Juventus følger Danilo

9 år 6 måneder siden #25 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Juventus følger Danilo
Det ikke for at være for hård over for Danilo og heldigvis læser han nok ikke Madridista, men han er den dårligste højre back jeg har set spille for Real Madrid.

Enhver Tom, Dick and Harry kan sætte ham af. Han hopper på de mest forudsigelige finter og selvom han er hurtig, så kommer det ham ikke til gode, fordi han placere sig dårligt og læser spillet utroligt dårligt. Hvis bare han kunne placere sig og læse spillet 10% af Casemiro, så ville han være en asset, men han kan ingenting.

Hvis han ikke er tilfreds med hans nuværende rolle, så sælg og brug pengene på en 18-19 årige talent, som kan agere backup for Carvajal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #26 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Juventus følger Danilo

Dios skrev:

SR4 skrev: Hvis vi sælger, hvem skal erstatte? Carvajal er verdens bedste på en god dag så han er klart førstevalg.
Så vi leder i realiteten kun efter en reserve og her Danillo vel OK og har stadig potentialet til mere og har vist han sagtens kan dække venstresiden og nødsituationer.

Jeg synes Danilo er en forfærdelig spiller, som bringer alt for meget usikkerhed med ind på banen. Om end det er utrolig svært at finde en decideret reserve med kvalitet, så ville jeg være fint tilfreds med at beholde Danilo, hvis han altså får benene på jorden og dropper sit pjat med mere spilletid etc. (...) Problemet er bare, at hans niveau endnu ikke har været til mere end CdR kampe.

1. En forfærdelig spiller? Den lader vi lige stå for sig selv et øjeblik...

Ja, han virker usikker, nogen forfærdelig spiller er han nu ikke. Jeg har bevidnet hans enorme talent i Porto og mon ikke at RMD har sendt en talentspejder ud forinden købet. Men usikker har han været og jeg håber da at får tanket selvtillid. Det samme gjaldt James da han i måneder så helt slukøret ud, ligesom flere af vores andre spillere har gjort det i løbet af det sidste halvanden års tid (Ronaldo blandt andet, men han skulle jo også bare på porten med det samme ik'?).

Den her snak om at Danilo skal på porten, er jo atter et eksempel på den dybt destruktive utålmodighed der eksisterer blandt nogle fans, der på ingen måde understøtter bedre præstationer hos spillerne. Omstillinger tager tid og det er mere held end forstand når tingene bare kører derudaf fra dag 1. Der er så mange fysiske og psykologiske faktorer der spiller ind på en spillers præstationer. Jeg er ikke i tvivl om at Danilo har kvaliteten til Real Madrid og kan konkurrere på fuldstændigt lige plan med Carvajal. Hans selvtilid er bare ikke på samme niveau i øjeblikket. Det samme for Coentraoens tilfælde, ved hans indskiftning, hvor han proklamerede hånd på bolden og lavede et straffespark. Han lignede vitterligt en der var ved at bryde sammen!

Det går jo bare ikke at man køber spillere ind til pladser der i forvejen af tungt besat og at man ikke kan erkende den psykologiske, samt formmæssige slagside der er for fodboldspillere når de agerer reserver (+ skader for både Coentrao og Danilo).

2. Jeg har ikke hørt ham klage over manglende spilletid? Hvis det er hvad du mener med "dropper sit pjat med mere spilletid etc."

EDIT:
madrid2000
Hvis han ikke er tilfreds med hans nuværende rolle, så sælg og brug pengene på en 18-19 årige talent, som kan agere backup for Carvajal.
Vi har jo Terejo, som jeg håber kan spille sig op. Han har gjort det rigtig fint for Castilla i de kampe jeg har set, men ja. Det er også tredje division.

Hvorfor skulle han være tilfreds med sin rolle? Og hvorfor skulle man så sælge ham hvis han ikke er det? Jeg forventer da, at enhver der spiller på førsteholdet for Real Madrid vil være utilfreds over ikke at starte inde og vil forsøge at spille sig op således at de kommer til det. Det er da aldrig fedt at være bænkevarmer, m.m. det er udgangspunktet efter en forventningsafstemning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Zyconith.

9 år 6 måneder siden #27 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Juventus følger Danilo
Zyconith@

Er enig. Self skal spillerne ikke være tilfredse med en bænkplads eller sekundær rolle.
Jeg vil bare ikke have man viser sin utilfredshed på en forkert måde. Så må man kæmpe røven ud af bukserne når man får chancen og virkeligt bevise at man bør starte inde.

Det nytter ikke noget at man ikke præstere bedre, men vil stadigvæk starte inde.

9 år 6 måneder siden #28 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Juventus følger Danilo

Zyconith skrev:

Dios skrev:

SR4 skrev: Hvis vi sælger, hvem skal erstatte? Carvajal er verdens bedste på en god dag så han er klart førstevalg.
Så vi leder i realiteten kun efter en reserve og her Danillo vel OK og har stadig potentialet til mere og har vist han sagtens kan dække venstresiden og nødsituationer.

