Optakt: Med gyldne muligheder
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Lucas Vazquez startede godt ud da vi hentede ham, men han har siden da kun udviklet sig negativt. Man skal lede længe efter en SÅ ufarlig kantspiller. Den offensive version af Illarramendi.
Hans 9 assist i denne sæson hjælper på det...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev: @Neye
Hvad begrunder du for Ronaldo's 2-tal i aften? (som den eneste bruger på Madridista)
Forventer mig mere af "verdens bedste fodboldspiller".
2. halvleg synes jeg dog var ganske positiv. Ronaldo løftede sit spil, Benzema blev skiftet ud og man fik gang i kontraerne, som virkelig fungerede perfekt. Og det bedste ved det hele var, at Danilo ikke spillede decideret forfærdeligt i dag, men i stedet kun halvringe. Jeg har endda flottet mig, og givet ham karakteren "Godkendt".
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Lucas Vazquez startede godt ud da vi hentede ham, men han har siden da kun udviklet sig negativt. Man skal lede længe efter en SÅ ufarlig kantspiller. Den offensive version af Illarramendi.
Sidder der seriøst nogen herinde og betvivler Lucas' kvaliteter?! Det er så dumt, at det næsten kræver en udelukkelse fra forum!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Neye skrev:
Real Madrid skrev: @Neye
Hvad begrunder du for Ronaldo's 2-tal i aften? (som den eneste bruger på Madridista)
Forventer mig mere af "verdens bedste fodboldspiller".
Ronaldo var uselvisk og tilstedeværende. Han er med i de største chancer og dertil involveret i begge små offsidemål. Han spillede en god kamp. Det giver ikke mening at dømme ham som om, at han skal spille som supermand for at få en godkendt karakter herinde...
EDIT: Orker egentlig ikke endnu en diskussion om bedømmelser af Ronaldo... :D God kamp stort set hele vejen rundt! Lad nu Morata starte!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Men okay, der er svært når man har mistet så effektivt et våben som vores to backs udgør, når de ikke er skadet.
Real Madrid skrev:
Hvordan synes du Benzema har spillet i denne sæson? Du er måske lige så imponeret af hans 12 mål og 5 assist?
DarioGomez skrev:
Real Madrid skrev:
Sidder der seriøst nogen herinde og betvivler Lucas' kvaliteter?! Det er så dumt, at det næsten kræver en udelukkelse fra forum!
Vazquez fejler ikke noget men det at han udgør en del af en 3-mandskæde i angrebet, er problemet. Madrid har aktuelt ikke et mandskab der kan bære et 3-mandsangreb men til gengæld åbner det eksisterende spillermateriale op for en mere massiv midtbane, hvor en 10´er kunne pynte en del på kvaliteten.
SR4 skrev: Bale's evige skader gør at vi glemmer at Vasquez blot er en reserve for os. Og i forhold til en reserve, spiller han mere end godtkendt.
Jeg ville påstå, at Vasquez aktuelt ikke er det svageste led i angrebskæden, hvis man absolut skal spille med 3 mand fremme......
Neye skrev:
SR4 skrev: Bale's evige skader gør at vi glemmer at Vasquez blot er en reserve for os. Og i forhold til en reserve, spiller han mere end godtkendt.
Jeg ville påstå, at Vasquez aktuelt ikke er det svageste led i angrebskæden, hvis man absolut skal spille med 3 mand fremme......
Benzema er den svageste og det tror jeg ingen vil diskutere herinde.