Officielt: CAS reducerer transfer-karantæne

9 år 7 måneder siden #25 af Pelle
Undskyld - det var lige gået min næse forbi, at du er ekspert. Ligesom den dag du begav dig ud i diskussionen om alle de kampe, Ronaldo havde misset i sæsonen, og jeg viste dig, at det kun drejede sig om 4 stk :-D

Du har netop fået mig overbevist om, at der er gået noget helt elementært galt i din barndom. Jeg beklager på dine vegne - og sender aben videre til dine forældre :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #26 af Fondo_Sur
Vigtigt med sommervinduet, da der snart skal købes erstatninger til tunge positioner.

Det er dog lidt af en brøler fra Uefa... Kan godt forstå, hvis det bliver en principsag fra Real Madrid ledelsen om at blive renset helt. Det sker dog nok ikke.

Til januar skal James sælges og er vel dét for nu. Udover en forhåbentlig udlejling af Ødegaard.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 7 måneder siden #27 af Kassow-Rossing

Pelle skrev: Undskyld - det var lige gået min næse forbi, at du er ekspert. Ligesom den dag du begav dig ud i diskussionen om alle de kampe, Ronaldo havde misset i sæsonen, og jeg viste dig, at det kun drejede sig om 4 stk :-D

Du har netop fået mig overbevist om, at der er gået noget helt elementært galt i din barndom. Jeg beklager på dine vegne - og sender aben videre til dine forældre :-)

Alt forladt. Du gør det bedste du kan med dine midler til rådighed.

Jeg skrev ikke at Ronaldo havde misset "alle de kampe". Jeg skrev følgende:

Kassow-Rossing skrev: Ronaldo har ellers scoret mål på samlebånd siden han kom sig ordentligt over sin skade.

Har jeg ikke allerede bedt dig om at citere mig korrekt i stedet for at opfinde dine egne citater? Samtalen startede med at en bruger misforstod og troede at jeg havde skrevet at Ronaldo havde siddet ude i mange kampe hvor jeg i virkeligheden skrev at han havde været halvskadet i utrolig mange kampe. Bemærk ordet 'ordentligt'.

Pelle du er igen ude på glat is. Sørg for at citere mig ordentligt i fremtiden i stedet for at opfinde dine egne løgne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #28 af Kassow-Rossing
Hvad siger I til denne her?

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/overblik-derf...n-mildere-straf.html

Er det reelle årsager (fakta) eller blot endnu en omgang propaganda fra deres side (holdninger)?

Ps. Kunne I nogensinde forestille jer en Real Madrid side (som Madridista.dk) bruge tid på at skrive en artikel om FC Barcelona?

Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 7 måneder siden #29 af DarioGomez
Tja - de skriver en rigtig ting:

"2) Real Madrid blev oprindeligt dømt for overtrædelser i forbindelse med 39 spillere, hvor 9 af disse blev betegnet som alvorlige. Efter at have forsvaret sig overfor den internationale sportsdomstol, blev de 9 alvorlige sager reduceret til en enkelt. Det var helt afgørende for, at straffen blev nedsat".

Resten er ligegyldigt klynk, jammer og tuderi af klassisk catalansk afart.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

9 år 7 måneder siden #30 af DarioGomez
Men på den måde pisser de jo i samme nælder som Bartomeu og hans udtalelser vedr. Madrids karantæne ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 7 måneder siden #31 af BBB
Jeg går da også ud fra at 4) er korrekt. Der er vel heller ingen skam i kalde et vidne ind.
Om det er 1 eller 3 dommere er fuldstændig ligegyldigt, medmindre man mener, at man har en virkelig dårlig sag og bare gerne vil chance den. Det mener fcb.dk åbenbart, at Barcelona havde.

3) er vist også en let omskrivelse af sandheden. Real Madrid blev advaret af FIFA (ligesom Barcelona blev det). Real Madrid fulgte advarslen, Barca ignorerede den.

9 år 7 måneder siden #32 af Kassow-Rossing
Jeg synes også de får det til at lyde som om at de to klubber har begået den samme forseelse men at RM blot har været heldige med at få en bedre straf.

Lille klub, lille hjerne.

9 år 7 måneder siden #33 af Sebberg
Det er sgu lidt sjovt :-)

Begge fanbaser elsker naturligvis deres respektive hold, men der er alligevel en væsentlig forskel på det to - i hvert fald danske - fangrupperinger.

De danske FCB-fans har en ustyrlig lyst til at skrive om Real Madrid. Der går fandeme ikke en kamptråd derinde, uden at der bliver sendt en Ronaldo eller Penaldo, som de stadig kalder ham, selv efter deres egen klub fik dobbelt så mange straffespark sidste sæson.

Jeg ved ikke, hvor lysten kommer fra!

Leveret af Kunena Forum