Juventus følger Danilo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge italienske La República er Juventus interesseret i at hente Danilo til den kommende sæson.
Den brasilianske højreback er ikke blandt Zinedine Zidanes foretrukne, men han har fortsat et godt navn blandt de europæiske klubber og i Juventus er han udset til at tage kampen op med Dani Alves.
Juventus menes at ville følge ham tæt resten af denne sæson, men det skulle også være en kendsgerning, at man ikke vil betale en gigantpris for ham, hvilket hans bedrifter i Real Madrid da heller ikke berettiger til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg håber dog personligt, at man kan få Mario Gaspar Pérez fra Villarreal overtalt, der allerede har fået debut på det spanske landshold.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: "Ærgerligt" vi allerede har verdens bedste HB i Carvajal, ellers ville Arsenals Bellerin være en fin tilføjelse :-)
Bellerin..fy for satan..
asp3200 skrev:
Pelle skrev: "Ærgerligt" vi allerede har verdens bedste HB i Carvajal, ellers ville Arsenals Bellerin være en fin tilføjelse :-)
Bellerin..fy for satan..
Tak for din fantastiske argumentation, jeg er glad for, du ikke er en af de brugere, der lever af one-liners. Kunne du dog alligevel prøve at uddybe?
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Bellerin..fy for satan..
Tak for din fantastiske argumentation, jeg er glad for, du ikke er en af de brugere, der lever af one-liners. Kunne du dog alligevel prøve at uddybe?
Barcelona?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Bellerin..fy for satan..
Barcelona?
Er det seriøst det eneste argument? At Bellerin har spillet der i sin ungdom? Så holder jeg fast i ham ;-)
Men som sagt - vi har verdens bedste HB, så det er ikke aktuelt.
Pelle skrev:
Dios skrev:
Pelle skrev:
asp3200 skrev:
Bellerin..fy for satan..
Barcelona?
Er det seriøst det eneste argument? At Bellerin har spillet der i sin ungdom? Så holder jeg fast i ham ;-)
Men som sagt - vi har verdens bedste HB, så det er ikke aktuelt.
Det må du spørge asp om :) Jeg kunne bare gætte mig til, at det var derfor.
Jeg selv har intet imod det. Jeg er bare ikke fan af at have 2 næsten lige gode spillere til at kæmpe om samme plads. Jeg foretrækker helt klart Carvajal, men historien siger bare, at det ikke rigtig kan lade sig gøre.
Min favorit hedder sig, at vi sælger Danilo, Pepé (gratis) og Coentrao. Vi henter Vallejo hjem og køber en fin erstatning for Coentrao. Danilo's erstatning sidder allerede på bænken, og han hedder Nacho! Jeg er kæmpe fan af Nacho, og synes han er ekstrem undervurderet. Han falder sjældent igennem, han holder sin kæft og kæmper røven ud af bukserne for logoet. Han kan agere backup for Carvajal samtidig med han skal være 4. valg centralt. Han skal simpelthen belønnes med nogle flere minutter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos