Sidste dag med Isco
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
eksperten skrev: Isco sælges ikke. Han står med spillertruppen og Florentino til en særlig årsag på Bernabeu ligenu
.. Og så har han jo fået nr. 22. ;-)
- eksperten
- Gæst
-
eksperten skrev: Jamen det er dejligt at se, eftersom at flere jo mente, at mange spillere allerede var solgt, på trods af at alt pegede på at det ikke var sådan.
Det er vist en tilsnigelse. Som jeg husker skrev mange, at der stadig var mulighed for det, hvor du mente at fordi en spiller var rykket op og havde fået et nummer, så kunne det ikke komme på tale.
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev:
eksperten skrev: Jamen det er dejligt at se, eftersom at flere jo mente, at mange spillere allerede var solgt, på trods af at alt pegede på at det ikke var sådan.
Det er vist en tilsnigelse. Som jeg husker skrev mange, at der stadig var mulighed for det, hvor du mente at fordi en spiller var rykket op og havde fået et nummer, så kunne det ikke komme på tale.
Ja det kunne ikke komme på tale fordi klubben og Zidane samt spilleren selv, havde bekræftet at spilleren skulle blive. Alle tilbud blev herefter afvist og ingen forhandlinger fandt sted. Efter udtalelserne fik Mariano sit nummer og blev rykket ind i truppen. Det gør man normalt ikke med en Castilla spiller, som kan være på vej væk.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Uanset hvad der endte med at ske, var det ikke korrekt at være stensikker. Det svarer til at være stensikker på at en 100 siders terning slår 1-99 ved næste terningskast. Det kan blive 100 men det er meget usandsynligt.
I denne sag blev Mariano faktisk rygtet væk fra klubben efter diskussionen her på siden grundet en interesse i midtbanespillere fra den tyske liga. På samme måde kan man sige, at klubben med sikkerhed havde solgt Mariano, hvis Chelsea havde budt 200 millioner på spilleren. Usandsynlige scenarier men ingen kan se sig stensikker på fremtiden, når det kommer til mennesker. Og slet ikke når Perez er indblandet :D :P
Hvis du er uenig i at du pynter på sandheden, er du velkommen til at citere hvem, der skrev "at mange spillere allerede var solgt, på trods af at alt pegede på at det ikke var sådan"
- eksperten
- Gæst
-
Selv Isco blev rygtet væk på sidste dag og den fulgte man op på her på siden. Det var så meget sjovt, at Isco kort tid efter dukkede op på Real Madrids træningsanlæg og senere til noget der hed (Acto) med Florentino Perez og de andre spillere. Rygter er ikke afgørende for at en spiller skal væk eller ej. Pressen skal jo sælge aviser.
eksperten skrev: Mariano blev rygtet væk af pressen ikke af klubben, træneren eller spilleren selv.
Selv Isco blev rygtet væk på sidste dag og den fulgte man op på her på siden. Det var så meget sjovt, at Isco kort tid efter dukkede op på Real Madrids træningsanlæg og senere til noget der hed (Acto) med Florentino Perez og de andre spillere. Rygter er ikke afgørende for at en spiller skal væk eller ej. Pressen skal jo sælge aviser.
Var du ikke selv ved at sælge James på baggrund af rygter? Selvom både James og Zidane sagde nej?
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev:
eksperten skrev: Mariano blev rygtet væk af pressen ikke af klubben, træneren eller spilleren selv.
Var du ikke selv ved at sælge James på baggrund af rygter? Selvom både James og Zidane sagde nej?
Nej, det var jeg ikke. Efter at klubben og Zidane lukkede dørene for salg og indkøb holdte jeg igen. Jeg forklarede derefter at skulle jeg vælge mellem Isco og James, så er James den jeg helst så forlade Real Madrid.
- eksperten
- Gæst
-
Lars1991 skrev: Diskussionen går jeg bare ud på at fordi en træner, eller en hvilken som helst officiel fra en klub, går ud og siger at en spiller ikke er til salg så betyder det ikke at han ikke bliver solgt. Det kan være der kommer et bud man ikke kan sige nej til, eller måske var det bare spin for at presse prisen op. Måske mener de 100% hvad de siger, men ændrer mening senere. Det set maaaaange gange før. Derfor kan vi der sidder i Danmark, eller hvilket som helst sted really, ikke vide det. Og det ændrer et trøjenummer heller ikke på.
Lars1991.
I Marianos tilfælde gør det.
Han var ikke inkluderet i truppen overhovedet, han var Castilla spiller. Der var mange rygter om at han skulle lejes ud. Den 20 august vælger Zidane, Mariano og klubben at lade Mariano blive, fordi han har spillet en fornuftig optakt. De melder det officielt ud at Mariano BLIVER. Dagen efter får Mariano nummer 18 og bliver inkluderet i truppen. Alle tilbud på Mariano både til La Liga klubber og andre bliver afvist. Mariano får sin debut på Bernabeu i la liga kort tid efter.
Det kan altså ikke blive mere klart at Zidane har ønsket Mariano i klubben...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Spurgt med andre ord: Betragter du det her som er debatforum, hvor du også skal lytte og ikke kun råbe din holdning ud?
Nogle gange har du en pointe, men nogle gange falder du også for simpel logik, og det er derfor, at du har halvdelen af forum på nakken.
Undskyld at jeg blev off topic. Jeg holder mig fra det her emne i fremtiden.