Granada i granat-regn
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Skriv til mig i privat chatten, hvis du har lyst. Du er ikke værd at bruge mere tid på.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Du er velkommen til at skrive privat. Jeg har opfordret dig til det utallige gange, men du er godt nok opsat på at spamme på forum.
Skriv til mig i privat chatten, hvis du har lyst. Du er ikke værd at bruge mere tid på.
Hvorfor frarøbe Pelle sin frie stemme til at kunne kommentere, og tror altså du tager tingene en tand for tungt.
"Skriv til mig privat" haha nu må jeg le.. lyder som en 14 årig internet gangster
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Den kan vi sagtens tage over privat chat uden I andre behøver blive generet af det.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Tænk over det og vend forhåbentlig tilbage med ordentlige bidrag, når I igen bliver lukket ind. Tak.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Tager jer lidt sammen og lad være med at blive tøsefornærmet så hurtig.
Jeg ved godt, at det er ærgerligt, at det skal ende sådan her, men det er fandme sjovt!
Det er voldsomt at se hvordan folk bare gerne VIL misforstå hinanden herinde, og hvordan man gerne vil diskutere internt. Kassow tog egentlig en moden beslutning da han fortalte Pelle han kunne skrive en privat besked til ham hvis diskussionen (som ingenting havde med Granada kampen at gøre) skulle forsætte.
For nogle af de brugere der kommer herinde ofte er det sikkert fint og sjovt at finde popcornene frem, og nyde person fnidderet. Jeg er dog langt mere interesseret i debat om SELVE kampen.
En opfordring til alle andre om også at prøve at forstå folk, og holde den positive tone. Vi får langt mere ud af det.
- Brylle
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Pelle hvorfor skriver du, hvis du ikke har noget godt at skrive?
Jeg skrev netop at det ikke var den samme situation at yde propaganda og at benytte sig af humor.
Jeg bryder mig ikke om de her samtaler, hvor du hele tiden skal ile en stemning op. Venligst hold dig til emnet eller skriv til mig privat. Det er du meget velkommen til.
Det her er sgu en ommer, Madridista. De gode brugere bør ikke straffes fordi folk som Kassow er herinde.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Brylle skrev: Det ærgrer mig når en person som Kassow formår at trække folk med i faldet, når han opfører sig som han gør. Det er konstante provokationer, hvorefter han trækker i land og forsøger at opføre sig som den voksne. Så sent som i dag er der et godt eksempel, hvor Pelle svarer på tiltale og han så fyrer følgende bræk af, hvorefter han hopper i offer-rollen:
Kassow-Rossing skrev: Pelle hvorfor skriver du, hvis du ikke har noget godt at skrive?
Jeg skrev netop at det ikke var den samme situation at yde propaganda og at benytte sig af humor.
Jeg bryder mig ikke om de her samtaler, hvor du hele tiden skal ile en stemning op. Venligst hold dig til emnet eller skriv til mig privat. Det er du meget velkommen til.
Det her er sgu en ommer, Madridista. De gode brugere bør ikke straffes fordi folk som Kassow er herinde.
Nu er bans herinde ikke en offentlig diskussionssag.
Det skal dog siges at dagens to udelukkelser ikke alene bygger på denne tråd, men på noget vi har fulgt med i gennem længere tid. Begge brugere har vi i øvrigt modtaget en del klager over og generelt, så er det vist på tide med en opstrammer. Desuden blev der jo ikke givet ens karantæner. Hvis der er yderligere spørgsmål omkring dette, så bedes man rette henvendelse i PB til denne bruger.
På forhånd tak.
Kassow hiver mere eller mindre en ny mand med sig i faldet hver gang, og denne gang er det gået ud over en af de få - efter min mening - der aktivt bidrager med nuancerede og velformulerede indlæg. Det ærger mig.
Nu er Dios og undertegnede efterhånden de eneste herinde, der ikke prygler aben, når Ronaldo sætter to kasser ind :-D
Sebberg skrev: Ganske forståeligt, Admin - men, jeg må nu tilslutte mig Brylle.
Kassow hiver mere eller mindre en ny mand med sig i faldet hver gang, og denne gang er det gået ud over en af de få - efter min mening - der aktivt bidrager med nuancerede og velformulerede indlæg. Det ærger mig.
Nu er Dios og undertegnede efterhånden de eneste herinde, der ikke prygler aben, når Ronaldo sætter to kasser ind :-D
Hahaha, omg. Ja, gid han havde taget jer med:P
Apropos sagen, så skal politik holdes ude af det hele. Især den højre-orienterede af slagsen, klubbens historie taget i betragtning. Men "journalistikken" er et stort politisk/ideologisk foretagende og har altid været det. At der på en site for danske Real Madrid fans, lige sendes nogle humoristisk klaps efter nogle politikere der i forvejen har sat sig i klaskehøjde, gør jo vitterligt ikke den store skade på nogen eller noget som helst. Det er også lækkert med forskellige skrivestile og skribenter.. Jeg synes at den seneste udvikling, hvor det ikke kun er Jesper der kommer med indlæg og artikler, er super god. Især Darios, der jo i al sin vikør er en loose cannon, og ikke blot bekræfter de gængse grænsedragninger for hvor kedelige resumer af fodboldkampe, etc. kan være.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos