Madridista.dk mener: Perez må være Perez!

9 år 9 måneder siden #13 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Fantastisk velskrevet debatoplæg. Måske lidt meget fokus på sex men whatever.

Jeg er helt enig med de fleste i at vi ikke behøver flere signings denne sommer. Jeg er også enig i at Pogba ville have været lækker at få men slet ikke til den pris. Det er han simpelthen ikke værd.

Jeg synes i øvrigt det er et interessant spørgsmål, som Raul7-2880 stiller: Hvorfor fik Real Madrid udskudt karantænen, hvis vi alligevel ikke har brug for at købe spillere? Man kan selvfølgelig sige, at vi har købt back-up til venstre back, back-up til Ronaldo og back-up til Benzema, så helt stille har der heller ikke været.

Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. Når Casemiro pludselig står med en karantæne. Vil folks holdning så være den samme? Jeg synes tværtimod det er en katastrofe, at vi ikke har handlet bedre og større i dette vindue. Jeg frygter, at når ligaen for alvor går igang og vi spiller 2 kampe om ugen, falder vi tilbage i samme, gamle rille. Jeg kan simpelthen ikke se, at hverken Morata, Asensio, Coentrao, osv skal kunne ændre på det.

Stod det til mig havde vi gået all in på en Matuidi asap! Hverken Kovacic, Isco, Kroos eller nogle andre har disciplin nok til at spille Casemiros plads. Det har vi set gang på gang. Der SKAL simpelthen en rigtig 6'er til.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #14 af Fondo_Sur
Mine tanker om denne madridista.dk-indlæg:

Real Madrid er ikke længere forrest i køen i alle henseener. Vi kan med andre ord ikke bare købe en Alaba eller Verratti, hvis vi bare har nok lyst og vilje. I forhold til prestige er vi pressede af Barca, United og Bayern. I forhold til økonomi, ja, af rigtig mange klubber.

Florentino kan handle, men jeg tvivler på, at det bliver en rigtig god idé, da der pt. ikke kan vristes en stjerne ud af de europæriske storklubbers kløer.

Det lyder absurd, men Real Madrid skal i denne sæson vise taktisk snuhed, vilje af stål og levere over evne, som Atletico jo tit gør. Vi skal med Zidane i roret gøre det usandsynlige og slå barca med vores tvivlsomme resurser. Vi er trængt op i en krog af Florentinos meget tvivlsomme beslutninger de sidste to år, og vi må vinde med det, vi har.

Vamos Campeones!

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #15 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Madridista.dk mener: Perez må være Perez!
"Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. "

Hvad har ovenstående noget at gøre med at vi har brug for en 6er ? Der er jo kun en 6er på holdet og det er Casemiro og det kan Morata og Asensio vel ikke have noget at gøre med, ej heller vores benovelse over dem.

Casemiro bringer udtrolig meget balance og denne balance har vi behov for over 3 perioder på sæsonen. Når vi støder ind i Barcelona, Atleti og Sevilla ude og hjemme, mens vi har brug for balancen i de afgørende ChL og pokal kampe. Skulle Casemiro blive skadet under denne periode, eller udenfor denne periode, så kan opstillingen ændres til 4-2-3-1 eller Zidane kan omskole Kovacic. Det kan også ske, at Kroos sættes ned på 6er rollen ved siden af Isco og Modric.

I det hele taget er truppen utrolig bred og er kun svag på Casemiros plads, hvis han bliver skadet. Det er dog ikke så svagt, at der ikke kan findes en acceptabel løsning. Verratti, Alaba eller nogen i den klasse vil forhåbentlig ikke side på bænken, det samme kan siges om Casemiro.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #16 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Madridista.dk mener: Perez må være Perez!

Fondo_Sur skrev: Mine tanker om denne madridista.dk-indlæg:

Real Madrid er ikke længere forrest i køen i alle henseener. Vi kan med andre ord ikke bare købe en Alaba eller Verratti, hvis vi bare har nok lyst og vilje. I forhold til prestige er vi pressede af Barca, United og Bayern. I forhold til økonomi, ja, af rigtig mange klubber.

Florentino kan handle, men jeg tvivler på, at det bliver en rigtig god idé, da der pt. ikke kan vristes en stjerne ud af de europæriske storklubbers kløer.

