Bild: Özil drømmer om retur til Real Madrid

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #13 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Bild: Özil drømmer om retur til Real Madrid

Doc.juego skrev:

eksperten skrev:

Doc.juego skrev:

eksperten skrev: Vinde et mesterskab ?

Hvis man skal bedømme hans præstation på titler kan man jo sige at da han var på holdet havde vi ikke vundet CL i mange år, efter han er væk har vi vundet den 2 gange ;)
Det var trods alt det vi mest hungrede efter på det tidspunkt. Og i år kommer vi jo til at vinde ligaen, så er den statestik ikke brugbar mere ;)

Jeg takker også nej til Özil. På mange punkter en dygtig spiller, men lavede alt for tit ikke noget, tror ikke han ville passe ind i spillet, også nu da Ronaldo er mindre wing end den gang, og vi har en Bale, og vi spiller ikke med en decideret 10'er.

Husker vidst også noget med at han sagde at Arsenal var en større klub end madrid, sååååå må han jo hygge sig i verdens største klub ;)

Der må bare godt vises noget respekt for spillerne, om de skal tilbage eller ej. Når der snakkes om de bedste 10ere for Real Madrid, er Özil heller ikke en af mine favoritter. Hån af spillerne er bare ikke lige sagen.

Det er også helt fair.
Min pointe var mere at fordi vi vandt et mesterskab med ham betyder det ikke at vi mangler ham, da vi har vidnet flere store titler uden.
Og Jeg mener at huske at der var noget drama omkring hans exit, noget med hans far der forlangte vildt mange penge, og hans udtalelser efter salget om at Arsenal var en større klub end Madrid.
Det synes jeg bare personligt ikke var i orden af ham. Det bliver nemlig så et bittert farvel, uden den nødvendige respekt af klubben. Og så kan der måske komme noget hån fra fans. Men jeg har heller aldrig rigtig været glad for hans far/agent.

Men du har ret, han var Madrid spiller i en del sæsoner og har selvfølgelig bidraget til holdet i sin tid. Omend han ikke lige var min kop te.

Diverse exits har altid efterladt en form for smækken med døre, endda også Casillas. Bliver det ikke overdramatiseret i pressen ret mange gange ? Det betyder dog ikke at man skal gøre nar af spillerne som forlader klubben. Jeg husker ikke at Özil sagde Arsenal er en større klub end Madrid, men har han gjort det, så er det måske gjort i skuffelse eller vrede for dårlig behandling af Real Madrid, tror du ikke ? Özil ville vist ikke væk dengang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #14 af Numeredoce
Hvis man udelukkende ser på hans niveau, så var jeg åben for det. Assist-kongen tilbage i den hvide trøje!

Meeeeeeeeeen.... Det virker lidt overkill at have tre verdensklasse 10'ere i truppen... og spille uden 10'er...

Men hvem kan bebrejde manden, at han vil tilbage til verdens smukkeste klub ;-)

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

9 år 11 måneder siden #15 af SR4
Hvor skulle han spille? Godt hvad med at kigge på årsagen til at han er væk nu. Udover et svingende niveau, hvor han sjældent spillede 90 godeminutter i træk, så viste han, at han nærmest ikke KAN spille andet end klassisk 10'er. Noget som vi ikke benytter i Real længere.

Leveret af Kunena Forum