at der reelt ik er en position der passer ham i systemet - igen, håber jeg tager fejl. Men som udgangspunkt er der ik sket noget denne sommer der får mig til at glæde mig til den nye sæson eller gør mig spændt på nogen måde - og det kommer en Sissoko i hvert fald ik til at ændre på
Det findes kun én spiller som matcher din beskrivelse: Pogba. Indrømmet jeg så ham også som et spændende indkøb, men kan fandme også godt forstår at man trækker sig til den pris, især når man har høj klasse i form af Kroos, Modric, Isco og Kovacic lurende i i baggrunden, som altså også har et stort potentiale og netop er dynamisk.
MEN der skal hentes en defensiv midt, som kan give tryghed i større kamp ved fravær af Casemiro.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Elkrimi skrev:
Siempre Madrid skrev:
;-)
Hehe
Seriøst: På hvilken plads - udover den centrale defensive midt - skal truppen forstærkes?
Nye impulser? Asensio har overrasket alle og kommer ind med samme sult som Vasquez. Morata er kommet tilbage med hår på brystet og er en væsentlig forstærkning - der manglede en 9'er. Han er midt i en spændende udvikling. Iøvrigt helt sammenlignelig med det niveau vi så fra Benzema og Higuain i samme alder. Coentrao er også en mindre forstærkning ift Nacho på venstrebacken.
Målmandspladsen:
- Her er vi perfekt dækket ind og med et hieraki, som alle accepterer.
Forsvar:
- Danilo er ikke nogen ørn og Carvajal har bestemt også sine udfald. I det centrale forsvar er Ramos stærk, Pepe endnu stærkere (men vil han bevare den styrke frem til 2018). Varane er gået fuldstændigt i stå og skal virkelig tage sig sammen. Nacho er den perfekte back up. Ikke for stærk til at udgøre en trussel for hierakiet og ikke for svag til at være en del af holdet, men han er 26 år og gør sig måske overvejelser om fremtiden, så han kan blive en del af det spanske landshold. Marcelo er fænomenal, når han er god og en omvandrende katastrofe, når han ikke har hovedet med sig. Han er brasilianer, så vi vil komme til at opleve begge ting i løbet af sæsonen, som vi har gjort det alle de foregående. Coentrao............ja, et eller andet sted kan jeg godt lide ham, men han har tidligere været lidt kritisk over for at fortsætte i klubben og han har været ude af spillet i lang tid og er ikke tilbage før i oktober/november. Tør vi virkelig vente på det? Også selv om vi har Nacho.
Her tror jeg, at jeg ville have overvejet et alternativ til Marcelo og måske have givet Nacho chancen for at prøve sig af i en ny klub. Danilo ville jeg nok overveje at give en chance mere, også på grund af et ekstremt højt prisskilt.
Midtbane:
- Jeg er vild med vores kroatiske midtbanespillere. Modric er kongen og Kovacic er prinsen. Jeg har stor tiltro til Kovacic, omend jeg også må erkende, at han ikke fik vist potentialet sidste sæson. Kroos har sine momenter, men skal også vise mere. Casemiro har naturligvis bestået, men der mangler en gardering for ham......eller hvis man er rigtig kynisk en god spiller, som Casemiro kan være gardering for. James og Isco.............for helvede, hvor jeg hader at skrive det, for jeg er i bund og grund vild med dem, men deres præstationer sidste år var under al kritik, så dem ville jeg virkelig gerne se dybt i øjnene for at se, om der stadig brænder en ild for at være i klubben. De var virkeligt elendige! Lucas Vázquez.......Elsker ham og elsker attituden. Han er sgu ikke nogen verdensstjerne og bliver det aldrig, men for dælen, hvor kan man mærke, at han bare vil give ALT for klubben. Asensio kan få samme betydning.
Et alternativ til Casemiro er nødvendigt og det skal være en, som på minimum er på niveau med brasilianeren. En lidt mere målfarlig midtbanespiller ville også være at foretrække. Det bliver Isco aldrig, men James har vist at han kan score fra midtbanepositionen, hvis hans attitude ellers tillader det.
Angreb:
- Cristiano Ronaldo er Cristiano Ronaldo og han laver så mange mål, som man ikke bare lige erstatter. Gareth Bale endte også med at være imponerende, men jeg er nervøs for hans mange skader. Benzema er uovertruffen i samspillet med Cristiano Ronaldo, men har også haft en del skader. Jesé var bare gået i stå, så perfekt, at han får en ny chance et andet sted. Morata..............sagde vi virkelig nej til 60-80 millioner € for ham!? Jeg er virkelig i tvivl om, hvorvidt han kan udrette noget, når han kommer ind fra bænken, som han vil gøre i 9 ud af 10 kampe (med mindre Benzema får længerevarende skader).
Jeg har ikke fidus til dem, som mener at Lewandowski sagtens lige kan proppes ind i det angrebs-hieraki og så har vi en lykkelig situation. Hazard vil nok også være for meget af det gode. Personligt har jeg masser af fidus til Mariano.......faktisk har jeg større forhåbninger for ham end for Morata, men jeg er villig til at give Morata en chance, selv om jeg er skeptisk.
Så der er masser af forstærkningsmuligheder og hvis mesterskabs-drømmene skal tændes i mig for alvor, så skal der ske noget med truppen, for jeg tør ikke satse på at de mange spillere, som underpræsterede sidste år, pludselig rejser sig og viser deres fulde potentiale.
Og så kan jeg - min alder til trods - godt huske tilbage til januar-februar måned, hvor vi stort set var klar til at sælge hele bundtet til førstbydende. Det kan og bør en CL-titel ikke have visket alle tanker væk omkring.
- eksperten
- Gæst
-