Kroos færdig for i år

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Toni Kroos har pådraget sig en skade i foden og han meldes nu ude resten af året.

Den tyske midtbanestrateg brækkede en knogle i foden i kampen mod Leganés og det kommer nu til at koste ham resten af kampene i 2016.

Skaden er et alvorligt slag for Real Madrid og Zinedine Zidane, som spiller en række vitale kampe frem mod årsskiftet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Kroos færdig for i år
Fuck dig Zidane, din usle klovn. Han valgte i sommer IKKE at købe en defensiv midtbanespiller, da han mente vi var godt dækket ind på positionen. Casemiro blev efterfølgende skadet, og Zidane udtalte så at vi kun har Kroos til at dække positionen. Han vælger så at give him fuld spilletid 9-10 kampe i TRÆK, mod modstandere som LEGANES, LEONESA og LEGIA. Leonesa i Copa del-fucking Rey.
Nu misser Kroos kampene mod Atletico Madrid og Barcelona. For første gang håber jeg inderligt at vi taber alt der spilles om, så den vamle stodder smides langt væk fra bænken.
Rant over.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, ChrillRM14

9 år 8 måneder siden #3 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Kroos færdig for i år
Jaa jeg er desværre helt enig. Modric kun lige på vej tilbage og mangler sikkert meget for at nå sit top-niveau. Hvordan ser det ud med Casemiro? Jeg ser det ikke umiddelbart som en forstærkning lige når han kommer tilbage, tror han, endnu mere end Modric, kommer til at mangle sin kampform.

9 år 8 måneder siden #4 af Kassow-Rossing
At give ham fuld spilletid er ikke en fejl. Vi skal jo netop satse på ligaen.

Og den kommentar giver ingen mening eftersom skaden ikke er en muskelskade/overbelastningsskade men en brækket knogle. Man kan ikke spare en spiller i frygt for at han brækker foden.

Ps. At ønske at Real Madrid "taber alt der spilles om" er svært at tage seriøst. Måske bliv FCK fan i stedet?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Roesen7, Zyconith

9 år 8 måneder siden #5 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Kroos færdig for i år

Steen skrev: Fuck dig Zidane, din usle klovn. Han valgte i sommer IKKE at købe en defensiv midtbanespiller, da han mente vi var godt dækket ind på positionen. Casemiro blev efterfølgende skadet, og Zidane udtalte så at vi kun har Kroos til at dække positionen. Han vælger så at give him fuld spilletid 9-10 kampe i TRÆK, mod modstandere som LEGANES, LEONESA og LEGIA. Leonesa i Copa del-fucking Rey.
Nu misser Kroos kampene mod Atletico Madrid og Barcelona. For første gang håber jeg inderligt at vi taber alt der spilles om, så den vamle stodder smides langt væk fra bænken.
Rant over.

Ét spørgsmål. Er der tale om en overbelastnings skade? Hvis nej - hvordan er det muligt at forebygge knoglebrud, udover at stoppe med at bruge spillerne.
Skaden kunne vel lige så godt ramme James, som ikke har spillet meget, som Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 8 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Kroos færdig for i år
Jeg kan nu godt forstå Steens frustration. Ikke at jeg nødvendigvis er enig i den bombastiske retorik.

Kroos kunne have været sparet mod Leganes. Jeg føler mig overbevist om, at Real Madrid havde vundet alligevel. Det er fandeme ærgerligt!

Det bliver ikke nemmere at hamle op med Barca og Atletico uden Real Madrids afsindig vigtige strateg....

9 år 8 måneder siden #7 af Steen
Skaden opstod i forbindelse med kampen. Vi kan hurtige blive enige om, at skaden ikke var sket, hvis han ikke spillede, eller? Alt andet lige er chancen for skader langt større hvis man er udkørt, og det er et problem vi tidligere har oplevet med Kroos. Jeg kan ikke se pointen i at satse med vores vigtigste spillere i fuldstændig ligegyldige kampe, som Leones kampen. Og jeg kan heller ikke se, hvorfor man ikke skal skifte nøglespillere ud, når kampen reelt er lukket.

Og nej Kassow, modsat dig støtter jeg ikke Barcelona, Atletico og alle de andre klubber du nu støtter. Jeg ønsker Real Madrid det bedste, og det er en fremtid uden Zidane. Jeg er helt enig i, at man ikke skal ønske sin klub ondt, og det har jeg ikke gjort tidligere. Jeg ville have Mourinho ude af posten i hans sidste år i klubben, men selv der håbede jeg ikke at vi tabte. Det samme gjorde sig gældende under Benitez. Men det vi oplever nu, er dybt grotesk.

9 år 8 måneder siden #8 af Kassow-Rossing

Steen skrev: Skaden opstod i forbindelse med kampen. Vi kan hurtige blive enige om, at skaden ikke var sket, hvis han ikke spillede, eller? Alt andet lige er chancen for skader langt større hvis man er udkørt, og det er et problem vi tidligere har oplevet med Kroos. Jeg kan ikke se pointen i at satse med vores vigtigste spillere i fuldstændig ligegyldige kampe, som Leones kampen. Og jeg kan heller ikke se, hvorfor man ikke skal skifte nøglespillere ud, når kampen reelt er lukket.

Og nej Kassow, modsat dig støtter jeg ikke Barcelona, Atletico og alle de andre klubber du nu støtter. Jeg ønsker Real Madrid det bedste, og det er en fremtid uden Zidane. Jeg er helt enig i, at man ikke skal ønske sin klub ondt, og det har jeg ikke gjort tidligere. Jeg ville have Mourinho ude af posten i hans sidste år i klubben, men selv der håbede jeg ikke at vi tabte. Det samme gjorde sig gældende under Benitez. Men det vi oplever nu, er dybt grotesk.

Nu spiller du jo bare dum. (Må jeg skrive det?)

Jeg støtter ikke Barcelona. Det burde de mest uintelligente mennesker kunne regne ud. Jeg støtter La Liga, når La Liga befinder sig i Europa kampe. Både CHL, EL og kvalkampene dertil. Det skrev jeg også i den besked, hvor jeg gjorde det klart at jeg støtter Barcelona og Atlético Madrid i Europa. Heraf referencen til din intelligens (Fordi det hele stod beskrevet i samme besked. Du har åbenbart husket den ene del af beskeden og glemt den anden del.)

Men man kan godt konkludere at Kroos ikke ville blive skadet, hvis man ikke spillede ham. Men hvad skal man så bruge ham til? Hvad der er 100 % sikkert er, at man ikke kan vide hvornår en spiller brækker en knogle. Jeg tror du er frustreret og har brug for at trække dig lidt tilbage, trække vejret i nogle dage og vende tilbage når du har fået iltforbindelse til hjernen. Man kan ikke kigge i spådomskuglen og gætte på hvem der måske brækker knogler i de kommende kampe, fordi så skal man nok have et andet arbejde. Dette var ikke en overbelastningsskade men en brækket knogle. I hvert fald er det hvad vi ved indtil videre.

Vil slutteligt gøre det klart at man som RM fan ifølge min natur altid burde ønske RM succes. Også selvom man har et personligt had til en bestemt person i klubben (Perez, Zidane, Ronaldo, you name it).

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 8 måneder siden #9 af Steen

Jeg støtter ikke Barcelona. Det burde de mest uintelligente mennesker kunne regne ud. Jeg støtter La Liga, når La Liga befinder sig i Europa kampe. Både CHL, EL og kvalkampene dertil. Det skrev jeg også i den besked, hvor jeg gjorde det klart at jeg støtter Barcelona og Atlético Madrid i Europa. Heraf referencen til din intelligens (Fordi det hele stod beskrevet i samme besked. Du har åbenbart husket den ene del af beskeden og glemt den anden del.)

Ergo du støtter Barcelona når de spiller europæisk bold. Det finder jeg dybt mystisk, men nok om det.
Jeg ved, at du er stor fan af personfnidder, men det vil jeg helst ikke inddrages i. Det er unødvendigt at skade forummet på den måde.

Men man kan godt konkludere at Kroos ikke ville blive skadet, hvis man ikke spillede ham. Men hvad skal man så bruge ham til? Hvad der er 100 % sikkert er, at man ikke kan vide hvornår en spiller brækker en knogle. Jeg tror du er frustreret og har brug for at trække dig lidt tilbage, trække vejret i nogle dage og vende tilbage når du har fået iltforbindelse til hjernen. Man kan ikke kigge i spådomskuglen og gætte på hvem der måske brækker knogler i de kommende kampe, fordi så skal man nok have et andet arbejde. Dette var ikke en overbelastningsskade men en brækket knogle. I hvert fald er det hvad vi ved indtil videre.

Så du mener, at det er fornuftigt at lade den sidste spiller man har på position, spille 90 minutter i hver eneste kamp, og herunder ligegyldige kampe som CdR og kampe, hvor man allerede har vundet inden dommeren har fløjtet af? Are you kidding me?
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus75

9 år 8 måneder siden #10 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Kroos færdig for i år
Endnu en sæson hvor skader (overbelastning i nogle tilfælde) skal ødelægge chancerne. Jeg er med på, at sæsonen langt fra er forbi, men det er virkelig svært at forholde sig optimistisk. Eneste lyspunkt i dette er, at det forhåbentlig kan kaste noget mere spilletid af sig til Isco og/eller Kovacic.

Off topic: Jeg havde virkelig satset på, at Casemiro blev klar til El Derbi. Men jf. opdateringen omkring skadessituationen er det ikke tilfældet. Må man spørge, hvor redaktionen har den info fra? Ikke at jeg betvivler det, men det vil godt nok sætte mine forventninger til kampen ret i kælderen, hvis ikke Casemiro er med.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 8 måneder siden #11 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Kroos færdig for i år
Knoglebrud er også en overbelastningsskade.

Træthedsbrud (f.eks. marchfraktur, rekrutfraktur) er brud, oftest under foden, som skyldes langvarig overbelastning - f.eks. efter man har gået lange distancer

www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/...ebrud/brud-generelt/
Så er den vist lukket.

Hvorvidt netop DENNE skade så skyldes overbelastning eller kontakt er uvist. Men overbelastning øger risiko for brud ved kontakt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

9 år 8 måneder siden #12 af Administrationen

Steen skrev: Fuck dig Zidane, din usle klovn. Han valgte i sommer IKKE at købe en defensiv midtbanespiller, da han mente vi var godt dækket ind på positionen. Casemiro blev efterfølgende skadet, og Zidane udtalte så at vi kun har Kroos til at dække positionen. Han vælger så at give him fuld spilletid 9-10 kampe i TRÆK, mod modstandere som LEGANES, LEONESA og LEGIA. Leonesa i Copa del-fucking Rey.
Rant over.

Og der strammes lige op og vendes tilbage til vanlig standard.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Roesen7, Steen, ChrillRM14

Leveret af Kunena Forum