Det lyder absurd, men Real Madrid skal i denne sæson vise taktisk snuhed, vilje af stål og levere over evne, som Atletico jo tit gør. Vi skal med Zidane i roret gøre det usandsynlige og slå barca med vores tvivlsomme resurser. Vi er trængt op i en krog af Florentinos meget tvivlsomme beslutninger de sidste to år, og vi må vinde med det, vi har.

Vamos Campeones!

Eller man blot kunne fortsætte de positive takter, have tro på egne evner og gå ind til sæsonen med den forventning, at man kan genvinde CL og ødelægge Barcelona, fordi man ganske enkelt har 11 spillere, som alle er blandt verdens bedste.

Jeg forstår ikke behovet for konstante stjernekøb. Zidane kom rigtig godt i gang og har fået lov at arbejde med truppen over sommeren. Selvom jeg ikke er helt enig i det taktiske setup og ikke føler, at spillerne bliver brugt optimalt i den retning, det ser ud til at gå, så tror jeg ikke, at Zidane er færdig med at finpudse spillet. Jeg kan sagtens se ønsket om en defensiv midtbanespiller, og jeg håber også, at der kommer en løsning, men jeg har svært ved at få øje på en spiller med tilstrækkelig kvalitet, men som kan leve med måske at stå i skyggen af Casemiro.

Modsat dig, så har jeg det super med, at vi er nødsaget til at vinde med den nuværende trup, for det bør i den grad være muligt.

9 år 9 måneder siden #17 af Fondo_Sur

Brylle skrev:

Fondo_Sur skrev: Mine tanker om denne madridista.dk-indlæg:

Vamos Campeones!

Eller man blot kunne fortsætte de positive takter, have tro på egne evner og gå ind til sæsonen med den forventning, at man kan genvinde CL og ødelægge Barcelona, fordi man ganske enkelt har 11 spillere, som alle er blandt verdens bedste.

Jeg forstår ikke behovet for konstante stjernekøb. Zidane kom rigtig godt i gang og har fået lov at arbejde med truppen over sommeren. Selvom jeg ikke er helt enig i det taktiske setup og ikke føler, at spillerne bliver brugt optimalt i den retning, det ser ud til at gå, så tror jeg ikke, at Zidane er færdig med at finpudse spillet. Jeg kan sagtens se ønsket om en defensiv midtbanespiller, og jeg håber også, at der kommer en løsning, men jeg har svært ved at få øje på en spiller med tilstrækkelig kvalitet, men som kan leve med måske at stå i skyggen af Casemiro.

Modsat dig, så har jeg det super med, at vi er nødsaget til at vinde med den nuværende trup, for det bør i den grad være muligt.

Problemet er, at barca har et ret vildt hold, og vi nok er nødt til at få omkring 100 point.

Jeg siger ikke, at det ikke kan lade sig gøre, men blot at vi skal vinde ligaen på 1-0 og 2-0 sejre... ofte med Sergio Ramos i hovedrollen efter hjørnespark... i det 93. minut.

9 år 9 måneder siden #18 af Lars1991
Jeg synes det er en katastrofe ikke have en reserve 6er. Casemiro skal spille, den er jeg med på. Ingen stjernekøb til den plads. Men man kan sgu da ikke bare krydse fingre for han ikke bliver skadet i de store kampe. Vi har set Kroos på 6eren i mange kampe. Tit gør han det da godt, fordi han er en klassespiller. Men hvis der bliver lagt tryk på derinde så kan vi også se at han ikke er en 6er.
Kovacic på 6eren? Han er næsten for udisciplineret til at spille 8er, og så vil i have ham derned? Det kan jeg simpelthen ikke forstå. Det i hvert fald ikke løsningen.

Så det vel bare at krydse fingre for at Casemiro er spilleklar til alle de vigtige kampe.

9 år 9 måneder siden #19 af AmorMadrid

eksperten skrev: "Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. "

Hvad har ovenstående noget at gøre med at vi har brug for en 6er ? Der er jo kun en 6er på holdet og det er Casemiro og det kan Morata og Asensio vel ikke have noget at gøre med, ej heller vores benovelse over dem.

For det første svarede Pelle ikke på et indlæg der handlede om en 6'er, for det andet så kunne du have læst den næste linje, hvori han netop forklarer det med 6'eren.

Pelle skrev: Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. Når Casemiro pludselig står med en karantæne. Vil folks holdning så være den samme?

Hvis der er et grundlag for debatten så er det fint nok, men lad være med at finde på noget selv. :)

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #20 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Madridista.dk mener: Perez må være Perez!

