Kroos færdig for i år
Administrationen skrev:
Steen skrev: Fuck dig Zidane, din usle klovn. Han valgte i sommer IKKE at købe en defensiv midtbanespiller, da han mente vi var godt dækket ind på positionen. Casemiro blev efterfølgende skadet, og Zidane udtalte så at vi kun har Kroos til at dække positionen. Han vælger så at give him fuld spilletid 9-10 kampe i TRÆK, mod modstandere som LEGANES, LEONESA og LEGIA. Leonesa i Copa del-fucking Rey.
Nu misser Kroos kampene mod Atletico Madrid og Barcelona. For første gang håber jeg inderligt at vi taber alt der spilles om, så den vamle stodder smides langt væk fra bænken.
Rant over.
Og der strammes lige op og vendes tilbage til vanlig standard.
Modtaget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dette hold har svært ved at vinde uden Modric, Ronaldo, Kroos, Marcelo og Casemiro. Kroos ville mæske godt kunne undværes men ikke hvis Casemiro også sidder ude. Ergo kan man godt konkludere at Zidane har fejlet som Steen påpeger. Ikke fordi han spiller med Kroos i 9-10 kampe i træk men fordi han ikke hentede den 'nødvendige' backup i sommers.
Jeg har hele tiden været fortaler for at Real ikke var i krise, men jeg forventer desværre at snakken ender tilbage på emnet om få spillerunder. Det er svært at vinde uden sine bedste spillere (det beviste vi med fire uafgjorte i streg uden vores midtbane) og det bliver nogle hårde uger. Lad os håbe at Barcelona bliver ramt at deres vanlige spillekrise efter en landsholdspause!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Off topic: Jeg havde virkelig satset på, at Casemiro blev klar til El Derbi. Men jf. opdateringen omkring skadessituationen er det ikke tilfældet. Må man spørge, hvor redaktionen har den info fra? Ikke at jeg betvivler det, men det vil godt nok sætte mine forventninger til kampen ret i kælderen, hvis ikke Casemiro er med.
Mit gæt ville være det har noget at gøre med han ikke træner med bold her 11 dage før opgøret?
Casemiro skal ikke i kamp uanset hvad. Nuvel, så vil han være savnet, men tror faktisk det vil gavne Real Madrid utrolig meget, at hverken Casemiro og Kroos ikke er med til opgøret. De vil da være savnet, hvis Real Madrid var et godt spillende mandskab, men det er vi ikke. Vi er ikke stærke nok til at nedbryde deres defensiv, eller stå imod deres offensiv. Med alle mand klar ville Zidane stille med samme 11 som sædvanlig med samme taktik som sædvanlig, og det ville højst sandsynligt betyde en helvedes masse indlæg, som ville blive clearet 9,9 ud af 10 gange.
Nu bliver Zidane nød til at tænke kreativt, og selvom han sikkert har troen på egne spillere, så må han også tænke at en trio med Modric, Kovacic og Isco ikke ville kunne dominere midtbanen, fordi konstellationen er uprøvet.
Alle 3 kæder skal stå kompakt, for så er der mindre brug for Casemiro samtidig med at BBC alle er fremragende i omstillingsspillet. Derudover har vi brug for hårdtarbejdende, men boldsikre midtbanespillere, og her ville jeg faktisk foretrække Kovacic og Isco fremfor Kroos og Casemiro.
Stiller vi som jeg lige har beskrevet, så tror jeg sejren er vores. Vi er uden Ramos og Pepé som koster langt flere mål end Varane og Nacho, men samtidig vil vi stå kompakt, så de får ekstra hjælp alle steder fra. 14 kampe i træk uden sejr imod Atletico, så skal der ske noget anderledes, og det er lige derfor jeg ser skaderne som noget "positivt".
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kassow-Rossing skrev: Dette hold har svært ved at vinde uden Modric, Ronaldo, Kroos, Marcelo og Casemiro. Kroos ville mæske godt kunne undværes men ikke hvis Casemiro også sidder ude. Ergo kan man godt konkludere at Zidane har fejlet som Steen påpeger. Ikke fordi han spiller med Kroos i 9-10 kampe i træk men fordi han ikke hentede den 'nødvendige' backup i sommers.
Zidane ville gerne bruge 120 mio euro på Pogba. :-D
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Kassow-Rossing skrev: Dette hold har svært ved at vinde uden Modric, Ronaldo, Kroos, Marcelo og Casemiro. Kroos ville mæske godt kunne undværes men ikke hvis Casemiro også sidder ude. Ergo kan man godt konkludere at Zidane har fejlet som Steen påpeger. Ikke fordi han spiller med Kroos i 9-10 kampe i træk men fordi han ikke hentede den 'nødvendige' backup i sommers.
Overvej lige en shitstorm, der ville have hærget på siden her, hvis Zidane rent faktisk købte Pogba i sommers, og Pogba så havde leveret på det niveau, han indtil videre har vist i United O.o Ronaldo ville jo pludselig havde spillet ganske fornuftig sæson
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
BBB skrev:
Overvej lige en shitstorm, der ville have hærget på siden her, hvis Zidane rent faktisk købte Pogba i sommers, og Pogba så havde leveret på det niveau, han indtil videre har vist i United O.o Ronaldo ville jo pludselig havde spillet ganske fornuftig sæson
Derfor smiley'en :-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
ChrillRM14 skrev:
BBB skrev:
Derfor smiley'en :-)
I know - selvom man siger, at ironi og lignende er svært at afkode over tekst, så forstod jeg udemærket pointen ;) Jeg tænkte blot videre over, hvad mon reaktionen ville have været, hvis det rent faktisk blev RM, som Pogba valgte :P
On topic: Midtbane er jo egentlig rent volumemæssigt godt dækket ind forstået på den måde, at vi jo har ganske mange spillere, der kan spille bag BBC, men Perez har bare en forkærlighed for teknisk sublime spillere med et godt drive med bolden - det er bare ikke det, vi mangler... For James prisværdi kunne man hente 10X Casemiro, og hvem er det lige, vi står og mangler nu????
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu