Mundo Deportivo: Dybala har sagt ja til Real Madrid
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Matamoro skrev: Hvis der er hold i rygterne om at Dybala skal til Madrid, får vi syn for sagen. Jeg er helt overbevist om at han flopper stort, men jeg håber at i har set noget i ham som jeg ikke kan se. Han er alsidig, men har er ikke eminent til noget. Han er ikke den bedste dribler i Serie A. Han er ikke den bedste playmaker i Serie A. Han er ikke den bedste afslutter i Serie A. Han er ikke den hurtigste i Serie A. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om hvad han er bedst til i en segunda liga som Serie A. Bevares, han er en god allround-spiller. Dem plejer man bare at have på bænken.
Arh... Hvis det er dit synspunkt, så ja... Så har et par stykker af os herinde set noget, som du ikke har set :D Men lad os få Dybala til klubben, så vi kan få det at se! ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mange eksperter har i årevis ment, at voldelige computerspil kan kædes sammen med de mange skole massakre etc. rundt omkring i verden. Nu må vi bare også konstatere at, fodbold er blevet en del af det virtuelle liv, hvor et computerspil bliver vægtet højere end virkeligheden.
Jeg siger ikke, at Aubaumeyang eller andre hurtigløbere ikke ville få succes, hvis det kun er mål eller afslutninger på mål, som en angriber skal bedømmes på. Jeg siger bare, at man hurtigt kan løse størstedelen af problemerne i verden ved og prøve og opdrage ens børn ordentligt :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg læste en interessant kommentar inde på facebook tidligere. Det var en forholdsvis ung dreng, som taggede en af hans gode venner, hvor kommentaren var i stil med: Bro, forestil dig lige Ronaldo, Dybala og Bale i Fifa. Holdet med pace, så mangler vi kun Aubaumeyang.
Mange eksperter har i årevis ment, at voldelige computerspil kan kædes sammen med de mange skole massakre etc. rundt omkring i verden. Nu må vi bare også konstatere at, fodbold er blevet en del af det virtuelle liv, hvor et computerspil bliver vægtet højere end virkeligheden.
Jeg siger ikke, at Aubaumeyang eller andre hurtigløbere ikke ville få succes, hvis det kun er mål eller afslutninger på mål, som en angriber skal bedømmes på. Jeg siger bare, at man hurtigt kan løse størstedelen af problemerne i verden ved og prøve og opdrage ens børn ordentligt :D
Hvor selvfed har man lov til at være
Matamoro skrev:
Dios skrev: Jeg læste en interessant kommentar inde på facebook tidligere. Det var en forholdsvis ung dreng, som taggede en af hans gode venner, hvor kommentaren var i stil med: Bro, forestil dig lige Ronaldo, Dybala og Bale i Fifa. Holdet med pace, så mangler vi kun Aubaumeyang.
Hvor selvfed har man lov til at være
Tá det med et smil, for det gør jeg ;D
Jeg ved det er svært at forestille sig, men den er faktisk sand nok den historie.
Dios skrev: Jeg siger bare, at man hurtigt kan løse størstedelen af problemerne i verden ved og prøve og opdrage ens børn ordentligt :D
Dybala, Isco, Guti, Benzema, Redondo, Modric. Der er noget spændende over det hold, som du gerne vil have, omend jeg gerne vil erstatte Benzema med fede Ronaldo. :-)
BBB skrev:
Dios skrev: Jeg siger bare, at man hurtigt kan løse størstedelen af problemerne i verden ved og prøve og opdrage ens børn ordentligt :D
Dybala, Isco, Guti, Benzema, Redondo, Modric. Der er noget spændende over det hold, som du gerne vil have, omend jeg gerne vil erstatte Benzema med fede Ronaldo. :-)
Jeg ville nok have 2x Redondo på holdet :D Meget gerne også 2x Hierro, hvis man lige kan gøre bare én af dem noget hurtigere :)
I øvrigt synes jeg det er en hån imod den største angriber i verden, at kalde ham fede Ronaldo. Han hedder Ronaldo, og så må vi kalde ham den anden fake Ronaldo eller noget :D
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
1. Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
2. Ronaldo Luís Nazario de Lima
Så er vi sgu da på den helt sikre side!
Dios skrev:
BBB skrev:
Jeg ville nok have 2x Redondo på holdet :D Meget gerne også 2x Hierro, hvis man lige kan gøre bare én af dem noget hurtigere :)
I øvrigt synes jeg det er en hån imod den største angriber i verden, at kalde ham fede Ronaldo. Han hedder Ronaldo, og så må vi kalde ham den anden fake Ronaldo eller noget :D
Den ene er fed, den anden er ikke fed. Det er jo en objektivt set fin beskrivelse af manden. "Fake" Ronaldo er jo ikke en god beskrivelse. Hvis man er 13, så vil man ikke kunne huske Ronaldo (BRA) :-) Jeg kunne godt, og jeg kan stadig, lide Ronaldo (BRA). Det er kærligt ment.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Matamoro skrev: Hvis der er hold i rygterne om at Dybala skal til Madrid, får vi syn for sagen. Jeg er helt overbevist om at han flopper stort, men jeg håber at i har set noget i ham som jeg ikke kan se. Han er alsidig, men har er ikke eminent til noget. Han er ikke den bedste dribler i Serie A. Han er ikke den bedste playmaker i Serie A. Han er ikke den bedste afslutter i Serie A. Han er ikke den hurtigste i Serie A. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om hvad han er bedst til i en segunda liga som Serie A. Bevares, han er en god allround-spiller. Dem plejer man bare at have på bænken.
Det er sjovt. Stort set på samme måde blev historiens næstmest scorende Real Madrid-spiller beskrevet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Altså aftalen er ikke på plads endnu, men intentionen er at gøre forlængelsen til en kendsgerning.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Agenten har netop udtalt, at spilleren forlænger med Juventus.
Altså aftalen er ikke på plads endnu, men intentionen er at gøre forlængelsen til en kendsgerning.
Jeg læste et sted tidligere idag (kan desværre ikke huske hvor), at den eneste måde Juve vil gå med til et salg til sommer er, hvis prisen kan presses op via forlængelsen. Der skulle allerede være en aftale med Perez og Dybala.
Der var vidst tale om €79 plus Morata.
Det lyder utrolig dyrt ift. den salgspris Morata havde i sommers, men lad os være ærlige. Han er kun det halve værd, og det er vel også deromkring hans pris ender på til sommer, hvis han skal sælges.
Jeg er helt med på den aftale! Morata har udviklet sig enormt, men jeg synes hans spil igår viste, at han bare ikke er god nok til at være 1. valget i Real Madrid. Der skal endnu ske mirakler i hans udvikling, og spørgsmålet er hvor stort potentialet egentlig er. I mine øjne er det ikke specielt stort ift. Dybala's f.eks. som er længere i sin udvikling, og endda 1 år yngre.