Aubameyang overvejer Dortmund-exit

9 år 5 måneder siden #13 af Zyconith
Dybala har i hvert fald attituden og begæret til at være RMD spiller. Da jeg første gang så ham spille for Palermo tænkte jeg hold da kæft, han har massere af selvtillid. Men vores offensiv vil ændre sig som en anden skrev, og jeg tror kun det ville være for det bedre.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #14 af El_Juan
Jeg kan ikke se hvordan offensiven vil ændre sig det store hvis Benzema bliver skiftet ud med Dybala. De to minder faktisk en anelse om hinanden. Benzema er ikke en typisk 9'er, akkurat som Dybala ej heller er det. Han er mere en 10'er, eller en 9,5'er, som gerne går dybere ned i banen og deltager i det opbyggende spil. Det samme som i høj grad har gjort sig gældende hos Benzema. Noget som han har gjort fremragende på sine bedste dage. Dybala kan så forhåbentlig bringe lidt mere gå-på-mod, ungdommelighed og aggressivitet end det Benzema præsterer, men der skal heller ikke så meget til, sådan som franskmanden har præsteret på det seneste. I den forstand er Dybala i min optik den bedst tænkelige erstatning og mest naturlige erstatning for Benzema. Vores egen Sergio Diaz fra Castilla-mandskabet er i øvrigt også lidt samme type som de to.

Med Aubameyang er det en helt anden sag, for han er en helt anden type spiller, som i højere grad - med sin fart - passer bedre ind på et hold som spiller mere kontrabaseret fodbold. Han har åbenlyst nogle andre forcer end Benzema og Dybala. Så er det bare om man er til det ene eller det andet.

Det er dog klart de to mest åbenlyse alternativer. Selv om Griezmann ville være den helt oplagte, hvis det vel at mærke ikke lige var fordi han spillede i Atléti... Ellers er der også en spiller som Lewandowski, der dog ikke er blevet nævnt i et stykke tid nu. Andre alternativer kunne være Alexis Sanchez, Harry Kane, Agüero, Cavani, Icardi, Lacazette...
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum