Farvel til Triplete-drømmen
Hvis Det Hvide Hus i Washington skulle have lavet dette referat, ville der nok have stået noget om, at Real Madrid havde stået for en af de mest gennemførte præstationer i mands minde med sikkert kombinations-spil og flotte angreb.
Man skal passe paa ikke at proeve for haardt paa at vaere sjov.
Hold fast en omgang, undskyld sproget, mundlort :-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle skrev:
Når jeg ser på Danilo og Benzemas ekstra chancer gang på gang på gang, så får man jo næsten den mistanke. ;)ChrillRM14 skrev:
Tror du helt seriøst, at Zidane inden en knald-eller-fald-kamp som igår tænkte, at det da ville være en god ide at gå ind på Transfermarkt.uk, rangere spillerne efter prisen og sende de øverste 11 spillere ind på banen, mens han tænkte, at han ikke rigtig gad at bruge nogle "spændende spillere, som gider at kæmpe for det"? Er der én træner, der har gjort op med hierarkiet på en nogenlunde vis i RM, så er det sgu da Zidane :DBrylle skrev:
Jeg synes nu ikke, at taktikken i går viste, at han ikke er bange. Tværtimod så tænker jeg lidt, at han lavede en taktik, som passede til de 11 største spillere (nogle pga popularitet og andre pga. købspris), så han ikke skulle til at bruge de unge og andre spændende spillere, som faktisk gider kæmpe for det. Der sad bl.a. en Coentrao på bænken, og havde man bare brugt ham, så kunne man faktisk spille et system, som spillerne kender. Han har før lukket fuldkommen ned og spillet fremragende kampe i klubben, så jeg forstår ikke, at der er så lidt tiltro til ham.ChrillRM14 skrev: Ifht diskussionsemnet: Spørgsmålet er måske i virkeligheden, hvad en anden træner havde gjort i han sted? Zidane har stadig min fulde tillid og tiltro. Skaderne er unægteligt et problem, der gør, at han må ty til andre løsninger. På en eller anden måde er det jo fint at se, at Zidane ikke er bange for at ændre på formationen og skifte taktik. Alt for ofte har vi set trænere i krisetider blot spille de samme spillere på samme måde og håbe på lidt held. Man skal huske på, at Zidanes 'mod' til at skifte lidt rundt her og der skaffede os 40 kampe uden nederlag i træk.
Det største krisepunkt er offensiven. Endelig har vi nogenlunde fået styr på balancen på midtbanen, og selvom vi i de seneste kampe har lukket alt for mange mål ind, så er defensiven på en gennemsnitlig dag også forbedret. Offensiven hænger ikke sammen, og her står Zidane med et problem, som ikke har været presserende før de seneste mange år. Vi har Ronaldo, Benzema, Morata, Bale og et hav af tekniske vidundere bagved dem. Jeg kan ikke huske et tidspunkt i min tid som RM-fan, hvor det har været så stort et problem at skabe chancer og mål som nu?
Det er fint at han kan spare Ronaldo og stadig holde ham tilfreds samt få givet nogle minutter til reserverne, men det hele kommer jo af, at der har været så mange skader. Jeg gad godt se hvor meget tid de forskellige får, hvis ikke vi havde et halvt hold på skadeslisten. Han har flere gange haft chancen for at vise, at der skal præsteres, hvis man skal spilles, men alligevel spiller Benzema hver gang og det er vel kun i sidste ligakamp, at Nacho får lov at starte i stedet for Danilo, for elles har det største flop i Reals historie startet inde alligevel, endda på bekostning af Carvajal nogle gange. I går skulle der gå 75 minutter før han reagerede, og det var ikke fordi der ikke var dårligt spillende folk at vælge mellem. Jeg kan godt følge ham i at lade Benzema blive på banen, for jeg var heller ikke klar over, at han overhovedet var derinde.
Der går altid 75 min før klovnen skifter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen