Optakt: Med gyldne muligheder

9 år 6 måneder siden #13 af Real Madrid

Steen skrev: Lucas Vazquez startede godt ud da vi hentede ham, men han har siden da kun udviklet sig negativt. Man skal lede længe efter en SÅ ufarlig kantspiller. Den offensive version af Illarramendi.

Hans 9 assist i denne sæson hjælper på det...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #14 af Neye
Besvaret af Neye på emne Optakt: Med gyldne muligheder

Real Madrid skrev: @Neye

Hvad begrunder du for Ronaldo's 2-tal i aften? (som den eneste bruger på Madridista)

Forventer mig mere af "verdens bedste fodboldspiller".
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

9 år 6 måneder siden #15 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Optakt: Med gyldne muligheder
Efter 1. halvleg var jeg bestemt ikke imponeret. Benzema fortsætter med at spille ad r*ven til, Ronaldo kan stadig ikke sætte en mand og presspillet hang slet ikke sammen, idet nogle pressede højt, mens andre stod lavt. Det var reelt kun Kovacic og Lucas Vázquez, der havde leveret godkendte præstationer.
2. halvleg synes jeg dog var ganske positiv. Ronaldo løftede sit spil, Benzema blev skiftet ud og man fik gang i kontraerne, som virkelig fungerede perfekt. Og det bedste ved det hele var, at Danilo ikke spillede decideret forfærdeligt i dag, men i stedet kun halvringe. Jeg har endda flottet mig, og givet ham karakteren "Godkendt".

9 år 6 måneder siden #16 af DarioGomez

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Lucas Vazquez startede godt ud da vi hentede ham, men han har siden da kun udviklet sig negativt. Man skal lede længe efter en SÅ ufarlig kantspiller. Den offensive version af Illarramendi.

Sidder der seriøst nogen herinde og betvivler Lucas' kvaliteter?! Det er så dumt, at det næsten kræver en udelukkelse fra forum!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 6 måneder siden #17 af El Siete
Selvom Benzema da i det mindste kæmper for det i dag, kommer der bare alt for lidt ud af det. Han skal simpelthen på bænken nu og Morata skal have chancen med sin indsats og mål i dag.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 6 måneder siden #18 af ChrillRM14

Neye skrev:

Real Madrid skrev: @Neye

Hvad begrunder du for Ronaldo's 2-tal i aften? (som den eneste bruger på Madridista)

Forventer mig mere af "verdens bedste fodboldspiller".

Ronaldo var uselvisk og tilstedeværende. Han er med i de største chancer og dertil involveret i begge små offsidemål. Han spillede en god kamp. Det giver ikke mening at dømme ham som om, at han skal spille som supermand for at få en godkendt karakter herinde...

EDIT: Orker egentlig ikke endnu en diskussion om bedømmelser af Ronaldo... :D God kamp stort set hele vejen rundt! Lad nu Morata starte!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.

9 år 6 måneder siden #19 af Neye
Real har aktuelt ikke et hold der kan spille 4-3-3. Der er simpelthen ikke kvalitet nok i angrebskæden og midtbanen bliver for tynd med en gumpetung Casemiro uden nogen evner i det offensive. Så hellere 4-4-2 eller 4-2-3-1, hvor man spiller med en 10´er.

Men okay, der er svært når man har mistet så effektivt et våben som vores to backs udgør, når de ikke er skadet.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Neye.

9 år 6 måneder siden #20 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Med gyldne muligheder

Real Madrid skrev:

Hvordan synes du Benzema har spillet i denne sæson? Du er måske lige så imponeret af hans 12 mål og 5 assist?

9 år 6 måneder siden #21 af Neye

DarioGomez skrev:

Real Madrid skrev:

Sidder der seriøst nogen herinde og betvivler Lucas' kvaliteter?! Det er så dumt, at det næsten kræver en udelukkelse fra forum!

Vazquez fejler ikke noget men det at han udgør en del af en 3-mandskæde i angrebet, er problemet. Madrid har aktuelt ikke et mandskab der kan bære et 3-mandsangreb men til gengæld åbner det eksisterende spillermateriale op for en mere massiv midtbane, hvor en 10´er kunne pynte en del på kvaliteten.

9 år 6 måneder siden #22 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Med gyldne muligheder
Bale's evige skader gør at vi glemmer at Vasquez blot er en reserve for os. Og i forhold til en reserve, spiller han mere end godtkendt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

9 år 6 måneder siden #23 af Neye

SR4 skrev: Bale's evige skader gør at vi glemmer at Vasquez blot er en reserve for os. Og i forhold til en reserve, spiller han mere end godtkendt.

Jeg ville påstå, at Vasquez aktuelt ikke er det svageste led i angrebskæden, hvis man absolut skal spille med 3 mand fremme......
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Neye.

9 år 6 måneder siden #24 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Optakt: Med gyldne muligheder

Neye skrev:

SR4 skrev: Bale's evige skader gør at vi glemmer at Vasquez blot er en reserve for os. Og i forhold til en reserve, spiller han mere end godtkendt.

Jeg ville påstå, at Vasquez aktuelt ikke er det svageste led i angrebskæden, hvis man absolut skal spille med 3 mand fremme......

Benzema er den svageste og det tror jeg ingen vil diskutere herinde.

Leveret af Kunena Forum