Mundo Deportivo: Dybala har sagt ja til Real Madrid
Er det udelukkede fordi, at Benzema er bedre på bolden, at du hellere ser ham i klubben?
Jeg er blot nysgerrig :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Morata har vist nogle utrolige evner i sine ungdomsår både på klub- og på landsholdsplan. Han har dog ikke vist noget ekstraordinært på seniorplan endnu.
Han imponerer mig alligevel, fordi han er så aktiv. Han er med nede og forsvarer, som vi så i går da han erobrede flere bolde i Sevilla-angreb i RM's målmandsfelt. Det lader til at han fungerer i presspillet og han ser aldrig ud til at være løbet tør for kræfter. Han er dog ikke særlig skarp. Er han skarpere end Benzema?
Jeg er stadig vild med Mariano!
Hvis Dybala forlænger med Juventus, så synes jeg helt klart at RM trækker det korteste strå. Man smider jo netop muligheden for at have "the upper hand" væk så snart kontrakten bliver forlænget. Pludselig står Juventus med muligheden for at sige nej til et salg. Hvis Dybala ikke forlænger, så står RM med en noget nær de Gea mulighed, hvor man kan presse den sælgende klub på at kontrakten har en kort varighed. De der Kaká-David Villa gener med at spilleren vil belønne sin nuværende klub med en enorm transfer er noget BS set fra RM's synspunkt. Naturligvis har vi pengene, men er det ikke mere fornuftigt at tænke økonomisk?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Daniel skrev: Hvad er det helt specifikt, at du mener, der halter i Moratas spil, siden han efter din mening ikke dygtig nok til Real Madrid, Dios?
Er det udelukkede fordi, at Benzema er bedre på bolden, at du hellere ser ham i klubben?
Jeg er blot nysgerrig :-)
Jeg synes han er for dårlig en opspilningsstation, hvor han alt for ofte bliver den lille, og mærkværdigt nok, så er udfaldet oftest, at Morata glider/falder. Han er ikke teknisk nok. Det er ligefra berøringer til kombinationer, og har generelt et ret skidt overblik, eller blik for sine medspillere om man vil.
Han scorer for få mål, og besidder lidt den samme "kvalitet" som Higuain. Han brænder alt for mange af de helt store chancer. Når man ikke har specielt meget teknisk at byde ind med, så skal man være fandens kynisk som Higuain f.eks. er det, selvom han godt nok tager sig nogle blundere foran mål. Kynisk om man vil er han ihvertfald ikke.
Det eneste positive ved ham er, at han om nogen tager de rigtige løb. Han knokler for holdet, og det er ekstremt positivt, men det er sådan man bliver en Liverpool legende, og der skal bare meget mere til for at blive det i Real Madrid.
Det helt store spørgsmål er om der var nogen Madridistas som ville skænke ham en tanke, hvis han ikke var fra La Fábrica? Det tror jeg nemlig ikke.
Jeg synes Benzema er verdensklasse. Alt for ustabil, men ren og skær verdensklasse. Der ser jeg på ingen måder Morata nu, eller om 5 år. Det gør jeg til gengæld med Dybala :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kassow-Rossing skrev: Hvis Dybala forlænger med Juventus, så synes jeg helt klart at RM trækker det korteste strå. Man smider jo netop muligheden for at have "the upper hand" væk så snart kontrakten bliver forlænget. Pludselig står Juventus med muligheden for at sige nej til et salg. Hvis Dybala ikke forlænger, så står RM med en noget nær de Gea mulighed, hvor man kan presse den sælgende klub på at kontrakten har en kort varighed.
Du er med paa, at han i skrivende stund har kontrakt mere end tre aar endnu, ikke?
Til sommer vil det vaere tre aar, og det har vist aldrig noedvendiggjort et salg.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Men situationen er jo relativ. Tre år kontra fem år. Juventus står med bedre kort på hånden ved en fem-årig kontrakt.
Kassow-Rossing skrev: Jeg er med på at 3 år er en fin situation at stå i som den sælgende klub.
Men situationen er jo relativ. Tre år kontra fem år. Juventus står med bedre kort på hånden ved en fem-årig kontrakt.
Der er immervæk kæmpe forskel på 3 år og 1 år, så hvorfor den mærkværdige sammenligning med De Gea? Situationen minder jo overhovedet ikke om hinanden. Faktisk slet ikke på nogen måder.
Mon ikke de "bare" får indført en frikøbsklausul i kontrakten som hedder 1 milliard, eller deromkring.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: Ved du hvad hans nuværende frikøbsklausul er på?
Jeg tror ikke han har nogen i sin nuværende kontrakt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvorfor tror du at de får indført en frikøbsklausul i kontrakten på en milliard kroner?
Kassow-Rossing skrev: OK. Det tror jeg heller ikke.
Hvorfor tror du at de får indført en frikøbsklausul i kontrakten på en milliard kroner?
Fordi Juve så får fordelen. De er kun tvunget til at sælge, hvis Dybala virkelig tvinger et skifte igennem, men det kommer ikke til at ske. Dybala skænker Juve en tanke ved at skrive under på kontrakten, men hans agent er jo ikke dum, så hvis han virkelig vil til Real Madrid, så forhindre kontrakten ham ikke i det. Den sikre bare Juve den bedst mulige handel. Jeg har set rigtig meget til Juve, så jeg har set rigtig mange Pogba og Dybala kampe. Pogba har samme kynisme som Ronaldo, Bale, James etc. alle spillere som ikke nødvendigvis præger spillet, men som altid dukker op. Dybala er mere som Messi, dog dårligere vel og mærke. Det taler dog på ingen måder Dybala ned, for hvilken uretfærdig sammenligning er det ikke lige.
Dybala er langt mere en spiller som påvirker spillet, og specielt sidste sæson var han fremragende og alt dominerende. Han sikrede Juve utrolig mange point.
Min pointe er, at prisen vil nærme sig Pogba, og det vil ikke undre mig, hvis handlen bliver dyrere.