AmorMadrid skrev:

eksperten skrev: "Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. "

For det første svarede Pelle ikke på et indlæg der handlede om en 6'er, for det andet så kunne du have læst den næste linje, hvori han netop forklarer det med 6'eren.

Pelle skrev: Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. Når Casemiro pludselig står med en karantæne. Vil folks holdning så være den samme?

Hvis der er et grundlag for debatten så er det fint nok, men lad være med at finde på noget selv. :)

Amormadrid. Han puttede bare lidt ekstra drama på inden han nævnte det med Casemiro :-)

Ingen grund til at sætte de to sammen og jo, jeg læste hele hans indlæg. Det er dog flere problematikker som munder ud i at vi mangler en 6er. De andre problematikker er ikke forklaret...
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved eksperten.

9 år 9 måneder siden #21 af Sahinovic

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: Fantastisk velskrevet debatoplæg. Måske lidt meget fokus på sex men whatever.

Jeg er helt enig med de fleste i at vi ikke behøver flere signings denne sommer. Jeg er også enig i at Pogba ville have været lækker at få men slet ikke til den pris. Det er han simpelthen ikke værd.

Jeg synes i øvrigt det er et interessant spørgsmål, som Raul7-2880 stiller: Hvorfor fik Real Madrid udskudt karantænen, hvis vi alligevel ikke har brug for at købe spillere? Man kan selvfølgelig sige, at vi har købt back-up til venstre back, back-up til Ronaldo og back-up til Benzema, så helt stille har der heller ikke været.

Jeg vil gerne vende den om. Når nu vores benovelse over Asensio og Morata har lagt sig. Når skaderne begynder at vælte ind. Når Casemiro pludselig står med en karantæne. Vil folks holdning så være den samme? Jeg synes tværtimod det er en katastrofe, at vi ikke har handlet bedre og større i dette vindue. Jeg frygter, at når ligaen for alvor går igang og vi spiller 2 kampe om ugen, falder vi tilbage i samme, gamle rille. Jeg kan simpelthen ikke se, at hverken Morata, Asensio, Coentrao, osv skal kunne ændre på det.

Stod det til mig havde vi gået all in på en Matuidi asap! Hverken Kovacic, Isco, Kroos eller nogle andre har disciplin nok til at spille Casemiros plads. Det har vi set gang på gang. Der SKAL simpelthen en rigtig 6'er til.

Hvad nu hvis alle elleve spillere bliver skadet på samme tid...

Hvorfor skulle vores benovelse over Asensio og Morata lægge sig? De har begge gjort et fremragende stykke arbejde indtil videre, og jeg har på fornemmelsen at de egentligt bare vil fortsætte. Jeg har specielt et godt øje til Asensio og han har da indtil videre bidraget med to yderst smukke mål. Alt i alt, synes jeg egentligt de begge kommer med et friskt pust til holdet, og det er vel dét, der er brug for, på et allerede stærkt hold.

Jeg synes Matuidi er en fantastisk spiller, men hvem skal han erstatte? For man køber ikke en Matuidi, for så efterfølgende at henvise ham til bænken. Jeg synes nu bare man skal vise tilliden til de spillere vi allerede har, de har alle potentialet. Ikke for at lege, ''hvad sagde jeg legen'', men du var blandt en af de brugere som mente at Casemiro ikke havde niveauet til at spille for Real Madrid, og se nu, en af de bedre 6'er derude.

Ligaen er forresten for alvor igang, to kampe er der blevet spillet, og på de to kampe er der blevet hevet to sejre hjem, så lige nu kan vi ikke rigtigt forlange mere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 9 måneder siden #22 af BBB

Sahinovic skrev: Hvad nu hvis alle elleve spiller bliver skadet på samme tid...

Så bliver Olmo nok fyret.

Fondo_Sur skrev: I forhold til prestige er vi pressede af Barca, United og Bayern. I forhold til økonomi, ja, af rigtig mange klubber.

Det er vist kun for Casillas at Europa League lokker. Selv hvis de var i Champions League, så ville de stadig være på en lavere hylde end Real Madrid, Barcelona og Bayern.

9 år 9 måneder siden #23 af larsvegas
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved larsvegas.

9 år 9 måneder siden #24 af mohbar
Læg et monsterbud på Alaba - og så er vi komplette.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Gribben, Zyconith

Leveret af Kunena Forum