Trods skadesrygter - Cristiano Ronaldo er klar til El Clásico
Jeg ser gerne Morata ligge på venstrekant så man kan udnytte hans fart, hvilket hverken Asensio eller James besidder.
Det giver følgende opstilling:
.......Ronaldo.........
Morata ...........Vazquez
.............Isco.............
.....Kovacic Modric......
Der er i øvrigt også forlydender om at Casemiro skal spille i stedet for Isco. Det ville være ærgerligt eftersom man ikke ville få det fulde udbytte af Kovacic evner. Han er bedst når han ligger på den dybe position og har spillet foran sig. Ligesom Modric i øvrigtt også er. Hverken Modric eller Kovacic er ligeså gode som Isco til at modtage bolden med ryggen til mål.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Jeg mener at Marcelo, Isco, Modric og Ronaldo er altafgørende for vores muligheder i kampen. Hvis Marcelo rammer en off day, kan det koste mål i begge ender. Hvis han derimod rammer dagen, så vil han givetvis blive et af vores stærkeste kort offensivt - såfremt det lykkes os at spille os ud af det første pres. Det er her Modric og Isco kommer ind i billedet. En gengivelse af måden vi håndterede kuglen på imod Atl. Madrid, særligt i første halvleg, vil være min vådeste lige indtil lørdag.
Ronaldo elsker Camp Nou og hans største haters. Han er tilbage i form trods en spillemæssigt katestrofal start på sæsonon. Jeg tror han lukker debatten om Ballon D'Or lørdag.
Hvad jeg ville gøre i Zidanes sted:
Om det bliver Pepe eller Varane er jeg næsten ligeglad med. Pepe er en af de allerbedste forsvarsspillere i Europa - men Varane viser omsider stort spil igen.
...Det slår mig lige, hvor længe der egentlig er til lørdag lige nu :(
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og uden tvivl har Benzema spillet under niveau i denne sæson.
Men ingen får mig til at tro på at Zidane ikke stiller med sin landsmand i El Clásico :P
I øvrigt er det værd at bemærke at Moratas dårligste kampe i denne sæson har været de kampe, hvor han er startet på banen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Uden tvivl Morata 'fortjener' nogle flere chancer fra start.
Og uden tvivl har Benzema spillet under niveau i denne sæson.
Men ingen får mig til at tro på at Zidane ikke stiller med sin landsmand i El Clásico :P
I øvrigt er det værd at bemærke at Moratas dårligste kampe i denne sæson har været de kampe, hvor han er startet på banen.
Jeg er enig i at Benzema formentlig bliver genvalgt til startopstillingen. Det er desværre nok et vilkår vi skal døje med i lang tid. men det har intet med fodbold at gøre, som du også selv er inde på. Morata er ikke løsningen mod hold der pakker sig, men han er løsningen når vi skal spille på omstillinger.
Mathiaska skrev: Hvis Casemiro får 45-60 minutter i benene i morgen, vil jeg have det fint med at lade ham starte på Camp Nou. 100% tillid til knægten herfra.
Jeg mener at Marcelo, Isco, Modric og Ronaldo er altafgørende for vores muligheder i kampen. Hvis Marcelo rammer en off day, kan det koste mål i begge ender. Hvis han derimod rammer dagen, så vil han givetvis blive et af vores stærkeste kort offensivt - såfremt det lykkes os at spille os ud af det første pres. Det er her Modric og Isco kommer ind i billedet. En gengivelse af måden vi håndterede kuglen på imod Atl. Madrid, særligt i første halvleg, vil være min vådeste lige indtil lørdag.
Ronaldo elsker Camp Nou og hans største haters. Han er tilbage i form trods en spillemæssigt katestrofal start på sæsonon. Jeg tror han lukker debatten om Ballon D'Or lørdag.
Om det bliver Pepe eller Varane er jeg næsten ligeglad med. Pepe er en af de allerbedste forsvarsspillere i Europa - men Varane viser omsider stort spil igen.
...Det slår mig lige, hvor længe der egentlig er til lørdag lige nu :(
Der kommer til at mangle lidt tilstedeværelse i feltet
Matamoro skrev:
Mathiaska skrev: [...]
Der kommer til at mangle lidt tilstedeværelse i feltet
Måske, men.... :-D
1-2 mand i feltet har rigtig, rigtig ofte været nok på vores kontra-stød. Desuden vil både Marcelo, Isco, Kova, Lucas og Ronaldo have ét fokus når bolden erobres - og det er lige ud mod feltet.
Manglende tilstedeværelse i feltet har tidligere ikke været nogen hindring ;-)
Matamoro skrev:
... han har aldrig været verdensklasse og bliver det aldrig. Kig på hans landsholdskarriere, Selv Giroud har et bedre scoringssnit end han har.
... foretrække en arbejdsom Morata fremfor en doven Benzema.
... Benzema er ikke god nok til det her niveau.
... han har vel ret beset aldrig haft niveauet til Real Madrid.
... men det er tilsyneladende vigtigt at have ham på holdet på grund af de arabiske sponsorer.
... I år er det dog tydeligt for enhver at han ikke kan følge med.
... Nu er spørgsmålet blot hvor længe vi skal trækkes med ham.
(+ ligegyldighederne om Modric, Kovacic og Ronaldo).
Hvad er det for nogle ligegyldigheder du bidrager med. En arbejdsom vs. en doven? Hvem er du til at vurdere at Benz er doven (hvem siger dovenskab eksisterer)? Han har sgu da været skadet, slebt igennem offentligheden og jeg ved ikke hvad.
Med det blotte øje burde det være indlysende at Benz er bedre end Giroud (ligeledes forskellige angribertyper). Han er simpelthen en bedre fodboldspiller, bedre teknik, spiller mere intelligent, arbejder rigtig fint for holdet, m.m. Jeg gider virkelig ikke gå mere ind i det. Prøv at se dem begge spille.
... Arabiske sponsorer? Aldrig haft niveauet for Real Madrid?
Sikker på du ikke har brug for en lille pause fra forummet (om end du lige er startet)?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos