Italiensk presse tror nu også på Dybala-skifte til Real Madrid
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det ville ikke generere mig, jeg kender dog ikke Dybala nok til at vide, om han er til noget, men Hazard kunne være et friskt bud. Måske med Lewandowski centralt?
Og vi må få alt i verden IKKE købe Aubemeyang - han er bare Bale/CR om igen.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Bale til United. CR til Kina. Benzema til Paris.
Det ville ikke generere mig, jeg kender dog ikke Dybala nok til at vide, om han er til noget, men Hazard kunne være et friskt bud. Måske med Lewandowski centralt?
Hvad filan er problemet i at købe den nye Ronaldo?? :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Fondo_Sur skrev:
Matamoro skrev: Dybala er ikke kampafgørende. Han scorer hverken mange mål eller laver mange assists. Han er heller ikke specielt hurtig. Han har slet ikke den samme sparketeknik som James eller driblefærdighed som Isco.
Han spiller for det absolut stærkeste hold i en relativ svag liga og alligevel præsterer han kun middelmådigt.
Jeg forstår ikke hvorfor man her på siden er så begejstret for ham.
Jeg tror det bunder i, at langt de fleste ikke ser Juventus' ligakampe, hvorfor man egenligt ikke burde skrive om hvorvidt Dybala vil være et godt køb.
Men det lader til, at du har. Vil du dog ikke mene, at Dybala passer bedre ind i Real Madrids spillestil end både James og Isco?
Ellers også har man ;)
Matamoro hader alle spillere som har en udmærket førsteberøring, og alle spillere vurderes efter hvor kampafgørende de er. Det betyder ikke at man har set ham i aktion, men at man bare kan slå en simpel statistik op.
Som jeg tidligere skrev
Dybala er ligesom Benzema. Ikke den største individualist, eller kampafgørende, men han er et kæmpe aktiv for holdet.
Jeg har set utrolig mange kampe med ham, og har fulgt ham siden Palermo tiden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det er nemlig rigtig. Jeg hader dem ganske enkelt. ;-)
Selvfølgelig er det ikke tilstrækkeligt at en spiller kan prikke bolden det sidste stykke ind over målstregen, men det er heller ikke tilstrækkeligt at en spiller kan spille nydeligt positionsfodbold på midten af banen. Det handler om at have spillere som både er spildominerende og kampafgørende. Dem er der desværre ikke så mange af. Derfor må man oftest vælge mellem disse to kvaliteter. Vil ma helst have en hazard der tryllebinder sit publikum gennem en hel kamp eller en Ronaldo der scorer et mål i hver kamp?
Men problemet med Dybala er han hverken er ekstraordinært spildominerende eller kampafgørende. Jeg kan iøvrigt heller ikke se hvor han skulle spille henne. Der er mig bekendt ingen forlydender om at man vil skille sig af med BBC. Så Dybala må vel indfinde sig i samme rolle som James og Isco.
"Dybala er ligesom Benzema. Ikke den største individualist, eller kampafgørende, men han er et kæmpe aktiv for holdet."
Det lyder meget godt men vi taler om Real Madrid og ikke Celta Vigo. Her måles en angriber ikke på hvor meget man sveder for holdet. Her skal en angriber der koster i omegnen af en milliard kunne noget helt særligt. Real Madrid er stjernernes klub og har været det siden Di Stefano med få periodevise undtagelser.
Når det er sagt så kan man selvfølgelig sætte succeskriteriet så lavt at man er sikker på at han bliver en succes. Man kan eksempelvis lade sig nøje med at han bliver en ny Benzema der højst scorer 20 mål per sæson, primært mod dårligere modstandere, alt imens man nyder hans deltagelse i småspillet på midten af banen. Jeg tror dog ikke at tilskuerne på Bernabeu vil være tilfredse med en ny og dyrere Benzema.
Jeg kan ganske enkelt ikke forstå jeres begejstring for ham, men det kan da være at jeg bliver klogere. Det tyder på at han er på vej
DarioGomez skrev: Bale til United. CR til Kina. Benzema til Paris.
Det er den vildeste mangel på respekt overfor den bedste spiller i Reals historie (du kan nemt argumentere for den bedste i historien generelt) :D Jeg skal lige love for at Ronaldo skal tage imod nogle drøje hug herinde. Han skal ikke lide af hoste før han bliver lagt i graven