Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Truppen mod Granada - 17. spillerunde

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #1

Trup mod Granada 070117

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod kriseramte Granada.

Her er der fortsat stort fravær, men Cristiano Ronaldo er dog tilbage efter at have siddet over i midtugens Copa del Rey-kamp mod Sevilla.

Derimod må Real Madrid fortsat se bort fra Ramos, Pepe, Kovacic, Lucas Vázquez og Bale.

Truppen er på 19 mand, hvilket betyder at en spiller skal sorteres fra inden kampstart.

Truppen mod Granada:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Carvajal, Danilo, Varane, Nacho, Marcelo, Coentrao.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Asensio, Isco, James.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata, Mariano.

The administrator has disabled public write access.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #2

Håber Zidane belønner James med en plads på holdkortet. Ellers skal Ronaldo ind og fortsætte de gode takter fra november/december og med et minimum af vanskeligheder, så de næste to kampe mod Sevilla kan prioriteres.
Case og Modric og Kroos på en midtbane med James som 10'er bag Benz og Ronaldo?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) har sagt tak: Matamoro

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #3

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Ekspert bruger
ChrillRM14 skrev:
Håber Zidane belønner James med en plads på holdkortet. Ellers skal Ronaldo ind og fortsætte de gode takter fra november/december og med et minimum af vanskeligheder, så de næste to kampe mod Sevilla kan prioriteres.

Jeg ville nok pille benz ud af den opstilling og erstatte ham med Morata.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #4

Matamoro skrev:
ChrillRM14 skrev:

Jeg ville nok pille benz ud af den opstilling og erstatte ham med Morata.

Morata har slet slet ikke overbevist mig om sit værd, når han har spillet fra start
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #5

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Ekspert bruger
Alene hans arbejdsradius gør ham mere værdifuld end Benzema. I spanien taler man en del om at en af årsagene til at Zidane har fået succes er, at han har indført et meritokrati. Hvis det skal give mening så skal han også belønne James og Morata når de leverer varen.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #6

Matamoro skrev:
Alene hans arbejdsradius gør ham mere værdifuld end Benzema. I spanien taler man en del om at en af årsagene til at Zidane har fået succes er, at han har indført et meritokrati. Hvis det skal give mening så skal han også belønne James og Morata når de leverer varen.

Enig i at Zidane gør klogt i at belønne de rette spillere. Netop derfor bør Benzema også få en start mod Granada, når nu Morata startede mod Sevilla. Benzema viste rigtig gode tanker inden jul, og dét niveau er et niveau over Moratas pt.
Sidste redigering: 9 måneder 1 uge siden af ChrillRM14.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #7

Jeg var også, ligesom Matamoro, større fan af Morata end jeg var af Benzema i hele efteråret, MEN... Men Morata har ikke været særlig skarp i de kampe, han har fået fra start. Han har helt klart været en bedre indskifter end en stamspillere.

Zidane bør belønne Benzema for sit høje niveau den seneste måneds tid.

Evt kan vi forsøge os med Mariano, der har de bedste scoringsstatistik jeg har set siden Michael Owen og ham den danske landsholdsspiller, hvis navn jeg ikke kan huske, der scorede et mål hvert 10. minut i en kort periode for ti års tid siden.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 måneder 1 uge siden af Kassow-Rossing.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #8

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Hvordan kan man glemme Søren Larsen?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #9

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Kassow-Rossing skrev:
Jeg var også, ligesom Matamoro, større fan af Morata end jeg var af Benzema i hele efteråret, MEN... Men Morata har ikke været særlig skarp i de kampe, han har fået fra start. Han har helt klart været en bedre indskifter end en stamspillere.

Zidane bør belønne Benzema for sit høje niveau den seneste måneds tid.

Evt kan vi forsøge os med Mariano, der har de bedste scoringsstatistik jeg har set siden Michael Owen og ham den danske landsholdsspiller, hvis navn jeg ikke kan huske, der scorede et mål hvert 10. minut i en kort periode for ti års tid siden.

Er det ikke fint nok som tingene er lige nu? Benz starter og Morata kommer ind en gang i anden halvleg.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 9 måneder 1 uge siden af Zyconith.

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #10

Jo det er fint nok, som det er nu :) Jeg kan ret godt lide idéen med at lade Benzema starte og Morata komme ind hvis franskmanden ikke har tur i den.

Tak Dios. Jeg har aldrig været den store fan af dansk fodbold. Er glad for at min beskrivelse var præcis nok til at fremprovokere din hukommelse så præcist :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #11

• Chamartin
  • Chamartin's profilbillede
  • Platin bruger
ChrillRM14 skrev:

Jeg har meget stor lyst til at spare Modric mod ligaens nummer næstsjok og spare ham til to hårde udekampe i Sevilla. Egentlig ville jeg også ønske, at Kroos kunne spares, men det er måske lige voldsomt nok. Jeg håber til gengæld, at første halvleg kunne blive så overbevisende, at han kunne tages ud i pausen.
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200

Truppen mod Granada - 17. spillerunde 9 måneder 1 uge siden #12

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
Det virker da som et yderst dårligt signal, at Zidane ikke sender James på banen fra start, på trods af at han spillede sådan en storkamp i onsdags. Det forstår jeg simpelthen ikke.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.