Sidste dag med Isco

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #25 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Sidste dag med Isco

Kassow-Rossing skrev: Du er udelukkende kommet her på siden for at undervise?

Spurgt med andre ord: Betragter du det her som er debatforum, hvor du også skal lytte og ikke kun råbe din holdning ud?

Nogle gange har du en pointe, men nogle gange falder du også for simpel logik, og det er derfor, at du har halvdelen af forum på nakken.

Undskyld at jeg blev off topic. Jeg holder mig fra det her emne i fremtiden.

Nej det er jeg ikke. Jeg mener bare det står sole klart det jeg har forklaret. Jeg ved godt at der er i mange situationer bliver sagt lidt og gjort noget andet, men det ville være utroværdigt og en dårlig behandling af Mariano, hvis en træner i samarbejde melder klart ud, at han skal blive og man så sælger til højest bydende eller bare lejer ham ud. Det burde være logik for burhøns. Heldigvis så afviste Real Madrid jo alle bud på Mariano og 7 andre spillere helt op til 31 august 23.59, så de holdte deres ord, som jeg også havde regnet med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #26 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sidste dag med Isco
Så lyt på dette:

Det drejer sig ikke om hvorvidt Mariano endte i truppen :) Det troede vi alle sammen. Det forventede vi alle sammen. Det vi alle sammen bebrejdede dig for var at være stensikker i din sag, når historien har lært os, at det kan man ikke være. Slet ikke når Perez er præsident.

Nogle gange sker der uforudsete ting. Især i fodboldens verden. Spørg Luis Van Gaal der svor at United ikke ville sælge de Gea... Ti dage senere skrev United under på et salg.

Jeg gider ikke diskutere der her igen, men nu hvor du er gået med til også at lytte og ikke kun belære, så håber jeg du kan tage den her viden med dig i fremtiden.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 10 måneder siden #27 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sidste dag med Isco

eksperten skrev:

Spurgt med andre ord: Betragter du det her som er debatforum, hvor du også skal lytte og ikke kun råbe din holdning ud?

Nogle gange har du en pointe, men nogle gange falder du også for simpel logik, og det er derfor, at du har halvdelen af forum på nakken.

Nej det er jeg ikke. Jeg mener bare det står sole klart det jeg har forklaret. Jeg ved godt at der er i mange situationer bliver sagt lidt og gjort noget andet, men det ville være utroværdigt og en dårlig behandling af Mariano, hvis en træner i samarbejde melder klart ud, at han skal blive og man så sælger til højest bydende eller bare lejer ham ud. Det burde være logik for burhøns. Heldigvis så afviste Real Madrid jo alle bud på Mariano og 7 andre spillere helt op til 31 august 23.59, så de holdte deres ord, som jeg også havde regnet med.

Men man kunne vel godt have forestillet sig, at der på et tidspunkt frem mod den 31. august op til kl. 23.59 var opstået en situation, hvor Real Madrid pludselig havde fået en chance for at hente en spiller, som ville betyde at Mariano (eller Isco eller James) var kommet så meget i overskud, at en af dem ville være tvunget til at skifte. Også selv om Zidane ved flere lejligheder havde lovet dem en plads i truppen.

Altså, blev Mariano fordi Zidane ser der store lys i ham eller blev han - sådan lidt groft sagt - i mangel af bedre?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #28 af eksperten

Siempre Madrid skrev:

eksperten skrev:

Men man kunne vel godt have forestillet sig, at der på et tidspunkt frem mod den 31. august op til kl. 23.59 var opstået en situation, hvor Real Madrid pludselig havde fået en chance for at hente en spiller, som ville betyde at Mariano (eller Isco eller James) var kommet så meget i overskud, at en af dem ville være tvunget til at skifte. Også selv om Zidane ved flere lejligheder havde lovet dem en plads i truppen.

Altså, blev Mariano fordi Zidane ser der store lys i ham eller blev han - sådan lidt groft sagt - i mangel af bedre?

Som det blev sagt mange gange i pressen af Zidane og Florentino, skulle Real Madrid købe, så var det også et must at sælge. Som Florentino har sagt til det seneste møde: Real Madrid er umuligt at forstærke med nye indkøb. Man kan aldrig vide om Real Madrid var klar til at forstærke holdet, men det eneste reelle bud vi har hørt rygter om, var på Alaba. Derfor var Marianos plads aldrig i farezonen efter den 20 august. Real Madrid har jo indrømmet at deres offensiv er en af de stærkeste i europa og snart i verden.

9 år 10 måneder siden #29 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sidste dag med Isco
Personligt er jeg ved at nå det punkt hvor jeg bare scroller forbi alle indlæggene der har med Ekspertens stædighed at gøre. Det grønne tal mister lidt sin glædesværdi når de nye indlæg blot er en fortsættelse af den her efterhånden ligegyldige diskussion.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, BBB, andreashn, Pelle

9 år 10 måneder siden #30 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sidste dag med Isco

Siempre Madrid skrev: Men man kunne vel godt have forestillet sig, at der på et tidspunkt frem mod den 31. august op til kl. 23.59 var opstået en situation, hvor Real Madrid pludselig havde fået en chance for at hente en spiller, som ville betyde at Mariano (eller Isco eller James) var kommet så meget i overskud, at en af dem ville være tvunget til at skifte. Også selv om Zidane ved flere lejligheder havde lovet dem en plads i truppen

Nemlig
Kassow out! (Swooosh lyd.)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Kassow-Rossing.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #31 af eksperten

Zyconith skrev: Personligt er jeg ved at nå det punkt hvor jeg bare scroller forbi alle indlæggene der har med Ekspertens stædighed at gøre. Det grønne tal mister lidt sin glædesværdi når de nye indlæg blot er en fortsættelse af den her efterhånden ligegyldige diskussion.

Lidt unfair stillet op, når nu jeg modtager en masse spørgsmål, som folk har forventet at jeg svarer tilbage på.

• MortenBruunFan
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #32 af MortenBruunFan
Besvaret af MortenBruunFan på emne Sidste dag med Isco
Hala Madrid!

Jeg synes godt nok at der køres offensivt på 'eksperten'. Med decideret 1. klasses vi har samme mening stemning!
"Det drejer sig ikke om hvorvidt Mariano endte i truppen :) Det troede vi alle sammen. Det forventede vi alle sammen. Det vi alle sammen bebrejdede dig for var at være stensikker i din sag, når historien har lært os, at det kan man ikke være. Slet ikke når Perez er præsident."
Du bebrejder en madridista for at være sikker i sin sag? Når at du selv ser at I er det i samme ombæring?!

Håber ikke at du seriøst mener det her som opretter af madridista.dk:

Gætværk igen for at tale en ned, som faktisk prøver at opretholde fakta omkring at Isco har deltaget i træningerne og Zidane ønsker ham i truppen.

Jeg ønskede faktisk at lave et indlæg omkring at Barcelona var utilfredse omkring at Santos havde solgt 'Gabrigol' uden deres accept.
Jeg synes bare at der er for meget jeg/vi har ret om klubben her og har fulgt en fornuftigt hjemmeside i flere år!
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved MortenBruunFan.

9 år 10 måneder siden #33 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sidste dag med Isco
Written in pain, written in awe
By a puzzled man who questioned
What we came here for
All the strangers came today
And it looks as though they're here to stay

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #34 af eksperten

MortenBruunFan skrev: Hala Madrid!

Jeg synes godt nok at der køres offensivt på 'eksperten'. Med decideret 1. klasses vi har samme mening stemning!
"Det drejer sig ikke om hvorvidt Mariano endte i truppen :) Det troede vi alle sammen. Det forventede vi alle sammen. Det vi alle sammen bebrejdede dig for var at være stensikker i din sag, når historien har lært os, at det kan man ikke være. Slet ikke når Perez er præsident."
Du bebrejder en madridista for at være sikker i sin sag? Når at du selv ser at I er det i samme ombæring?!

Håber ikke at du seriøst mener det her som opretter af madridista.dk:

Gætværk igen for at tale en ned, som faktisk prøver at opretholde fakta omkring at Isco har deltaget i træningerne og Zidane ønsker ham i truppen.

Jeg ønskede faktisk at lave et indlæg omkring at Barcelona var utilfredse omkring at Santos havde solgt 'Gabrigol' uden deres accept.
Jeg synes bare at der er for meget jeg/vi har ret om klubben her og har fulgt en fornuftigt hjemmeside i flere år!

Mortenbruunfan.
"Gætværk igen for at tale en ned, som faktisk prøver at opretholde fakta omkring at Isco har deltaget i træningerne og Zidane ønsker ham i truppen."
Synes ikke det er at tale ned, men det er da synd, at denne side ønsker at gøre deres bedste for Reals fans, men så faktisk alligevel prøver at forsvarer sin brøler, når der pænt bliver påpeget at siden har taget fejl. Selv på sidste dagen fortsatte nyhederne med at vælte ind, i mens Isco løb glad rundt på træningsbanen og senere deltog i et møde med Florentino Perez og resten af spillerne.

Også lidt synd at siden ikke nævnte Zidanes interview omkring Mariano og andre interviews som påpegede at Mariano skulle blive.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved eksperten.

9 år 10 måneder siden #35 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sidste dag med Isco

eksperten skrev: Også lidt synd at siden ikke nævnte Zidanes interview omkring Mariano og andre interviews som påpegede at Mariano skulle blive.

Jeg er ret sikker på, at du gerne må skrive artikler omkring emner, der interesserer dig.

Rygter om Isco interesserer de fleste herinde, så selvfølgelig kommer der også nyheder d. 31. august.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #36 af eksperten
BBB
Jeg tror vi holder her. Madridista har faktisk skrevet om Isco, det var for at sætte det lidt i perspektiv om, at folk overser hinandens kommentarer.

Jeg vil hellere fokusere på kampen mod Osasuna, som jeg glæder mig meget til.

Leveret af Kunena Forum