Jeg synes Danilo er en forfærdelig spiller, som bringer alt for meget usikkerhed med ind på banen. Om end det er utrolig svært at finde en decideret reserve med kvalitet, så ville jeg være fint tilfreds med at beholde Danilo, hvis han altså får benene på jorden og dropper sit pjat med mere spilletid etc. (...) Problemet er bare, at hans niveau endnu ikke har været til mere end CdR kampe.

1. En forfærdelig spiller? Den lader vi lige stå for sig selv et øjeblik...

Ja, han virker usikker, nogen forfærdelig spiller er han nu ikke. Jeg har bevidnet hans enorme talent i Porto og mon ikke at RMD har sendt en talentspejder ud forinden købet. Men usikker har han været og jeg håber da at får tanket selvtillid. Det samme gjaldt James da han i måneder så helt slukøret ud, ligesom flere af vores andre spillere har gjort det i løbet af det sidste halvanden års tid (Ronaldo blandt andet, men han skulle jo også bare på porten med det samme ik'?).

Den her snak om at Danilo skal på porten, er jo atter et eksempel på den dybt destruktive utålmodighed der eksisterer blandt nogle fans, der på ingen måde understøtter bedre præstationer hos spillerne. Omstillinger tager tid og det er mere held end forstand når tingene bare kører derudaf fra dag 1. Der er så mange fysiske og psykologiske faktorer der spiller ind på en spillers præstationer. Jeg er ikke i tvivl om at Danilo har kvaliteten til Real Madrid og kan konkurrere på fuldstændigt lige plan med Carvajal. Hans selvtilid er bare ikke på samme niveau i øjeblikket. Det samme for Coentraoens tilfælde, ved hans indskiftning, hvor han proklamerede hånd på bolden og lavede et straffespark. Han lignede vitterligt en der var ved at bryde sammen!

Det går jo bare ikke at man køber spillere ind til pladser der i forvejen af tungt besat og at man ikke kan erkende den psykologiske, samt formmæssige slagside der er for fodboldspillere når de agerer reserver (+ skader for både Coentrao og Danilo).

2. Jeg har ikke hørt ham klage over manglende spilletid? Hvis det er hvad du mener med "dropper sit pjat med mere spilletid etc."

EDIT:
madrid2000
Vi har jo Terejo, som jeg håber kan spille sig op. Han har gjort det rigtig fint for Castilla i de kampe jeg har set, men ja. Det er også tredje division.

Hvorfor skulle han være tilfreds med sin rolle? Og hvorfor skulle man så sælge ham hvis han ikke er det? Jeg forventer da, at enhver der spiller på førsteholdet for Real Madrid vil være utilfreds over ikke at starte inde og vil forsøge at spille sig op således at de kommer til det. Det er da aldrig fedt at være bænkevarmer, m.m. det er udgangspunktet efter en forventningsafstemning.

Bla bla bla. Danilo skal bare væk så hurtigt som muligt

9 år 6 måneder siden #29 af Dios
Besvaret af Dios på emne Juventus følger Danilo
@Zyconith.

Jeg er ked af at skuffe dig endnu engang, men i mine øjne er han en forfærdelig spiller.

Vi havde højst sandsynlig også talenspejdere ansat da vi købte/lejede Faubert, Diogo, Pablo Garcia, Graversen og jeg kan rent faktisk blive ved. Du forstår forhåbentlig pointen :)

Af ren nysgerrighed. Hvornår har Ronaldo nogensinde set ud som Danilo? Han præsterede fra starten af, og gør det stadig. Nuvel, så er der ups and downs. Bare ikke lige i Danilo's tilfælde :D

Jeg er overhovedet ikke utålmodig. Jeg ventede i flere år på Gago skulle udløse sit potentiale, og det samme gjorde jeg med Illarramendi. Blot for at tage de 2 mest sigende eksempler.
Psykologisk nedtur som har varet i halvandet år nu, hvis det er tilfældet, så skal han da i den grad sælges med det samme!

Danilo er sikkert en fin fodboldspiller. Jeg kendte intet til ham før sommeren 2015. Den fine fodboldspiller har han bare på intet tidspunkt været i Real Madrid IMO. I Real Madrid har hans karriere været noget nær Diogo's. Det bare ikke godt nok, og lige i dette tilfælde her, så er min tålmodighed med Danilo opbrugt. Det skyldes simpelthen, at han ikke har præsteret i 2 kampe i træk, og det er selvom han rent faktisk blev valgt fremfor Carvajal under Benitez og Zidane til at starte med.
Hans bedste kampe for Real Madrid har været på venstreback positionen. Siger det ikke det hele?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum