Real Madrid kom, så og bestod

13 år 5 måneder siden #13 af M_linding
"I min bog er det dog stadig et tegn på svaghed, at Real Madrid er glade for 1-1 hjemme på Bernabeu."

Men Real Madrid ER jo svage i denne sæson, så det er vel ikke så mærkeligt?

For 8-9 måneder siden var jeg brændt sammen af raseri, hvis vi havde spillet 1-1 mod Barcelona på Bernabeu. Men man er vel lidt realistisk(?).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #14 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid kom, så og bestod
Man kan vel sige at sidste års pokal kvartfinale var langt dårligere end den vi spillede igår. Så derfor er der god grund til at være tilfreds.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 måneder siden #15 af raul7=kongen
Indrømmet. Når man mangler 45% af sin normale start-11'er i form af Pepe, Ramos, Marcelo, Iker Casillas og Di Maria, så sætter man også forventningerne efter det. I øvrigt er der også en grund til titlen afsluttes med 'bestod' og ikke 'sejrede', samt at jeg afslutningsvis omtaler det som midlertidigt bestået, sandheden er, at man kun klarede den første eksamen.

Cristianos frispark, Benzemas flugter kort foran mål, Cristianos kæmpe-chance til slut, Callejons fejltæmning i en ellers sikker friløber og Benzemas elendige afslutning på en ellers fri skudchance midt for mål, var blot fem muligheder, som kunne have ført til mål i går. Der var sikkert flere. I alt havde tre mål nok været det forventlige udbytte af antallet af chancer i går, men mulighederne for mere var der.

- Og ja, Barcelona kunne bestemt også have scoret mere, men det er en anden sag.

13 år 5 måneder siden #16 af Pena1992

Storken skrev: @Pena1992

Jeg har lige for sjov skyld læst alle dine indlæg igennem for det seneste år.

Det er skræmmende hvor meget tid du egentlig bruger på at kritisere mine indlæg og mig som person. Jeg har underligt nok aldrig lagt mærke til det før.

Du må virkelig hade mig?

Du må jo have lagt mærke til det eftersom du føler trang til at nævne det.

Hader dig? Nej på ingen måde. Det jeg er svært utilfreds med er den stil du ligge for dagen: ufrugtbar, barnlig og uden nogen form konstruktive hensigter . Jeg har set mange gode velfunderede indlæg (også fra dig), hvori jeg er enig og endda også uenig, men respektere at dette forum handler om meningsudveksling. Dér hvor kæden hopper af for mig i relation til dig som nærmest daglig bruger, er når dit eneste formål med et indlæg er provokation. Omend endnu mere, når det fremstår så tydeligt som det gør i nærværende tråd.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

Leveret af Kunena Forum