Madridista.dk nomineret til Danmarks bedste fodbold-hjemmeside

9 år 4 måneder siden #13 af R7CR7GB11

Sahinovic skrev: Positivt feedback:
Jeres nye fremgangsmåde at skrive referater af kampene på er en fornøjelse at læse, eftersom de nu er præget af humor, metaforer, og - med rette - nedgørelse af politiske profiler. (Savner dog lidt Siempres korte og spydige indlæg i ny og næ, hvor er han dog blevet af?).

Det bliver bare lidt meget, naar det er i hver 3. artikel han skriver.
Og det er nu engang heller ikke politisk side.
Det er langt fra fordi jeg synes Trump er den mest fantastisk gut nogensinde, det bliver bare lidt traettende, at uanset hvor man kigger hen, saa har folk travlt med hans latterlige tweets, og uanset hvad manden goer, saa er folk paa nakken af ham. Han er lidt selv ude om det fordi han snakker/tweeter uden at taenke, men jeg synes stadig, at den hetz der er imod ham er voldsomt overdrevet.
Trump executive order: flere midler til colleges med notorisk mange "sorte" studenter og opfordrer flere til at vaelge disse skoler. Eksempelvis har jeg ikke hoert en eneste person snakke om dette, og de fleste vidste det sandsynligvis ikke engang.
Obama spiller basketball / Obama med dad joke / Obama giver kram til sportsstjerner: FOUR MORE YEARS!!
Er bare traet af biased media. Saa jeg ville gerne vaere fri politisk hetz paa min favorit side :-) That´s all.
/End of rant

Og nu skal denne diskussion naturligvis ikke ende i en politisk debat saa:
OT: Jeg saa ogsaa gerne Jesper deltage mere paa forum igen. Hans mange guldkorn er savnet.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved R7CR7GB11.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #14 af LukasModrik19
For mig er det befriende ved Madridista.dk at den er på dansk. Når man kan et fremmedsprog, kan man godt komme til udelukkende at bruge dét, når man færdes på internettet. Det var en ren tilfældighed at jeg stødte på hjemmesiden her - netop fordi jeg for det meste skriver engelsk i søgefeltet - men hvor er jeg glad for, at jeg gjorde. Det giver en anden nærvær, når man bruger sit modersmål, åbenbart.

Det er langt fra alle kamprapporter og notitser, jeg får læst, men jeg nyder når jeg gør. Det er fedt at opleve dygtige skribenter, der ikke behøver at rette sig efter en kedelig redaktør; ikke behøver at bruge det navnkundige journalist-sprog, men som kan slå sig løs og krydre partiske artikler med lækker humor og skarp sarkasme.Sådan skal det være.

Med hensyn til bandlysningspolitikken, må jeg indrømme, at jeg er blev bandlyst 3 gange tidligere, og har endnu ikke fået en bruger op på hundrede kommentarer. Frustrerende, men jeg kan på den anden side godt lide, at man forsøger også at lade selve brugerindlæggene være skrevne af dygtige skrivere. Bandlyses man, må man bare forbedre sig, og det dét, jeg har tænkt mig at gøre. For mit vedkommende synes jeg ikke, madridista.dk har været for hurtige med udelukkelserne.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved LukasModrik19.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

9 år 4 måneder siden #15 af raul7=kongen
Netop bandlysningspolitiken er vi faktisk ved at se på. Der kommer ret markante nyheder i de kommende dage. Tror både vi som redaktion har (haft) brug for at tænke nogle ting igennem, samt skabe noget mere klarhed. På den anden side tror jeg også mange brugere skal tænke sig grundigt om fremadrettet. Den med at oprette nye profiler bliver i hvert fald ikke holdbar i eftertiden - tværtimod.

9 år 4 måneder siden #16 af LukasModrik19
Bandlysningspolitik

Det kommer i sidste ende an på, hvad man prioriterer højest: Høj kvalitet eller høj aktivitet. Det er klart, at jo færre aktive profiler der er, des færre indlæg er der også. Plus, hvis man - før man skriver et indlæg - skal tænke sig om anden og tredje gang, om indlægget nu også er relevant/godt nok osv osv.
Man skal altså stille sig selv sig det spørgsmål, om et ringe indlæg er bedre end ingenting; eller om ingenting er bedre end et ringe indlæg. Dertil er det administrationen, der skal blive enig med sig om, hvad den mener.

Med hensyn til min holdning mener jeg, at man i et offentligt forum skal prioritere aktivitet. Det er trods alt kun fodbold dette handler om, ikke udenrigspolitik, kernefysik eller astronomi. Der skal være plads til lidt af hvert. Desuden er der jo trods alt grænser for, hvor meget debat der kommer ud af de bundskrabende, vulgære kommentarer, som den for nylig i "Vores Rivaler". De ignoreres og dør af sig selv.
Omvendt skaber en kommentar, der er meget velovervejet og -funderet, måske heller ikke den store diskussion, fordi den er svær at være uenig i.
Der skal være lidt af hvert. Dygtige skribenter, satiriske skribenter, beherskede skribenter og fremfor alt: De skrivere som har de gode pointer, men som måske ikke har færdighederne til at kunne formidle dem.

Jeg tror heller ikke nødvendigvis at holde øje med folks IP-adresser for at være sikker på at aben ikke vender tilbage behøves. Så er det heller ikke morsommere at oprette end profil, skrive en kommentar, blive bandlyst og derefter begynde forfra. Igen, de dør af sig selv.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved LukasModrik19.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, BBB

9 år 4 måneder siden #17 af Andersdrengen
Bandlysningspolitikken er ikke-konsistent, og den hænger ikke sammen med de såkaldte husregler herinde... Som I nok kan se, så er min bruger helt ny - er selv blevet banned et par gange. Jeg er blevet banned uden advarsel, eller efterfølgende svar på min henvendelse pr. mail til redaktionen ift. hvorfor jeg blev banned. Jeg ved godt at mine emner har været nogle af de mere kritiske ift. vores klub, men det har været rigtig gode diskussionsemner, som har overholdt SAMTLIGE husregler...

Så nej, jeg har ikke stemt på denne side, som Danmarks bedste fodbold-hjemmeside, for den bliver ikke administreret professionelt nok til en sådan pris. Der er for mange forfordelinger af visse brugere, ømtålelige emner skal hellere nedtones end diskuteres og så synes jeg at der er andre fodbold hjemmesider, som gør det betydeligt bedre - desværre...
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, RJ

9 år 4 måneder siden #18 af RJ

Andersdrengen skrev: Bandlysningspolitikken er ikke-konsistent, og den hænger ikke sammen med de såkaldte husregler herinde... Som I nok kan se, så er min bruger helt ny - er selv blevet banned et par gange. Jeg er blevet banned uden advarsel, eller efterfølgende svar på min henvendelse pr. mail til redaktionen ift. hvorfor jeg blev banned. Jeg ved godt at mine emner har været nogle af de mere kritiske ift. vores klub, men det har været rigtig gode diskussionsemner, som har overholdt SAMTLIGE husregler...

Så nej, jeg har ikke stemt på denne side, som Danmarks bedste fodbold-hjemmeside, for den bliver ikke administreret professionelt nok til en sådan pris. Der er for mange forfordelinger af visse brugere, ømtålelige emner skal hellere nedtones end diskuteres og så synes jeg at der er andre fodbold hjemmesider, som gør det betydeligt bedre - desværre...

Ban incoming.

;-)

9 år 4 måneder siden #19 af Administrationen

RJ skrev:

Andersdrengen skrev: Bandlysningspolitikken er ikke-konsistent, og den hænger ikke sammen med de såkaldte husregler herinde... Som I nok kan se, så er min bruger helt ny - er selv blevet banned et par gange. Jeg er blevet banned uden advarsel, eller efterfølgende svar på min henvendelse pr. mail til redaktionen ift. hvorfor jeg blev banned. Jeg ved godt at mine emner har været nogle af de mere kritiske ift. vores klub, men det har været rigtig gode diskussionsemner, som har overholdt SAMTLIGE husregler...

Ban incoming.

;-)

Nix Pelle.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith, Chamartin, Sahinovic, R7CR7GB11, RJ

9 år 4 måneder siden #20 af RJ

Administrationen skrev:

RJ skrev:

Ban incoming.

;-)

Nix Pelle.

Well, folk er jo blevet banned for mindre.

9 år 4 måneder siden #21 af Administrationen

RJ skrev:

Administrationen skrev:

RJ skrev:

Ban incoming.

;-)

Nix Pelle.

Og nogen for mere. Der er nogle få brugere, som uanset hvilke brugernavne de gør brug af, kan blive ved med at køre rundt i det samme, uden tanke for om det er interessant for andre end dem selv.

Kan vi for en stund lukke bandlysnings-debatten? Ikke fordi den er et ømtåleligt emne, men fordi vi barsler med en ny politik, som forhåbentlig vil gøre den nuværende debat uaktuel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 år 4 måneder siden #22 af RJ

Administrationen skrev:

RJ skrev:

Administrationen skrev:

RJ skrev:

Ban incoming.

;-)

Nix Pelle.

Og nogen for mere. Der er nogle få brugere, som uanset hvilke brugernavne de gør brug af, kan blive ved med at køre rundt i det samme, uden tanke for om det er interessant for andre end dem selv.

Kan vi for en stund lukke bandlysnings-debatten? Ikke fordi den er et ømtåleligt emne, men fordi vi barsler med en ny politik, som forhåbentlig vil gøre den nuværende debat uaktuel.

For min skyld ingen alarm. Hvis du ikke har bemærket det, har jeg hverken brokket mig over mit ban eller lignende. Synes dog stadig det var dybt latterligt - og voldsomt langt - men lad det nu ligge. Jeg forsøgte bare at være lidt morsom, fordi det tilsyneladende er den ene ting, alle brokker sig over omkring dette forum :-)

Vi lukker den og afventer i spænding, hvad i disker op med af kreative tiltag.

9 år 1 måned siden #23 af Zyconith
Der r kun to dage til at afstemningen slutter. Stem, stem, stem på Danmarks bedste fodbold hjemmeside!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Leveret af Kunena Forum