Truppen mod Granada - 17. spillerunde
9 år 6 måneder siden #13
af Dios
Det har desværre været tendensen under Zidane, hvis vi ser bort fra Lucas. Isco var inde i en fantastisk stime i November og December måned, men har de sidste par kampe siddet på bænken. Nu spiller James endelig godt, og det resulterer i en bænkeplads.
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sparer Modric, og spiller med Isco i stedet. Så kan James komme ud på "kanten" igen. Mon ikke James får midtugens fulde 90 min. i stedet for så.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Granada - 17. spillerunde
Sebberg skrev: Det virker da som et yderst dårligt signal, at Zidane ikke sender James på banen fra start, på trods af at han spillede sådan en storkamp i onsdags. Det forstår jeg simpelthen ikke.
Det har desværre været tendensen under Zidane, hvis vi ser bort fra Lucas. Isco var inde i en fantastisk stime i November og December måned, men har de sidste par kampe siddet på bænken. Nu spiller James endelig godt, og det resulterer i en bænkeplads.
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sparer Modric, og spiller med Isco i stedet. Så kan James komme ud på "kanten" igen. Mon ikke James får midtugens fulde 90 min. i stedet for så.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 6 måneder siden #14
af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Truppen mod Granada - 17. spillerunde
Godt at se endnu et mål efter hurtigt presspil.
Det kaster frugter af sig at Zidane åbenbart omsider er ved at få det indført.
Det kaster frugter af sig at Zidane åbenbart omsider er ved at få det indført.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen