Referat: Når lederen udebliver

5 år 11 måneder siden #13 af NDR
Besvaret af NDR på emne Referat: Når lederen udebliver
Manglende kampgejst? Hæmmer spillet? Løber for lidt? Hvilken kamp har i set??? Benzema kæmpede som en sindsyg, fangede en hel del bolde og virkede besat efter at præstere fordi han uden tvivl ikke har det godt da han bliver behandlet forfærdeligt af publikum og på nettet med dødstrusler mm som jeg personligt har set på FB!!!! Lortefans som ødelægger spillerne er hovedårsagen til den manglende skarphed!!! Men at på stå at manden ikke kæmper og at han ødelægger og hæmmer kampene er direkte løgn og skrevet af idioter som ikke fatter en meter!!! Jeg er fan af Real Madrid og vil til enhver tid forsvare spillerne fordi det er dem jeg holder med og det gør ondt når jeg høre pipekoncerter under kampene!!! Hvad fanden er det for en opførsel!!! Karim er en legende i min verden, han har været med til at slæbe en masse sejre hjem for hans klub og har en stor del af æren for bla. Ronaldos succes i Madrid og helt klart en spiller som forhåbenligt bliver i Madrid de næste mange år..... Han er værdsat af hans holdkammerater og har aldrig været et svin på banen og han burde støttes i en svær tid så vi så hurtig så muligt kan få ham op igen.... I søndags var han tæt på at græde..... Hvad fanden er det for nogle svin der behandler drengene sådan når de han en nedtur???
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #14 af BBB
Besvaret af BBB på emne Referat: Når lederen udebliver

NDR skrev: Manglende kampgejst? Hæmmer spillet? Løber for lidt? Hvilken kamp har i set??? Benzema kæmpede som en sindsyg, fangede en hel del bolde og virkede besat efter at præstere fordi han uden tvivl ikke har det godt da han bliver behandlet forfærdeligt af publikum og på nettet med dødstrusler mm som jeg personligt har set på FB!!!! Lortefans som ødelægger spillerne er hovedårsagen til den manglende skarphed!!! Men at på stå at manden ikke kæmper og at han ødelægger og hæmmer kampene er direkte løgn og skrevet af idioter som ikke fatter en meter!!! Jeg er fan af Real Madrid og vil til enhver tid forsvare spillerne fordi det er dem jeg holder med og det gør ondt når jeg høre pipekoncerter under kampene!!! Hvad fanden er det for en opførsel!!! Karim er en legende i min verden, han har været med til at slæbe en masse sejre hjem for hans klub og har en stor del af æren for bla. Ronaldos succes i Madrid og helt klart en spiller som forhåbenligt bliver i Madrid de næste mange år..... Han er værdsat af hans holdkammerater og har aldrig været et svin på banen og han burde støttes i en svær tid så vi så hurtig så muligt kan få ham op igen.... I søndags var han tæt på at græde..... Hvad fanden er det for nogle svin der behandler drengene sådan når de han en nedtur???

Hvis han græder vil nogle se det som udtryk for at han ikke har mentaliteten til Real Madrid.

Hvis du er fan af Real Madrid, så skal du ikke nødvendigvis forsvare spillerne, når de er dårlige. Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til, at du har forsvaret Danilo i løbet af de seneste par uger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce