Madridista.dk mener: Perez må være Perez!
De handler er desværre lukkede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
Sahinovic skrev: Hvad nu hvis alle elleve spiller bliver skadet på samme tid...
Så bliver Olmo nok fyret.
Fondo_Sur skrev: I forhold til prestige er vi pressede af Barca, United og Bayern. I forhold til økonomi, ja, af rigtig mange klubber.
Det er vist kun for Casillas at Europa League lokker. Selv hvis de var i Champions League, så ville de stadig være på en lavere hylde end Real Madrid, Barcelona og Bayern.
Ja Casillas, Pogba og Zlatan må være de eneste, som er interessede i Mourinhos United, som meget vel kunne vinde pengemaskinen Premier League denne gang.....
- Brylle
- Gæst
-
På den anden side, så er vi så heldige, at vi også selv har et ret vildt hold. To spillere har lige været nomineret til årets spiller i Europa, vi er forsvarende CL-vindere og havde gang i en rigtig god udvikling efter Zidane overtog.Fondo_Sur skrev:
Brylle skrev:
Eller man blot kunne fortsætte de positive takter, have tro på egne evner og gå ind til sæsonen med den forventning, at man kan genvinde CL og ødelægge Barcelona, fordi man ganske enkelt har 11 spillere, som alle er blandt verdens bedste.Fondo_Sur skrev: Mine tanker om denne madridista.dk-indlæg:
Real Madrid er ikke længere forrest i køen i alle henseener. Vi kan med andre ord ikke bare købe en Alaba eller Verratti, hvis vi bare har nok lyst og vilje. I forhold til prestige er vi pressede af Barca, United og Bayern. I forhold til økonomi, ja, af rigtig mange klubber.
Florentino kan handle, men jeg tvivler på, at det bliver en rigtig god idé, da der pt. ikke kan vristes en stjerne ud af de europæriske storklubbers kløer.
Det lyder absurd, men Real Madrid skal i denne sæson vise taktisk snuhed, vilje af stål og levere over evne, som Atletico jo tit gør. Vi skal med Zidane i roret gøre det usandsynlige og slå barca med vores tvivlsomme resurser. Vi er trængt op i en krog af Florentinos meget tvivlsomme beslutninger de sidste to år, og vi må vinde med det, vi har.
Vamos Campeones!
Jeg forstår ikke behovet for konstante stjernekøb. Zidane kom rigtig godt i gang og har fået lov at arbejde med truppen over sommeren. Selvom jeg ikke er helt enig i det taktiske setup og ikke føler, at spillerne bliver brugt optimalt i den retning, det ser ud til at gå, så tror jeg ikke, at Zidane er færdig med at finpudse spillet. Jeg kan sagtens se ønsket om en defensiv midtbanespiller, og jeg håber også, at der kommer en løsning, men jeg har svært ved at få øje på en spiller med tilstrækkelig kvalitet, men som kan leve med måske at stå i skyggen af Casemiro.
Modsat dig, så har jeg det super med, at vi er nødsaget til at vinde med den nuværende trup, for det bør i den grad være muligt.
Problemet er, at barca har et ret vildt hold, og vi nok er nødt til at få omkring 100 point.
Jeg siger ikke, at det ikke kan lade sig gøre, men blot at vi skal vinde ligaen på 1-0 og 2-0 sejre... ofte med Sergio Ramos i hovedrollen efter hjørnespark... i det 93. minut.
Igen: Jeg forstår virkelig ikke den skepsis, og jeg forstår ikke, hvorfor Barcelona skulle være mere farlige i år. De har hentet en helvedes masse ind til bredden, som alligevel ikke falder helt ind i systemet fra første dag, og specielt ikke hvis de skal sidde på bænken og glo.
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev: I forhold til prestige er vi pressede af Barca, United og Bayern. I forhold til økonomi, ja, af rigtig mange klubber.
Det er vist kun for Casillas at Europa League lokker. Selv hvis de var i Champions League, så ville de stadig være på en lavere hylde end Real Madrid, Barcelona og Bayern.
Ja Casillas, Pogba og Zlatan må være de eneste, som er interessede i Mourinhos United, som meget vel kunne vinde pengemaskinen Premier League denne gang.....
Jeg er ret sikker på, at Casillas ikke er interesseret i Mourinho's United. Pogba afventede angiveligt et bud fra Madrid. Zlatan var nok kommet til Madrid, hvis vi var gået efter ham.
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Jeg er ret sikker på, at Casillas ikke er interesseret i Mourinho's United. Pogba afventede angiveligt et bud fra Madrid. Zlatan var nok kommet til Madrid, hvis vi var gået efter ham.
Den er god med dig du.
Det er velkendt, at Zidane har haft mange transferhåb denne sommer, men har måttet nøjes. Alaba, Pogba, Gabriel Jesus mm.
Real Madrid er nødt til at sejre igen. Ikke bare trofæer, men også hjerter. Fodboldfans skal igen overbevises om, at Real Madrid er verdens største klub i en tid med flere store konkurrenter end nogensinde. La Liga skal vindes.
- Raúl 7
- Gæst
-
Kovacic har INTET vist i Madrid endnu. Han har et lovende talent, men at han skulle kunne gå ind og overtage hvis Casemiro er ude, er en gambling af de helt store. Han er 8'er og har altid været det. Han har ikke fysikken, tacklingerne og løbepensummet til at være oprydder. Tror i virkelig på at vi kan klare os fint igennem en CL knockout kamp eller lignende med Kovacic som 6'er? Jesus til hest.
Kovacic er Modrics arvtager og bliver rigtig god om et par år, men det er en helt anden sag.
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Den er god med dig du.
Det er velkendt, at Zidane har haft mange transferhåb denne sommer, men har måttet nøjes. Alaba, Pogba, Gabriel Jesus mm.
Real Madrid er nødt til at sejre igen. Ikke bare trofæer, men også hjerter. Fodboldfans skal igen overbevises om, at Real Madrid er verdens største klub i en tid med flere store konkurrenter end nogensinde. La Liga skal vindes.
Du blander det lidt synes jeg. Men...
Haterne har jo i årevis omtalt klubben som fascisternes potensforlænger (holder ikke længere), en købeklub (holder ikke længere), etc. Perez lægges fortrinsvist for had internt og så r der vist kun diverse jantelovs tilhængere tilbage der har set sig misundelig på Ronaldos skønhed, rigdomme og scoringer.
Er der nogen der i dag undervurderer Real Madrid rent spillemæssigt er de sgu selv ude om det når de får høvl i CL semifinaler, m.fl..
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Fascisternes potensforlænger lyder ellers ret fedt. Dog giver dette ikke mening, da Franco "blot" var yderst konservativ.
On topic: Jeg konstaterer bare, at vi ikke har samme tiltrækningskraft som før, hvorfor der er lidt andre forhold end før på slutningen af transfermarkedet, når "Perez må være Perez".
- Raúl 7
- Gæst
-
Jeg vil vædde min gamle hat på at hvis vi ville have Pogba (og betale hans skøre løn + agent) så havde vi fået ham. Perez og Zidane har sagt tusind gange at truppen er perfekt, det er vel derfor vi ikke køber ind.
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev:
Den er god med dig du.
Ja ja. Vi siger bare, at historierne om at Pogba ventede på Real Madrid ikke havde noget på sig. Jeg er overbevist om, at vi underbød United, og derfor solgte Juve til dem. Det har alle rygterne gået på, og intet har indikeret, at Pogba har valgt United over os. Han har valgt en høj løn i United over Juventus.
Om Alaba vil være i Bayern eller Real Madrid, skal jeg ikke kunne svare på, men en ting er garanteret: Han fravælger ikke en stamplads i Real Madrid eller Bayern for at spille i United.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos