Optakt: Av, av, av
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Og Morata må meget gerne starte inde i stedet for Benzema fremover
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle skrev: JA TAK MORATA! Så kan du godt sætte dig tilbage på bænken de næste 10 kampe! Det samme med Isco, som også er der når der er brug for ham! RJ er nok ikke begejstret, men det er lækkert, hvis de lige holder den her!
Jeg er ikke begejstret for spillet, nej. Synes det er skræmmende, at vi ikke har attitude nok til at spille sådan her i 90 min, vi skal presses til det yderste. Det er en fantastisk Remontada, men spillet og viljen bekymrer mig stadigvæk rigtig meget.
dumdidadum skrev: Så starter Isco inde resten af sæsonens kampe, basta!
Sammen med Morata :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det var da en ren Benzema afbrænder til sidst, han er tilbage på bænken. xDReus skrev: Fedt. D. 26/2 2017. Den dag hvor Morata slog Benzema af holdet. Kan vi ikke lige få tilføjet det til Real Madrids historie herinde?
iHala Madrid!
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Og hvor jeg dog håber at man i fremtiden smider Casemiro langt ud af start 11 når vi ved vi kommer til at dominere kampene. Jeg vil 100 gange hellere se kovacic, isco og sågår James ved siden af kroos og modric.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
RJ skrev: Tak til Real for et fantastisk 2016. Tillykke til Barca med mesterskabet i 2017.
Jeg er simpelthen nødt til at citere dig for den her
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
asp3200 skrev: Igen de lange indlæg. Benzema har endnu en god dag...
Det er simpelthen forfærdeligt med alle de indlæg :) Frataget A.Madrid ejer Real de indlæg. Ikke altid så smukt, men når de kommer bagom forsvaret er det gift for de andre. God sejr, må være en dejlig følelse
Reus skrev: Fedt. D. 26/2 2017. Den dag hvor Morata slog Benzema af holdet. Kan vi ikke lige få tilføjet det til Real Madrids historie herinde?
Benzema spillede en rigtig god første halvleg og en udemærket anden halvleg. Han tager ansvar og deltager i det opbyggende og delvist det defensive spil. Jeg så overhovedet ikke hans indsats som så dårlig igen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
2:18 skrev:
asp3200 skrev: Igen de lange indlæg. Benzema har endnu en god dag...
Det er simpelthen forfærdeligt med alle de indlæg :) Frataget A.Madrid ejer Real de indlæg. Ikke altid så smukt, men når de kommer bagom forsvaret er det gift for de andre. God sejr, må være en dejlig følelse
Indlæg er fint hvis man har en morata eller bale. Zidane vælger så at spille 76 min uden morata med den taktik. Tåbe
Zyconith skrev:
Reus skrev: Fedt. D. 26/2 2017. Den dag hvor Morata slog Benzema af holdet. Kan vi ikke lige få tilføjet det til Real Madrids historie herinde?
Benzema spillede en rigtig god første halvleg og en udemærket anden halvleg. Han tager ansvar og deltager i det opbyggende og delvist det defensive spil. Jeg så overhovedet ikke hans indsats som så dårlig igen.
Dagens joke