Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 4 uger siden #1

madridista logo

Madridista.dk har i dag opnået den store ære at blive nomineret som Danmarks bedste fodbold-hjemmeside.

Vi er placeret i et skarpt felt med 9 andre hjemmesider og vi har brug for din stemme til at stryge helt til tops.

Du kan støtte os ved at afgive din stemme her:

Stem på Madridista.dk som Danmarks bedste fodbold-hjemmeside

The administrator has disabled public write access.

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 4 uger siden #2

Et udmærket tidspunkt at få taget temperaturen på Madridista.dk:

Hvorfor stemmer I på Madridista.dk som bedste hjemmeside?

Eller:

Hvorfor kan I ikke lige nu stemme på Madridista.dk som Danmarks bedste hjemmeside?

Vi glæder os til at læse alle jeres konstruktive bidrag, som vi vil tage med, når vi snart mødes igen i gruppen.

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #3

Slet ingen, som vil byde ind med lidt guldkorn!?

Vi vil rigtig gerne have jeres stemme i konkurrencen.

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #4

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg har stemt...... men siger ikke på hvilken fodbold-hjemmeside ;-)

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #5

Madridista ligger godt i feltet, ser det ud til.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #6

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
LukasModrik19 skrev:
Madridista ligger godt i feltet, ser det ud til.

Men derfor vil vi MEGET gerne vide, hvad vi gør godt og vigtigere, hvad vi kan gøre bedre - det er faktisk det vigtigste! Det er også derfor, at vi allesammen mødes fra tid til anden for at snakke fremtidige tiltag mm.

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #7

Imponerende resultat i oejeblikket.
Lad os haabe, at det ogsaa ser saadan ud om 100 dage :-)

Nogle af de mest konkrete grunde til, at jeg kommer herinde flere gange dagligt er som foelger:

Velskrevne artikler
Stort set alle artikler er relevante, saglige, interessante og velformulerede.
Jeg kunne dog godt undvaere eksempelvis Oscars utallige kommentarer omkring trump :-D (Oscar er dog er specielt velformuleret i sine indlaeg) Jeg er generelt stor fan af dine sjove referencer og metaforer og en enkelt eller to pr person er god spas. Men jeg er snart ikke sikker paa, at de kan taelles paa to haender mere, naar det kommer til Trump.

Maengden af artikler
Jo mere dejligt Real Madrid laesestof jo bedre. I holder frekvensen hoej herinde, men uden at givekald paa kvalitet synes jeg.
Det skal i have stor ros for. Jeg haaber, at vi kan se frem til endnu flere artikler i fremtiden.

Aktivt forum
Det er en fornoejelse at forum for det meste er saa aktivt herinde. Nogle gange doer det lidt hen i loebet af midtugen, og det er selvfoelglig helt naturligt, hvis vi ikke lige har spillet eller skal spille igen de naeste par dage.
Jeg ved ikke, om i kan komme paa et eller flere tiltag, der kan vaere med tilkonstant at holde forum aktivt.
Sidenote mht. forum..... Jeg maa erklaere mig meget enig med de mange brugere, der har vaeret lidt efter jer for at vaere lidt hurtige paa aftraekkeren med bans. Jeg synes som minimum, at i boersmide en advarsel, med direkte henvisning til hvad personen har gjort (og goer det endelig i traaden til offentligt skue, saa det er mere gennemskueligt hvad der ses igennem fingre med og hvad der ikke kan accepteres). Er han ikke indstillet paa at stoppe, skal han/hun naturligvis have et ban. Dette kunne nok ogsaa hjaelpe til at holde indlaegsfrekvensen paa forum i top, da det ofte er brugere der bidrager med flere indlaeg om dagen som ryger en tur i skammekrogen

Haaber min feedback kan bruges :-)
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden af R7CR7GB11. Begrundelse: Det lignede vist lidt, at jeg godt kunne undvaere Oscars indlaeg generelt, og det er bestemt ikke tilfaeldet :-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #8

• Madrid777
  • Madrid777's profilbillede
  • Senior bruger
  • HalaMadridYNadaMas
Grunden til jeg kommer her på siden er fordi herinde er der for det meste engarede RealMadrid fans og interreserede mennesker, som man kan diskutere nogen gode emner med. Det er også dejligt at skribenterne her på siden skriver så mange artikler og gode analyser.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #9

• Sahinovic
  • Sahinovic's profilbillede
  • Platin bruger
Positivt feedback:
Hvad angår artikler, saglighed og engagement blandt brugerne og administratorerne, tror jeg vidst ikke det kan gøre meget bedre. Jeres nye fremgangsmåde at skrive referater af kampene på er en fornøjelse at læse, eftersom de nu er præget af humor, metaforer, og - med rette - nedgørelse af politiske profiler. (Savner dog lidt Siempres korte og spydige indlæg i ny og næ, hvor er han dog blevet af?).

Negativt feedback:
Jeres bandlysninger har ihvertfald gjort forum til et knap så hyggeligt et sted, som det engang var da jeg startede herinde, det har ihvertfald gjort at jeg i en periode ikke har villet deltage herinde. Man ser tydeligvis en forskelsbehandling blandt almindelige brugere kontra skribenter/administratorer og hvad de nu ellers har af roller herinde. Jeg vil ikke nævne nogle navne, men man ser tit, at f.eks. en skribent - nærmest umotiveret - kan skrive provokerende og ulækkert til en almindelig bruger, svare den almindelige bruger igen (for det meste i en lidt mere behageligere tone end førstenævnt) så bliver den almindelige bruger ofte bandlyst, hvilket jo ikke giver nogen form for mening, så mit ''råd'' ville være, start med at tage fat i roden - det virker altid.

Det var lige umiddelbart det jeg havde for nu.
Mágico
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden af Sahinovic.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen, Sam, Madrid777, Andersdrengen

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #10

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Sahinovic skrev:
Positivt feedback:
Hvad angår artikler, saglighed og engagement blandt brugerne og administratorerne, tror jeg vidst ikke det kan gøre meget bedre. Jeres nye fremgangsmåde at skrive referater af kampene på er en fornøjelse at læse, eftersom de nu er præget af humor. (Savner dog lidt Siempres korte og spydige indlæg i ny og næ, hvor er han dog blevet af?).

Enig i det hele pånær sagligheden. Der er langt imellem de rigtig gode diskussioner, og ofte bliver det bare noget på opfattelser af virkeligheden. Hvis det skal være mere sagligt ift. spillet, så kræver det dog, at brugere (jeg) gør mere ud af at konkretisere evner. De diskussioner, hvor opfattelser brager sammen er oftest kun gode, når det er eksempler om den ageren, som klubben/spillerne har.

Derudover tre hurtige:
  • Jeg savner Jesper
  • Stop nu med de impulsive bans. Det var virkelig underligt, da Dios røg ud
  • Oscar har en rigtig god skrivestil, men det virker ikke særlig godt, når andre forsøger at kopiere den. Både fordi det bliver for ensformigt, men også fordi ingen herinde har formået at gøre det godt nok. Nogle skribenter laver de samme skrivefejl i de fleste artikler, og det virker bare koldt, hvis brugere skal pointere på det. Giver I hinanden nok feedback?
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen, MMM

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #11

• Madrid777
  • Madrid777's profilbillede
  • Senior bruger
  • HalaMadridYNadaMas
Hvor er Siempre blevet af??

Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside 6 måneder 2 uger siden #12

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Madrid777 skrev:
Hvor er Siempre blevet af??

Han serverer nyheder for jer hver dag ;-)
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.