Marca: Cristiano Ronaldo forlænger i den kommende uge
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske Marca er Cristiano Ronaldo tæt på at underskrive en ny kontrakt med Real Madrid, som binder han til den spanske hovedstad frem til 2021, hvor han vil være 36 år.
Parterne har forhandlet gennem længere tid og det menes, at Jorge Mendes i den kommende uge forhandler de sidste formaliteter på plads med José Ángel Sánchez, hvorefter man kan offentliggøre kontrakten, som man har gjort det med en række andre spillere dette efterår.
Cristiano Ronaldo vil naturligvis fortsat være den bedst betalte spiller i klubben, hvor man ikke er i tvivl om den værdi, som portugiseren repræsenterer såvel på som uden for banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Men spillemæssigt forstår jeg det ikke. Han har bare ikke været så stærk denne sæson. Siden skaden til EM, har han ikke vist, at han kan nå sit tidligere høje niveau. Han lykkes ikke med så meget som han plejer, han virker en kende febrilsk i sine afslutninger og han bidrager bare ikke så positivt til vores spil, som han har gjort.
Han har en kontrakt og han går næppe sulten i seng. I mange andre klubber havde man nok ventet og set, om han kunne komme op på sit gamle niveau. Men det er jo Real Madrid :-)
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev: Er det ikke bare et spørgsmål om han skal være den bedst betalte og det var han ikke efter Bales forlængelse? Har svært ved at se Real Madrid opfylde den kontrakt. 2018 var et fint sluttidspunkt. Han holder ikke niveau efter - det tror jeg ganske enkelt ikke på.
Men det er jo Ronaldo, og ham kan man vel altid sælge til et engelsk, amerikansk, kinesisk hold. Med forlængelsen kan man i hvert fald få en pæn transfersum for ham.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Roesen7 skrev: Er det ikke bare et spørgsmål om han skal være den bedst betalte og det var han ikke efter Bales forlængelse? Har svært ved at se Real Madrid opfylde den kontrakt. 2018 var et fint sluttidspunkt. Han holder ikke niveau efter - det tror jeg ganske enkelt ikke på.
Men det er jo Ronaldo, og ham kan man vel altid sælge til et engelsk, amerikansk, kinesisk hold. Med forlængelsen kan man i hvert fald få en pæn transfersum for ham.
Ronaldo er en legende, der bør slutte sin karriere på et højt niveau... Det ville være bedst for hans eftermæle
Fortsætter det her, så få det en uheldig ende ala Casillas, hvilket ville være ærgerligt... :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ronaldo er en legende, der bør slutte sin karriere på et højt niveau... Det ville være bedst for hans eftermæle
Fortsætter det her, så få det en uheldig ende ala Casillas, hvilket ville være ærgerligt... :/
Det er der jo ingen der rigtig gør længere. Raul, Xavi, Drogba var bare lige nogen jeg lige hurtig havde i hovedet. Ingen afslutter karrieren i egen klub.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Først og fremmest fordi jeg forventer at Ronaldo kommer op i gear igen og til den tid, vil vi være glade for at Ronaldo har vist sit ønske om at fortsætte i klubben. Dernæst har vi mange gange skrevet om hvor irriterende det er at Ronaldo ikke viser hjerte nok overfor klubben (De mange tvetydige udtalelser for et års tid siden) men med denne forlængelse og disse udtalelser viser han netop hjerte. Til sidst er det heller ikke uvigtigt at hvis RM ønsker at sælge til sommer eller næste, så skal det gerne være til en klub, der vil betale kassen for ham. Den klub skal tro at de får verdens bedste spiller (som United troede med di Maria) og skal betale vild overpris. Dette opnår man kun ved at have en lang kontrakt på spilleren, der skal sælges.
Win-Win!
Godt for RM hvis man vil beholde spilleren. Godt for RM hvis man vil sælge ham.
Skidt for konkurrenterne.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Dernæst har vi mange gange skrevet om hvor irriterende det er at Ronaldo ikke viser hjerte nok overfor klubben (De mange tvetydige udtalelser for et års tid siden) men med denne forlængelse og disse udtalelser viser han netop hjerte.
Er det hjerte overfor klubben, hvis han har fået en lønstigning i kontrakten? Nu synes jeg det er pinligt man har forlænget hans kontrakt, så har ikke rigtig sat mig ind i den, men mon ikke det bare handler om, at Ronaldo igen skal være den bedst betalte Real Madrid spiller efter man lige har solgt sin sjæl for at give Bale den bedste lønseddel verden nogensinde har set.
Lur mig om Ronaldo ikke får bare en lille brøkdel mere end Bale, hvis ikke meget mere med den nye kontrakt. Fortjent eller ej er ligegyldigt, da det er signalværdien der tæller.
Jeg synes ellers det er sødt, at du tror man stadig kommer til at få kassen for Ronaldo når han har rundet de 34 år, fordi man har kontrakt på ham mange flere år endnu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev: Kassow-Rossing skrev:
Dernæst har vi mange gange skrevet om hvor irriterende det er at Ronaldo ikke viser hjerte nok overfor klubben (De mange tvetydige udtalelser for et års tid siden) men med denne forlængelse og disse udtalelser viser han netop hjerte.
Er det hjerte overfor klubben, hvis han har fået en lønstigning i kontrakten? Nu synes jeg det er pinligt man har forlænget hans kontrakt, så har ikke rigtig sat mig ind i den, men mon ikke det bare handler om, at Ronaldo igen skal være den bedst betalte Real Madrid spiller efter man lige har solgt sin sjæl for at give Bale den bedste lønseddel verden nogensinde har set.
Lur mig om Ronaldo ikke får bare en lille brøkdel mere end Bale, hvis ikke meget mere med den nye kontrakt. Fortjent eller ej er ligegyldigt, da det er signalværdien der tæller.
Jeg synes ellers det er sødt, at du tror man stadig kommer til at få kassen for Ronaldo når han har rundet de 34 år, fordi man har kontrakt på ham mange flere år endnu.
Kan du ikke bare læse hvad der står? Du har citeret mig men ikke læst hvad du har citeret.
"Dernæst har vi mange gange skrevet om hvor irriterende det er at Ronaldo ikke viser hjerte nok overfor klubben (De mange tvetydige udtalelser for et års tid siden) men med denne forlængelse og disse udtalelser viser han netop hjerte."
Læs: Udtalelser! Du så måske ikke med da han talte om sin hjerteklub? Det kræver naturligvis at man følger med i medierne.
Vi skal ikke engang to år tilbage før vi finder flere perioder med tvetydige udtalelser og hvisken til PSG træner. Nu ser vi en helt anden attitude fra Ronaldo.
Nu ved jeg godt du er ved at blive gammel og falder i søvn under kampene, som du skrev for en uge siden, men jeg forventede mere af dig ;)
Læs beskeden med et smil på læben som den var tiltænkt. Jeg ved godt at du ikke er fan af Ronaldo.
Uanset om man vil sælge eller ej, er det en fordel at forlænge med spilleren. Den pris man kan få for ham vil stensikkert blive højere, hvis kontrakten fortsat er lang.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)