Trods skadesrygter - Cristiano Ronaldo er klar til El Clásico

9 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Forlydender fra Spanien kunne i dag berette, at Cristiano Ronaldo var tvivlsom til El Clásico som følge af nogle problemer, han pådrog sig under kampen mod Sporting Gijón.

Men LaLigas topscorer trænede fuldt med under træningen i Ciudad Real Madrid og dermed tyder alt på, at han er klar til den vigtige kamp. Også Raphaël Varane trænede fuldt med.

Der var også godt nyt omkring Toni Kroos og Álvaro Morata, som fortsatte deres genoptræning og er godt på vej tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2 af Pelle
Under normale omstændigheder ville jeg egentlig være træt af det, men når nu Bale er ude i lang tid og Ronaldo samtidig har en opadgående formkurve, så er det vigtigt at have ham med. Jeg er dog ekstremt spændt på at se, hvilken rolle han får i kampen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 8 måneder siden #3 af Vinícius

Pelle skrev: Under normale omstændigheder ville jeg egentlig være træt af det, men når nu Bale er ude i lang tid og Ronaldo samtidig har en opadgående formkurve, så er det vigtigt at have ham med. Jeg er dog ekstremt spændt på at se, hvilken rolle han får i kampen.

Træt af at Ronaldo er klar igen eller hvad??

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 8 måneder siden #4 af Pelle

Kratmus skrev:

Pelle skrev: Under normale omstændigheder ville jeg egentlig være træt af det, men når nu Bale er ude i lang tid og Ronaldo samtidig har en opadgående formkurve, så er det vigtigt at have ham med. Jeg er dog ekstremt spændt på at se, hvilken rolle han får i kampen.

Træt af at Ronaldo er klar igen eller hvad??

Som sagt: Under normale omstændigheder havde jeg gerne taget en kamp mod Barca uden Ronaldo. I de her kampe plejer hans spil at være mere destruktivt end en hjælp til holdet.

9 år 8 måneder siden #5 af DarioGomez
Enig!!!

Jeg kan personligt slet ikke huske, hvornår han sidst scorede mod dem ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, BBB

9 år 8 måneder siden #6 af Pelle

DarioGomez skrev: Enig!!!

Jeg kan personligt slet ikke huske, hvornår han sidst scorede mod dem ...

Hehe det kan jeg nu sagtens.. Og det håber jeg af hele mit Real-hjerte, at han gør igen på lørdag.
Men synes nu ikke det er forkert at sige, at Ronaldo normalt lader meget tilbage at ønske i den slags kampe :-)

9 år 8 måneder siden #7 af Fondo_Sur
Midtbanen og angrebet mod Barca:

Benzema - Ronaldo

Isco - Modric - Kovacic - Vazquez

Eller er der andre muligheder?

9 år 8 måneder siden #8 af Pelle

Fondo_Sur skrev: Midtbanen og angrebet mod Barca:

Benzema - Ronaldo

Synes Casemiro bør starte istedet for Kovacic. Ellers enig i din betragtning omkring 4-4-2. Vi vil komme til at dominere midtbanen i den formation.

9 år 8 måneder siden #9 af Daniel
Ronaldo på toppen og fem på midtbanen er vejen til et godt resultat på Camp Nou med det nuværende spillermateriale til rådighed. Benzema kommer nok til at lave om på min forudsigelse, selvom han virkelig er inde i en stime, hvor jeg mener, at det er klogt at stille sig selv spørgsmålet: Skader han mere, end han gavner?

Jeg mener faktisk, at Fondo_Sur rammer plet med sin opstilling. Det er Real Madrids mest formstærke spillere, og det ville være et stort sats at smide Casemiro for løverne i en så vigtig kamp uden egentlig at have testet brasilianerens form forinden.

Hvis Casemiro skal på holdkortet, skal det være på bekostning af Benzema, således at Real Madrid spiller kampen på Camp Nou på samme præmisser som mod Atletico Madrid på Calderón.

Under alle omstændigheder bliver det allerhelvedes spændende at se, om Zidane kan udmanøvre Enrique på samme måde, som franskmanden udmanøvrede Simeone!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ChrillRM14

9 år 8 måneder siden #10 af Chamartin

Fondo_Sur skrev: Midtbanen og angrebet mod Barca:

Benzema - Ronaldo

Et par alternativer kunne være:

Ronaldo
Isco
Kovacic - Casemiro - Modric - Vazquez

Men jeg er som andre også noget bekymret for at smide en spiller, der ikke har spillet kamp siden midten af september ind i startopstillingen.

Asensio kunne også få muligheden for at score i sit første Clasico, så han kunne fortsætte traditionen med at score i sine første optrædener :)

Ronaldo
Asensio/James

9 år 8 måneder siden #11 af Fondo_Sur
Jeg forstår virkeligt hvorfor Benzema er udeladt i flere af jeres indlæg, men jeg kan bare ikke se noget alternativ.

Jeg kan virkeligt ikke fordrage Benzemas attitude, men han har det med at spille godt på Camp Nou. Også skal vi ikke spille for defensivt, hvilket jeg synes en 5-mandsmidtbane ville være. Det er selvmord mod Barca. Vi skal forstyrre dem forholdvist højt og udstille deres dårlige defensive færdigheder.

Asensio kunne være spændende! og måske også det rette valg. Jeg stoler ikke på James.

Den kamp kan sagtens vindes.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #12 af Brylle

Fondo_Sur skrev: Jeg forstår virkeligt hvorfor Benzema er udeladt i flere af jeres indlæg, men jeg kan bare ikke se noget alternativ.

Jeg kan virkeligt ikke fordrage Benzemas attitude, men han har det med at spille godt på Camp Nou. Også skal vi ikke spille for defensivt, hvilket jeg synes en 5-mandsmidtbane ville være. Det er selvmord mod Barca. Vi skal forstyrre dem forholdvist højt og udstille deres dårlige defensive færdigheder.

Asensio kunne være spændende! og måske også det rette valg. Jeg stoler ikke på James.

Den kamp kan sagtens vindes.

Nu skal man også passe på med at fokusere for meget på, at talkombinationer skulle indikere hvor offensivt eller defensivt det bliver. Jeg tror egentlig, at holdet bliver mere defensivt med Benzema og Ronaldo på toppen, fordi det vil betyde, at midten skal lave så meget mere og givetvis hele tiden er nødt til at falde for ikke at blive skilt ad.

Jeg ser det som en god ide at ofre Benzema og få Asensio eller James ind på venstrekanten, så Isco kan ligge mellem midten og Ronaldo, hvor han er allerbedst. Han er flyvende i øjeblikket, og det gælder om at placere ham i den perfekte position for at levere. James eller Asensio er begge hårdtarbejdende og er gode til at holde på bolden. Det største problem vil så være i kontraangrebene, hvor de ikke er ret så hurtige, mens Lucas har det med at blive fanget meget langt tilbage mod gode modstandere. Det kan dog løses ved netop at angribe højt oppe på banen.

Jeg er meget overbevist om, at en enkelt mand på toppen er det rette, så holdet er langt bedre organiseret og kan få et ordentligt pres til at fungere.

Leveret af Kunena Forum