Bild: Özil drømmer om retur til Real Madrid

9 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge tyske Bild drømmer Mesut Özil om at vende tilbage til Real Madrid eller måske få en kontrakt med Bayern München.

Og det skal ikke forstås sådan, at han er utilfreds med tilværelsen i Arsenal. Tværtimod, så er han tæt på at forlænge sin nuværende kontrakt, som udløber i 2018, men den tyske avis mener at vide, at han ville ændre holdning, hvis der kom et tilbud fra enten Real Madrid eller Bayern München.

Chancerne må dog forventes at være små. I Bayern München er han ikke på god fod med Karl-Heinz Rummenigge og broerne til Real Madrid må vel siges at være brændte efter hans skifte til Arsenal.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Hahaha, det bliver et kæmpe nej tak herfra. Hvad skal vi dog med tyske (og argentinske) græde-prinsesser?

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #3 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Bild: Özil drømmer om retur til Real Madrid
Vinde et mesterskab ?

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #4 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bild: Özil drømmer om retur til Real Madrid

eksperten skrev: Vinde et mesterskab ?

Åh ja, alle de ét mesterskab(er) vi vandt med Özil.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #5 af eksperten

Raúl 7 skrev:

Eller Cristiano og Bale ;)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #6 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bild: Özil drømmer om retur til Real Madrid

eksperten skrev:

Raúl 7 skrev:

Qué?

Altså Bale har 0.

Sidst vi vandt La Liga havde vi også Carvalho, det kan lige så godt være ham vi skal hente tilbage.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Raúl 7.

9 år 11 måneder siden #7 af BBB

Raúl 7 skrev:

eksperten skrev:

Raúl 7 skrev:

Qué?

Altså Bale har 0.

Sidst vi vandt La Liga havde vi også Carvalho, det kan lige så godt være ham vi skal hente tilbage.

Jeg var også vild med Carvalho i den periode, men hvis der skal dirkes et forsvar op, så skal det ikke være den aldrende portugiser, men i stedet tyskeren med 180-graders syn.

Özil, Dï Marïa og Higuain ville jeg gerne se i trøjen igen, så de skal være velkommen.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 11 måneder siden #8 af Siempre Madrid

BBB skrev:

Raúl 7 skrev:

eksperten skrev:

Raúl 7 skrev:

Qué?

Altså Bale har 0.

Jeg var også vild med Carvalho i den periode, men hvis der skal dirkes et forsvar op, så skal det ikke være den aldrende portugiser, men i stedet tyskeren med 180-graders syn.

Özil, Dï Marïa og Higuain ville jeg gerne se i trøjen igen, så de skal være velkommen.

Den Hvide Tsunami.....skabt af de tre herrers tårer. Det skal nok blive smukt!

9 år 11 måneder siden #9 af BBB

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

Raúl 7 skrev:

eksperten skrev:

Raúl 7 skrev:

Qué?

Altså Bale har 0.

Den Hvide Tsunami.....skabt af de tre herrers tårer. Det skal nok blive smukt!

Det er jo et af de steder, hvor vi er meget uenige. Men det er okay, for det ville heller ikke være godt for din selvtillid, hvis du havde ret hver gang :-D

9 år 11 måneder siden #10 af Doc.juego

Hvis man skal bedømme hans præstation på titler kan man jo sige at da han var på holdet havde vi ikke vundet CL i mange år, efter han er væk har vi vundet den 2 gange ;)
Det var trods alt det vi mest hungrede efter på det tidspunkt. Og i år kommer vi jo til at vinde ligaen, så er den statestik ikke brugbar mere ;)

Jeg takker også nej til Özil. På mange punkter en dygtig spiller, men lavede alt for tit ikke noget, tror ikke han ville passe ind i spillet, også nu da Ronaldo er mindre wing end den gang, og vi har en Bale, og vi spiller ikke med en decideret 10'er.

Husker vidst også noget med at han sagde at Arsenal var en større klub end madrid, sååååå må han jo hygge sig i verdens største klub ;)
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Doc.juego.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #11 af eksperten

Doc.juego skrev:

Hvis man skal bedømme hans præstation på titler kan man jo sige at da han var på holdet havde vi ikke vundet CL i mange år, efter han er væk har vi vundet den 2 gange ;)
Det var trods alt det vi mest hungrede efter på det tidspunkt. Og i år kommer vi jo til at vinde ligaen, så er den statestik ikke brugbar mere ;)

Jeg takker også nej til Özil. På mange punkter en dygtig spiller, men lavede alt for tit ikke noget, tror ikke han ville passe ind i spillet, også nu da Ronaldo er mindre wing end den gang, og vi har en Bale og ikke spiller med en decideret 10'er.

Husker vidst også noget med at han sagde at Arsenal var en større klub end madrid, sååååå må han jo hygge sig i verdens største klub ;)

Der må bare godt vises noget respekt for spillerne, om de skal tilbage eller ej. Når der snakkes om de bedste 10ere for Real Madrid, er Özil heller ikke en af mine favoritter. Hån af spillerne er bare ikke lige sagen.

9 år 11 måneder siden #12 af Doc.juego

eksperten skrev:

Doc.juego skrev:

Jeg takker også nej til Özil. På mange punkter en dygtig spiller, men lavede alt for tit ikke noget, tror ikke han ville passe ind i spillet, også nu da Ronaldo er mindre wing end den gang, og vi har en Bale, og vi spiller ikke med en decideret 10'er.

Der må bare godt vises noget respekt for spillerne, om de skal tilbage eller ej. Når der snakkes om de bedste 10ere for Real Madrid, er Özil heller ikke en af mine favoritter. Hån af spillerne er bare ikke lige sagen.

Det er også helt fair.
Min pointe var mere at fordi vi vandt et mesterskab med ham betyder det ikke at vi mangler ham, da vi har vidnet flere store titler uden.
Og Jeg mener at huske at der var noget drama omkring hans exit, noget med hans far der forlangte vildt mange penge, og hans udtalelser efter salget om at Arsenal var en større klub end Madrid.
Det synes jeg bare personligt ikke var i orden af ham. Det bliver nemlig så et bittert farvel, uden den nødvendige respekt af klubben. Og så kan der måske komme noget hån fra fans. Men jeg har heller aldrig rigtig været glad for hans far/agent.

Men du har ret, han var Madrid spiller i en del sæsoner og har selvfølgelig bidraget til holdet i sin tid. Omend han ikke lige var min kop te.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Doc.juego.

Leveret af Kunena Forum