Italiensk presse tror nu også på Dybala-skifte til Real Madrid

9 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Længe så det ud til, at Juventus var detaljer fra at forlænge kontrakten med stjernen Paulo Dybala, men der er fortsat ikke kommet en officiel udmelding om dette og nu begynder man også i italienske medier at så tvivl om, hvorvidt sådan en aftale i det hele taget bliver til noget.

Sky Calcio Club bringer i hvert fald en udtalelse fra tidligere topspiller og nuværende Palermo-træner Gennaro Gattuso, som siger følgende:

- I de seneste 4-5 uger har jeg set Dybala med et andet ansigtsudtryk, han er irriteret, som om at noget ikke er rigtigt. Han smiler ikke længere. Alle, som kender ham ved, at han er en glad dreng, og derfor overrasker det mig. Jeg ved ikke hvad det er, men det er tydeligt at noget irriterer ham.

Flere europæiske klubber meldes interesserede i argentineren, men Real Madrid meldes særligt interesseret og rygterne får ekstra styrke af, at Paulo Dybala selv på det seneste er begyndt at følge og ”like” Cristiano Ronaldos opslag om Real Madrid på Instagram, senest da portugiseren op til weekendens kamp lagde et billede op, hvor han animerede sine holdkammerater til at spille en stor kamp mod Eibar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #2 af Matamoro
Han bliver et kæmpeflop i Real Madrid.

9 år 4 måneder siden #3 af Administrationen

Matamoro skrev: Han bliver et kæmpeflop i Real Madrid.

Tænk en værdi dit indlæg kunne have fået, hvis du havde gidet at argumentere for din holdning......

9 år 4 måneder siden #4 af mohbar
Ja tak! Er simpelthen overbevist om at han sagtens kan snuppe en af de 3 pladser oppe foran. Benzema skal måske til at finde nye udfordringer (virker lidt metaltræt), Bale er for stor en risiko og efter min vurdering bør han snart væk, da hans skadesfrekvens er for høj, og på banen virker han (synes jeg) ikke som om han virkelig vil Real han brænder ikke rigtig for det - synes jeg. Og Ronaldo holder måske 2-3 år hvorefter han muligvis må gå på pension eller spille en mere tilbagetrukket rolle. Jeg er simpelthen overbevist om at Dybala kan blive det nye stjerneskud i Real og fremtiden. Han har teknikken til at holde og sprede bolde mindst som Benzema. Derudover kan han afslutte og arbejder rigtigt meget oppe foran. ET af de få minus er vel hans hovedspil.

Han bør være næste pletskud! Og så må vi gerne skrive med Alaba og De Gea -thx

9 år 4 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Det svært med disse transfers fra Serie A. Må erkende at jeg overvurderede Pogba før han skiftede til United, da jeg vægtede enkeltpræstationer for højt. Så:

Nogen der ved (med nogenlunde sikkerhed), hvor god Dybala er?

9 år 4 måneder siden #6 af Dios
Jeg håber vitterligt vi henter ham, men lad det nu være i stedet for Bale! Dybala er ligesom Benzema. Ikke den største individualist, eller kampafgørende, men han er et kæmpe aktiv for holdet.
Det er snart på tide, at vi skiller os af med individualisterne, og fokusere mere på hvilke typer der gavner holdet. Vi skal ikke længere købe spillere bare, fordi de er de bedste på deres plads. Vi skal købe spillere, fordi de vil gøre holdet bedre som enhed.

Vi kan selvfølgelig også købe en spiller som Aubameyang, fordi hans målsnit er bedre, men hvad nytter det når han får en låst rolle, hvor vi nu vil have 3 spillere, som skal serviceres af vores noget så statiske midtbane, som ikke engang magter opgaven nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 4 måneder siden #7 af Steen
Uden tvivl verdens største angrebs-talent pt, og han ville passe perfekt ind i Real Madrid. Han er en farligere udgave af Benzema, om end han i denne sæson ''kun'' har scoret 12 mål og 7 assist (dette er dog stadig kun 3 mål mindre end Benzema, som er frontangriber). Dette skyldes, at han efter indkøbet af Higuain er blevet rykket lidt længere ned på banen, nemlig som offensiv midt.
Jeg er ikke i tvivl; et køb af ham ville være et kup. Desværre er der dog ikke hold i rygterne, og det er så godt som sikkert at han forlænger.

9 år 4 måneder siden #8 af RJ
Jeg ved, det er et håbløst scenarie, men i min verden skal man skippe både Ronaldo og Bale.
Bale har jeg troet på længe, men han har vist sig at være alt for skadet, og han har ikke løftet sit spil til det niveau, man kunne forvente i Real Madrid.
Ronaldo har nået en alder, hvor vi ikke kan forvente det samme af ham længere. Jovist, han er stadig kampafgørende, men der er simpelthen for langt mellem snapsene. Jovist, han er begyndt - ret så pludseligt - at gå bedre med i spillet i løbet af de sidste 1-2 måneder. Det er dog stadig langt fra, hvad man vil kunne forvente.

Min helt, helt våde drøm er stadig Hazard på den venstrekant. Dybala på højre. Jeg er i konflikt med mig selv, om man skal beholde Benzema i front, men med de nuværende muligheder indenfor reelle transferemner, der kan gå direkte ind og udfylde hans rolle, bliver det nok begrænset, hvem der kan hentes.
En front-trio med Hazard, Benzema og Dybala, som kan snøre ethvert forsvar, er for mig vejen frem.

Jeg ved godt, at det ikke kommer til at ske, men tænk hvis man kunne få et harmonisk hold, hvor midtbanens kompetencer hang sammen med angrebets kvaliteter. Sikke et hold!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, Madrid777

9 år 4 måneder siden #9 af Matamoro
Dybala er ikke kampafgørende. Han scorer hverken mange mål eller laver mange assists. Han er heller ikke specielt hurtig. Han har slet ikke den samme sparketeknik som James eller driblefærdighed som Isco.
Han spiller for det absolut stærkeste hold i en relativ svag liga og alligevel præsterer han kun middelmådigt.

Jeg forstår ikke hvorfor man her på siden er så begejstret for ham.

9 år 4 måneder siden #10 af Fondo_Sur

Matamoro skrev: Dybala er ikke kampafgørende. Han scorer hverken mange mål eller laver mange assists. Han er heller ikke specielt hurtig. Han har slet ikke den samme sparketeknik som James eller driblefærdighed som Isco.
Han spiller for det absolut stærkeste hold i en relativ svag liga og alligevel præsterer han kun middelmådigt.

Jeg forstår ikke hvorfor man her på siden er så begejstret for ham.

Jeg tror det bunder i, at langt de fleste ikke ser Juventus' ligakampe, hvorfor man egenligt ikke burde skrive om hvorvidt Dybala vil være et godt køb.

Men det lader til, at du har. Vil du dog ikke mene, at Dybala passer bedre ind i Real Madrids spillestil end både James og Isco?

9 år 4 måneder siden #11 af Indkast
Eden Hazard er i topform i øjeblikket, tænker at Zidane fortrækker ham!

9 år 4 måneder siden #12 af RJ

Indkast skrev: Eden Hazard er i topform i øjeblikket, tænker at Zidane fortrækker ham!

Det kunne man håbe! Jeg foretrækker hvert fald Hazard over Dybala, hvis der skal vælges :-)

Leveret af Kunena Forum