CHL-Lodtrækning: Gensyn med Ancelotti

7 år 1 uge siden #1 af ChrillRM14

Fredag klokken 12 blev der trukket lod om hvilke hold, der skal møde hinanden i hver af de fire kvartfinaler i Champions League, der bliver spillet 11-12 april med returen en uge efter. Lodtrækningen blev ikke leicester, men derimod den muligvis værst tænkelige modstander for Kongeklubben.

Lodtrækningen udmundede således i disse fire opgør;

Atletico Madrid – Leicester City

Dortmund – AS Monaco

Bayern München – Real Madrid

Juventus - Barcelona


The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #2 af Steen
Jeg synes faktisk ikke at den lodtrækning er så ringe. Leicester eller Monaco ville have været det optimale, selvfølgelig. Men taktisk set, så passer det os bedre at møde Bayern fremfor Juventus eller Dortmund. Jeg er derudover ikke imponeret af Bayerns spille denne sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #3 af Sahinovic
Personligt er jeg glad for at vi fik en svær lodtrækning, det kommer til at blive to nervepirrende kampe og når man forhåbentligt kommer til at slå et hold som FC Bayern ud, så sidder man da med en euforisk fornemmelse efter kampene, frem for at sidde med en flad fornemmelse ligesom i sidste års Champions League.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #4 af RJ
Det bliver hvert fald svært. Målt på mandskabernes kvalitet er de to hold vel objektivt set meget lige. Men Ancelotti kender jo alt til Real Madrid, og han er Zidane taktisk overlegen. Det er bestemt ikke en fordel, at han har været træner i klubben.

Vi har fordelen af at spille sidste kamp på hjemmebane, men med reglen om udebanemål, fordufter den fordel, hvis vi ikke formår at score på Allianz Arena.

Én ting er sikkert. Hvis vi snart begynder at spille fodbold igen, har vi en rigtig fin chance.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #5 af Neye
Bayern er så absolut den bedste modstander vi kunne trække. Det kan ikke engang debatteres..........

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #6 af LukasModrik19
Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #7 af Fondo_Sur

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Uenig.

Det er netop i denne fase af Champions League, hvor 4-3-3 er den mest effektive formation. Især med BBC fremme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #8 af Madrid777

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Vil skal jo spille på kontra det havde godt nok været smart at spille med Mariano og Benzema på toppen. Bale er skabt til sådan en kamp som den her. Lad os vinde 4-0 ligesom i 2014 .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #9 af ChrillRM14

Madrid777 skrev:

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Vil skal jo spille på kontra det havde godt nok været smart at spille med Mariano og Benzema på toppen. Bale er skabt til sådan en kamp som den her. Lad os vinde 4-0 ligesom i 2014 .

Returen mod Bayern

Noget af det flotteste og mest geniale, jeg nogensinde har set os spille. Mål nummer 3 er måske BBC's bedste mål?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #10 af Vinícius

ChrillRM14 skrev:

Madrid777 skrev:

LukasModrik19 skrev: Fremragende! Kom an, I rotter!

Hvis Ronaldo, Benzema eller Bale bliver skadet, vinder vi. Så længe vi bare kan få lov til at spille 442


Vil skal jo spille på kontra det havde godt nok været smart at spille med Mariano og Benzema på toppen. Bale er skabt til sådan en kamp som den her. Lad os vinde 4-0 ligesom i 2014 .

Returen mod Bayern

Noget af det flotteste og mest geniale, jeg nogensinde har set os spille. Mål nummer 3 er måske BBC's bedste mål?


Åhh, har lige brugt 2 timer på bare at se CHL højdepunkter fra de sidste 3 år :D Jeg håber, at Ancelotti ikke laver en taktisk genistreg mod os! Og så håber jeg, at Kroos er lidt mere skarp for os, end han var for Bayern for få år tilbage ;) Ser frem til kampene!! Det er netop kampe som mod Bayern, der gør, at man ser fodbold!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #11 af Fondo_Sur
Alt kan ske! Det vigtigste er dog uden tvivl liga-titlen! ... og at Barca ryger ud af Champions League så hurtigt som muligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #12 af Lars1991

Sahinovic skrev: Personligt er jeg glad for at vi fik en svær lodtrækning, det kommer til at blive to nervepirrende kampe og når man forhåbentligt kommer til at slå et hold som FC Bayern ud, så sidder man da med en euforisk fornemmelse efter kampene, frem for at sidde med en flad fornemmelse ligesom i sidste års Champions League.


Tror du ikke du skal finde en anden hobby hvis du sidder med en flad fornemmelse efter en ChL sejr?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Gribben, ChrillRM14, RJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce