Juventus følger Danilo

9 år 5 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Juventus følger Danilo

Zyconith skrev: Marcelo spillede hverken stabilt eller særlig overbevisende de første par år.

Han begyndte egenligt først med at blive god i 2012 eller lignende. Altså fem år efter hans ankomst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #14 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Juventus følger Danilo

Dios skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev:

asp3200 skrev:

Pelle skrev: "Ærgerligt" vi allerede har verdens bedste HB i Carvajal, ellers ville Arsenals Bellerin være en fin tilføjelse :-)

Bellerin..fy for satan..

Tak for din fantastiske argumentation, jeg er glad for, du ikke er en af de brugere, der lever af one-liners. Kunne du dog alligevel prøve at uddybe?

Barcelona?

Er det seriøst det eneste argument? At Bellerin har spillet der i sin ungdom? Så holder jeg fast i ham ;-)

Men som sagt - vi har verdens bedste HB, så det er ikke aktuelt.

Det må du spørge asp om :) Jeg kunne bare gætte mig til, at det var derfor.

Jeg selv har intet imod det. Jeg er bare ikke fan af at have 2 næsten lige gode spillere til at kæmpe om samme plads. Jeg foretrækker helt klart Carvajal, men historien siger bare, at det ikke rigtig kan lade sig gøre.

Min favorit hedder sig, at vi sælger Danilo, Pepé (gratis) og Coentrao. Vi henter Vallejo hjem og køber en fin erstatning for Coentrao. Danilo's erstatning sidder allerede på bænken, og han hedder Nacho! Jeg er kæmpe fan af Nacho, og synes han er ekstrem undervurderet. Han falder sjældent igennem, han holder sin kæft og kæmper røven ud af bukserne for logoet. Han kan agere backup for Carvajal samtidig med han skal være 4. valg centralt. Han skal simpelthen belønnes med nogle flere minutter.

Hvorfor skulle det være et problem at have to alsidige verdensklasse backs? Lyder i mine ører som et luksus problem.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 5 måneder siden #15 af BBB
Besvaret af BBB på emne Juventus følger Danilo

Gåser skrev: Samtidig vil Danilo ikke fylde en af pladserne til ikke-EU spillere, hvilket os er et plus!

Yes! Så kan vi få Lucas Silva tilbage!

9 år 5 måneder siden #16 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Juventus følger Danilo

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev:

asp3200 skrev:

Pelle skrev: "Ærgerligt" vi allerede har verdens bedste HB i Carvajal, ellers ville Arsenals Bellerin være en fin tilføjelse :-)

Bellerin..fy for satan..

Tak for din fantastiske argumentation, jeg er glad for, du ikke er en af de brugere, der lever af one-liners. Kunne du dog alligevel prøve at uddybe?

Barcelona?

Er det seriøst det eneste argument? At Bellerin har spillet der i sin ungdom? Så holder jeg fast i ham ;-)

Men som sagt - vi har verdens bedste HB, så det er ikke aktuelt.

Ja barca dna og så alt det bræk om han elsker barcelona og flirter med dem konstant.

Ser intet lys i ham.

9 år 5 måneder siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne Juventus følger Danilo
Zyconith skrev:

Hvorfor skulle det være et problem at have to alsidige verdensklasse backs? Lyder i mine ører som et luksus problem.

Alsidige er der intet i vejen med, men ifølge diverse rygter, så vil Danilo allerede væk, fordi han vil have mere spilletid. Mon ikke det samme vil ske, hvis vi får en langt bedre back end Danilo ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 5 måneder siden #18 af Dios

Zyconith skrev: Marcelo spillede hverken stabilt eller særlig overbevisende de første par år.

Nu skal man selvfølgelig heller ikke tage med, at Marcelo var 18 år og kom direkte fra brasiliensk fodbold, og Danilo var 24 år og kom direkte fra Porto af, hvor han fik sit gennembrud, som 23 årig.

Jeg kan ihvertfald ikke se hvorfor den sammenligning ikke er helt fair :D

9 år 5 måneder siden #19 af larsvegas
Besvaret af larsvegas på emne Juventus følger Danilo
kunne Javier Manquillo være en god backup til Carvajal eller er jeg helt væk

9 år 5 måneder siden #20 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Juventus følger Danilo

Dios skrev:

Nu skal man selvfølgelig heller ikke tage med, at Marcelo var 18 år og kom direkte fra brasiliensk fodbold, og Danilo var 24 år og kom direkte fra Porto af, hvor han fik sit gennembrud, som 23 årig.

Jeg kan ihvertfald ikke se hvorfor den sammenligning ikke er helt fair :D

Tålmod er en dyd der tit og ofte bærer frugt af sig. Det bliver bevist igen og igen. Blandt andet i Marcelos tilfælde.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Zyconith.

9 år 5 måneder siden #21 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Juventus følger Danilo
Hvis vi sælger, hvem skal erstatte? Carvajal er verdens bedste på en god dag så han er klart førstevalg.
Så vi leder i realiteten kun efter en reserve og her Danillo vel OK og har stadig potentialet til mere og har vist han sagtens kan dække venstresiden og nødsituationer.

9 år 5 måneder siden #22 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Juventus følger Danilo

SR4 skrev: Hvis vi sælger, hvem skal erstatte? Carvajal er verdens bedste på en god dag så han er klart førstevalg.
Så vi leder i realiteten kun efter en reserve og her Danillo vel OK og har stadig potentialet til mere og har vist han sagtens kan dække venstresiden og nødsituationer.

Det må så blive et rungende nej for mit vedkommende. Jeg synes IKKE, at han er OK. Faktisk har jeg det meget dårligt, når vores brasilianske højreback flankerer siden. Jeg kan slet ikke se, hvad han bidrager med, andet end usikkerhed og dårlige indlæg. Jeg vil langt hellere have Nacho på den plads eller et andet billigt alternativ,.

9 år 5 måneder siden #23 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Juventus følger Danilo

SR4 skrev: Hvis vi sælger, hvem skal erstatte? Carvajal er verdens bedste på en god dag så han er klart førstevalg.

Jeg synes personligt, at Nathaniel Clyne ville vaere et spaendende alternativ.
I mine oejne en rigtig god all-round back med fart i stoevlerne.
Kun 25 aar og kan vel erhverves for omkring 20 mio eur. Maaske lige godt 20. Vel omkring det samme, som vi kan faa for Danilo efterhaanden.

9 år 5 måneder siden #24 af Dios

Jeg synes Danilo er en forfærdelig spiller, som bringer alt for meget usikkerhed med ind på banen. Om end det er utrolig svært at finde en decideret reserve med kvalitet, så ville jeg være fint tilfreds med at beholde Danilo, hvis han altså får benene på jorden og dropper sit pjat med mere spilletid etc.. Den ligger jo til Danilo selv, for det er hans niveau som afgør om han kun skal spille "reserve" kampene, eller om han skal betragtes til de vigtigere kampe. Indtil videre lugter det af for meget serie bold, og hvis han vil væk, så forstår jeg det skam godt. Problemet er bare, at hans niveau endnu ikke har været til mere end CdR kampe.

Som jeg skrev i en anden tråd, så synes jeg Nacho fortjener mere spilletid. Derfor ville jeg nok også lave et lille sats med kun at have 7 spillere til de bagerste 4 pladser, hvor Nacho skulle agere backup for Carvajal, men samtidig være 3. eller 4. mand i centerforsvaret alt efter hvordan Vallejo vil klare sig.
Alt det er sagt, hvis Danilo vel og mærke pakker sine ting.

Pt. kan jeg ikke finde en højreback som vil være god nok til, at være bag Carvajal, hvis vi har øjnene på Nacho's præstationer. Derudover er det på tide vi anerkender det vi har, for vi har altså kvalitet siddende på bænken med hjertet på rette sted.

Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum